You are not logged in.
Linda Harrison
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Marion Cotillard
Jessica Chastain elokuvassa Lawless
en ole kolmekybänen emoboy
Michelle Pfeiffer, ihanin Catwoman.
Last edited by Sidewalker (20.05.2012 17:23)
Joey Lauren Adams
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Erica Tazel
"Can I be your mentor?"
Last edited by hiirimattona (25.05.2012 05:38)
bzort glorf bööth
En tiiä kuka toi on, mut
Taina Kolkkala (o.s. Uppa)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tim Burtonin ex-heila Lisa Marie.
Ivi Adamou
tummahko söpöliini tule mamin luo
Ivi Adamou & Lorine Zineb Noka Talhaoui
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ivi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ivi
Kyl
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Loreen myös :Sydan:
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Last edited by börjeslandet (30.05.2012 18:51)
^pelottava
löytyisikö kuvaa edes hieman pukevammissa vaatteissa?
(tuollaiset höyzyt olivat kuuminta hottia vuoden 1978 tienoilla, eivätkä ne silloinkaan sopineet kenellekään)
Nimiä kehiin. Toi on niin joku urheilija.
Mut siis tosi seksikäs kuva.
Last edited by leposi (30.05.2012 19:30)
En tiedä nimeä
näköishaku ei auta
bzort glorf bööth
löytyisikö kuvaa edes hieman pukevammissa vaatteissa?
(tuollaiset höyzyt olivat kuuminta hottia vuoden 1978 tienoilla, eivätkä ne silloinkaan sopineet kenellekään)
Kuumat kesäkadut alkaa olla täynnä tuon mallisia höyzyjä. Ainakin tuon korkean kammotusvyötärön osalta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tigrushka wrote:löytyisikö kuvaa edes hieman pukevammissa vaatteissa?
(tuollaiset höyzyt olivat kuuminta hottia vuoden 1978 tienoilla, eivätkä ne silloinkaan sopineet kenellekään)Kuumat kesäkadut alkaa olla täynnä tuon mallisia höyzyjä. Ainakin tuon korkean kammotusvyötärön osalta.
Myös yhtä kiiltäviä ja huonosti istuvia?
Korkea vyötärö ei tosin ole välttämättä paha asia, säästyypähän näkemästä "putkimiehen cleavagea", "valaanpyrstöä" ja "muffin topia".
En tiedä nimeä