You are not logged in.
koska kukaan ei jaksa kattoa neljän tunnin skriimejä missä röyhkä puhuu beefheartista 8+ tuopin hönössä.
mut eiköhän näistä saada joku kirja liken kautta, missä keskustelut litteroituna.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
koska kukaan ei jaksa kattoa neljän tunnin skriimejä missä röyhkä puhuu beefheartista 8+ tuopin hönössä.
mut eiköhän näistä saada joku kirja liken kautta, missä keskustelut litteroituna.
Kauko Röyhkän muistelmien ensimmäinen osa on häpeilemättömän hauska ja koukuttavaa luettavaa
kukaan forumisti lukenut tätä vielä?
Kauko Röyhkän muistelmien ensimmäinen osa on häpeilemättömän hauska ja koukuttavaa luettavaa
kukaan forumisti lukenut tätä vielä?
Epäilyttää taas, että kuinka paljon jauhetaan tyttöjen perässä juoksemisesta.
Tuanoi saatana.
Ottaen huomioon, että suurin osa LOIRISTA koostuu erään tuttavani tekemän tiivistelmän mukaan lähinnä panemisesta ja päihteistä, niin en pidättelisi hengitystä tuon Röyhkän suhteen. Jotain kautta sain käsityksen että olennaisimmat vaiheet on jo käyty läpi Röyhkän Velvet Undergroundia käsittelevässä teoksessa (joka on ihan käsittämätön kirja jo pelkästään sen vuoksi, että Röyhkä käyttää puolet kirjasta itsestän puhumiseen), mutta ehkä Kake ei ole vielä saanut itsestään tarpeekseen.
Ottaen huomioon, että suurin osa LOIRISTA koostuu erään tuttavani tekemän tiivistelmän mukaan lähinnä panemisesta ja päihteistä, niin en pidättelisi hengitystä tuon Röyhkän suhteen. Jotain kautta sain käsityksen että olennaisimmat vaiheet on jo käyty läpi Röyhkän Velvet Undergroundia käsittelevässä teoksessa (joka on ihan käsittämätön kirja jo pelkästään sen vuoksi, että Röyhkä käyttää puolet kirjasta itsestän puhumiseen), mutta ehkä Kake ei ole vielä saanut itsestään tarpeekseen.
+Miss farkku-Suomi ja mikäs se jatko-osa olikaan. Fiktiota nämä joo, mutta samat jutut on kuultu jo moneen kertaan vähän eri muodoissa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kirja kiinnostaisi, jos se keskittyisi pääasiassa hänen työhönsä.
Tuanoi saatana.
Kaken kirjan tiivistänee parhaiten tämä Pulpin biisi:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ja tämä albumi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Muusikot voisivat ylipäänsä IMO keskittyä kirjoissaan pääasiassa työhönsä. Mutta tiedän, että personal life kiinnostaa ihmisiä.
Tuanoi saatana.
Jos henkilökohtaista elämäänsä osaa käsitellä jotenkin mielenkiintoisesti, niin siitä vaan. Esimerkkinä nyt vaikkapa se Bruce-kirja. Röyhkältä ja Loirolta tuskin löytyy samanlaista introspektion kykyä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Äyräs olis keikalla semifinalissa 9.11. Tää jopa kiinnostelee jonkin verran.
Pitäsköhän mun lataa nettiin se kuva missä "hengaan" Röyhkän kanssa ehkä joskus 2007? Ainoo faniposeerauskuva mitä musta on.
Tuanoi saatana.
Pitäsköhän mun lataa nettiin se kuva missä "hengaan" Röyhkän kanssa ehkä joskus 2007? Ainoo faniposeerauskuva mitä musta on.
Eiku olisko kuva Anssi 8000 kans? Ainaki nimmari oli, enkai mä sen kans yhteiskuvaa ottanu?
Tuanoi saatana.
Tietty kysyin silt jotain tyyliin "mikä on lou reedin paras levy?"
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:Pitäsköhän mun lataa nettiin se kuva missä "hengaan" Röyhkän kanssa ehkä joskus 2007? Ainoo faniposeerauskuva mitä musta on.
no mikä se oli + kuva tiskiin kiitos
marjapoimuri wrote:marjapoimuri wrote:Pitäsköhän mun lataa nettiin se kuva missä "hengaan" Röyhkän kanssa ehkä joskus 2007? Ainoo faniposeerauskuva mitä musta on.
no mikä se oli + kuva tiskiin kiitos
Tais olla berlin.
Tuanoi saatana.
Reverend bizarre äijän kanssa tehty yhteislevy kyl kiinnostaa.
Tuanoi saatana.
Kauko taitaa olla ainoo artisti, jonka kanssa olen jutellut keikan jälkeen. Seki varmaan johtu siitä, että kaveri oli aloitteellinen. En yleensä viitti pyrkiä juttusille itse artistin kanssa. En ole muutenkaan mikään tuntemattomien kanssa juttelija.
Tuanoi saatana.
Röyhkä on kyllä yllättävän vastaanottavainen mitä tulee humalaisten fanipoikien sössöttämiseen. Kokeiltu on useampaan otteeseen.
Olen kerran kätellyt Kakea kun lämpättiin sitä Vastavirralla. Muuta en jutellut. Rumpali sattui sen kanssa samalle kusilaarille, ja kävivät jonkun perusvaivaannuttavan "hyvin soitit rumpuja" "jes kiva kiitti" -keskustelun.
No hyvä, jos useimmat ovat sitä mieltä ettei kitararock kuole. Minä rakastan kitararokkia, Rollareita, Beatlesia, Bowieta, Reedia, Zeppeliniä, Pink Floydia, Beefheartia, Smithsejä ja parhaita kotimaisia, mutta missä ovat uudet bändit? Nirvana, Oasis ja kumppanit taisivat olla viimeiset megaluokan yhtyeet. Hevi on tietysti oma lukunsa, mutta onko siinäkään tullut uusia supertähtiä? Korjatkaa, jos olen väärässä. Vuosituhannen vaihteessa oli garageaalto, Strokesit, Arctic Monkeys ja ruotsalaispumput, useimmat sen suunnan starat ovat kadonneet kuvioista. Toivottavasti tämä on vain aaltoliikettä, nyt jyräävät rap ja iskelmä, rockbändeillä ei tunnu olevan asiaa edes rockfestareille. Rocklehdistö vetelee myös viimeisiään. Times change, niinkuin Dylan laulaa.
Ite en oikeen usko näihin rock on kuollut juttuihin tai entjö
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Tässä kuvassa kuuntelen Captain Beefheartia kylpyammeessa Kreikan lomalla 2005. Nuoriso ei kuulemma enää välitä kitararockista. Ei se mitään, Lou Reediäkin vihattiin aluksi. Olen aina tehnyt omaa juttuani, ja haistatan nuorisolle paskat.
marjapoimuri wrote:Tässä kuvassa kuuntelen Captain Beefheartia kylpyammeessa Kreikan lomalla 2005. Nuoriso ei kuulemma enää välitä kitararockista. Ei se mitään, Lou Reediäkin vihattiin aluksi. Olen aina tehnyt omaa juttuani, ja haistatan nuorisolle paskat.
Espoon prinssin kanssa muisteltiin tossa sitä ekaa Röyhkä&Mattila-levyä, ja onhan se nyt hieno! Vikassa Välitila-biisissä on ihan älytön tunnelma, ja jotenkin hämmentävää, että vaikka siinä on kaikki mahdollisuudet mennä panojuttujen kertomiseksi, väistetään tämä luoti kokonaan ja kertomuksesta tulee pikemminkin silleen hyvällä tavalla painostava.
Ei ole uskonto minulle. Joitakin mediocrempia levyjä löytyy. Parempi kuitenkin kuin Iggy, vaikkei välttämättä kovin relevantti vertailukohde musiikillisesti ainakaa mun mielestä.
Last edited by marjapoimuri (12.01.2020 18:59)
Tuanoi saatana.
Ei ole uskonto minulle. Joitakin mediocrempia levyjä löytyy. Parempi kuitenkin kuin Iggy, vaikkei välttämättä kovin relevantti vertailukohde musiikillisesti ainakaa mun mielestä.
Ei tosta paljoa tarvitse nimiä ja sanoja vaihtaa, että saa todella osuvan kuvan itse Röyhkästä.
Röyhkä alottanu podcast sarjan jonku Larvannon kanssa. Ekassa jaksossa vieraana Jarkko Martikainen https://radioplay.fi/podcast/royhka-larvanto/
Tuanoi saatana.