You are not logged in.
Ettei totuus unohdu:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sopranos alkaa pian:
(tosta oli vaikea äkkiseltään löytää kuvaa, jossa sillä ei olisi ihan vajaa ilme)
Lisätään yks blondi (Portia de Rossi) Sukuvian vikan kauden kunniaksi:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
"A repo man's always intense"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lefa! Tässä asiassa selvästikin ymmärretään toisiamme! Go Jorja!
Lefa! Tässä asiassa selvästikin ymmärretään toisiamme! Go Jorja!
Hyvä naismaku. Hyvä jätkä jne.
"A repo man's always intense"
[quote:1bb9c0ddb1="noiseidea"]Lefa! Tässä asiassa selvästikin ymmärretään toisiamme! Go Jorja!
Hyvä naismaku. Hyvä jätkä jne. [/quote:1bb9c0ddb1]
Jorja oli kyllä parhaimmillaan Mementossa, kun sillä oli kiharat hiukset. Noi suorat on jotenkin laimeat.
Olen kovin hetero, mutta tää Jennifer Tillyn kuva tekee outoja. Yhtäkkiä vain haluaa viskata leikkisästi vaatteet vexx ja hypätä kimppuun:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:b33085a3e2="Pope"]Olen kovin hetero, mutta tää Jennifer Tillyn kuva tekee outoja. Yhtäkkiä vain haluaa viskata leikkisästi vaatteet vexx ja hypätä kimppuun.
[/quote:b33085a3e2]
sama
åhå, yksin yös, nyt nukkuun
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Lisätääs yksi nuoruusvuosien suosikki ja vielä suosikkisarjasta, eli Kovan lain Jill Hennessy (Claire Kindaid). Tää on kyllä mennyt ihan vessaan, ne ihme aaltoilevat hiukset, jotka sillä on siinä köntsäsarjassa ei kyllä käy yhtään. Palaas Jill taas perusasioihin niin puhutaan lisää sun statuksesta mun sydämessä. Kiitti.
Tajusin just että oon katsonut niin vähän telkkaria tai elokuvia ettei tuu edes mieleen kuka ois säväyttäny viime aikoina. On tää surkeeta.
Varikset komentavat
Näistä mää tykkään!
Taavitsainen ei ilmeisesti hymyile kuin kameran edessä, näin aikoinaan useasti Manskun Alepassa ja suupielet olivat aina kuin liimattuina leukaperissä. Happamimman näköinen eukko ikinä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oon ollu Maritan kaa samassa hississä joskus. Sillonki oli vähän hapan ku mulla oli unohtunut tupakka käteen (muistatteko ihanat sisätupakoinnin ajat?) ja sillä vähän yskitti
Mangojauhe goddamn.
Oon ollu Maritan kaa samassa hississä joskus. Sillonki oli vähän hapan ku mulla oli unohtunut tupakka käteen (muistatteko ihanat sisätupakoinnin ajat?) ja sillä vähän yskitti
Oliko Marita stara jo 80-luvulla?
Taitaa olla sen perusilme "siviilissä", oli lähistöllä tupakinsavua tai ei.
En siis oleta että Alepassa pitäisi kirmailla hymyssäsuin, mutta kyllä hymyilemättömilläkin ihmisillä saattaa olla silmässä pilkettä tai ilmeessä jotain kirkkautta, mutta nämä krokettiporttisuut ovat ihan oma lukunsa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:023c1382ec="tiptoo"]Oon ollu Maritan kaa samassa hississä joskus. Sillonki oli vähän hapan ku mulla oli unohtunut tupakka käteen (muistatteko ihanat sisätupakoinnin ajat?) ja sillä vähän yskitti
Oliko Marita stara jo 80-luvulla?[/quote:023c1382ec]
"se" tapahtui hotellissa, joissa nyt tarkemmin ajatellen saa vissiin vieläkin sauhutella aika vapaasti, eikös?
Mangojauhe goddamn.
[quote:bb58882cc5="noiseidea"][quote:bb58882cc5="tiptoo"]Oon ollu Maritan kaa samassa hississä joskus. Sillonki oli vähän hapan ku mulla oli unohtunut tupakka käteen (muistatteko ihanat sisätupakoinnin ajat?) ja sillä vähän yskitti
Oliko Marita stara jo 80-luvulla?[/quote:bb58882cc5]
"se" tapahtui hotellissa, joissa nyt tarkemmin ajatellen saa vissiin vieläkin sauhutella aika vapaasti, eikös?[/quote:bb58882cc5]
Luulisi (tai havaintojen mukaan) suuressa osassa olevan kiellettyä, mutta en nyt jaksa kaivaa lainkirjainta. Ehkä iltapäivällä Sosiaali- ja terveysministeriön nettisivut saa minusta vieraan.
[quote:2fbe5138f3="tiptoo"][quote:2fbe5138f3="noiseidea"][quote:2fbe5138f3="tiptoo"]Oon ollu Maritan kaa samassa hississä joskus. Sillonki oli vähän hapan ku mulla oli unohtunut tupakka käteen (muistatteko ihanat sisätupakoinnin ajat?) ja sillä vähän yskitti
Oliko Marita stara jo 80-luvulla?[/quote:2fbe5138f3]
"se" tapahtui hotellissa, joissa nyt tarkemmin ajatellen saa vissiin vieläkin sauhutella aika vapaasti, eikös?[/quote:2fbe5138f3]
Luulisi (tai havaintojen mukaan) suuressa osassa olevan kiellettyä, mutta en nyt jaksa kaivaa lainkirjainta. Ehkä iltapäivällä Sosiaali- ja terveysministeriön nettisivut saa minusta vieraan.[/quote:2fbe5138f3]
Taitaa olla töissä aika kiire!
Mangojauhe goddamn.
[quote:92a7145544="noiseidea"][quote:92a7145544="tiptoo"][quote:92a7145544="noiseidea"][quote:92a7145544="tiptoo"]Oon ollu Maritan kaa samassa hississä joskus. Sillonki oli vähän hapan ku mulla oli unohtunut tupakka käteen (muistatteko ihanat sisätupakoinnin ajat?) ja sillä vähän yskitti
Oliko Marita stara jo 80-luvulla?[/quote:92a7145544]
"se" tapahtui hotellissa, joissa nyt tarkemmin ajatellen saa vissiin vieläkin sauhutella aika vapaasti, eikös?[/quote:92a7145544]
Luulisi (tai havaintojen mukaan) suuressa osassa olevan kiellettyä, mutta en nyt jaksa kaivaa lainkirjainta. Ehkä iltapäivällä Sosiaali- ja terveysministeriön nettisivut saa minusta vieraan.[/quote:92a7145544]
Taitaa olla töissä aika kiire![/quote:92a7145544]
Kuin myös!
[quote:f06e90f054="tiptoo"][quote:f06e90f054="noiseidea"][quote:f06e90f054="tiptoo"][quote:f06e90f054="noiseidea"][quote:f06e90f054="tiptoo"]Oon ollu Maritan kaa samassa hississä joskus. Sillonki oli vähän hapan ku mulla oli unohtunut tupakka käteen (muistatteko ihanat sisätupakoinnin ajat?) ja sillä vähän yskitti
Oliko Marita stara jo 80-luvulla?[/quote:f06e90f054]
"se" tapahtui hotellissa, joissa nyt tarkemmin ajatellen saa vissiin vieläkin sauhutella aika vapaasti, eikös?[/quote:f06e90f054]
Luulisi (tai havaintojen mukaan) suuressa osassa olevan kiellettyä, mutta en nyt jaksa kaivaa lainkirjainta. Ehkä iltapäivällä Sosiaali- ja terveysministeriön nettisivut saa minusta vieraan.[/quote:f06e90f054]
Taitaa olla töissä aika kiire![/quote:f06e90f054]
Kuin myös![/quote:f06e90f054]
En harrasta
Mangojauhe goddamn.
Oon ollut 80-luvulla Ressu Redfordin ja parin muun Bogart-hemmon kaa samassa hotellin hississä, ja niillä oli päällä vaan PYYHKEET
/spämbädäm!
[quote:86eee5b675="noiseidea"][quote:86eee5b675="tiptoo"]Taitaa olla töissä aika kiire!
Kuin myös![/quote:86eee5b675]
En harrasta [/quote:86eee5b675]
En suosittele. Mutta ennen kuin annan itselleni sormille off-topic-touhusta, laitetaan naisen (Rena Sofer) kuva tähän:
[quote:630c1b1fe1="Pope"]Oon ollut 80-luvulla Ressu Redfordin ja parin muun Bogart-hemmon kaa samassa hotellin hississä, ja niillä oli päällä vaan PYYHKEET
/spämbädäm![/quote:630c1b1fe1]
Vilahtiko pyyhkeen alta kulleja?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:a3ace161f9="ginipoika"][quote:a3ace161f9="Pope"]Oon ollut 80-luvulla Ressu Redfordin ja parin muun Bogart-hemmon kaa samassa hotellin hississä, ja niillä oli päällä vaan PYYHKEET
/spämbädäm![/quote:a3ace161f9]
Vilahtiko pyyhkeen alta kulleja?[/quote:a3ace161f9]
Olin silloin niin lyhyt, että saattoi vilahtaakin.
Varikset komentavat
Katsoin Psykon taannoin pitkästä aikaa ja vähän viime yön unen innoittamana laitetaas Janet Leigh tähän patsastelemaan rahojen pöllimisen jälkeisissä tunnelmissa.
katoin eilen lostia pitkästä aikaa (viikko oli vierähtänyt) joten pannan
EDIT: åhå en o sawyer
Ja pistetääs tosta:
Älä niin ne oli siel ku siel oli.