You are not logged in.
Sen verran malttia tuohon Kake-vihaan, että hänhän ei millään tavalla puolustanut Axelin tekosia, pikemminkin haukku kaverin ja sen teot pystyyn. Iltasanomien otsikko "Kauko puolustaa Axlia" täysin harhaanjohtava, ylläriylläri.
uskotko noitiin?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
No siis jos tuota aivopierua nyt lähtee analysoimaan (iso virhe toki jo se), niin kyllähän siinä on vähän perverssi määrä ymmärrystä ja "pojat on poikii" ja kyllä se kolmikymppinen Axl vielä lapsia saatuaan kasvaa aikuiseksi. Musta tuota on vaikea lukea miksikään muuksi kuin puolustukseksi.
en ole kolmekybänen emoboy
Musta tuota on vaikea lukea miksikään muuksi kuin puolustukseksi.
Minusta hän on typerä nuorimies, ei muuta. Kuvien levittäminen nettiin on tietysti väärin hänen naisiaan kohtaan. Halventavaa ja tyhmää, ja Smithin kaltaiselta hymypoikajulkkikselta suorastaan idioottimaista.
Osoitatko kohteliaasti tuosta kohdan, missä puolustellaan.
Teoria: Se osa lausunnosta, minkä jotkut tulkitsevat puolustukseksi käsittelee yleisellä tasolla sitä, kun nykypäivänä näiden ns. nuorten (julkkis)idioottien kaikki törttöilyt päätyvät koko kansan tietoisuuteen ja sitten kauhistellaan niin SOOTANASTI.
In short, lausunto sisältää asiaa, mutta myös paskaa. Tämä osa on paskaa:
Bändielämään kuuluu irtosuhteet, ryyppääminen ja kaikinpuolinen porvarillisen elämän halveksunta. Ollaan rosvojoukkoa, kingejä, kunniattomia paskiaisia. Kaikki se on vitun hauskaa. Mutta sitten, kun on aikansa harrastettu seksiä ilman kondomia, nainen tulee raskaaksi ja alkaa vakavampi elämä, isyys, laskujen maksaminen, lomakkeiden täyttäminen...
Teoria päättyy.
börjeslandet wrote:Musta tuota on vaikea lukea miksikään muuksi kuin puolustukseksi.
Minusta hän on typerä nuorimies, ei muuta. Kuvien levittäminen nettiin on tietysti väärin hänen naisiaan kohtaan. Halventavaa ja tyhmää, ja Smithin kaltaiselta hymypoikajulkkikselta suorastaan idioottimaista.
Esim. tossa lihavoidussa lauseessa aikamoista puolustelua ja asian vähättelyä.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
KZ wrote:börjeslandet wrote:Musta tuota on vaikea lukea miksikään muuksi kuin puolustukseksi.
Plus se "Bändielämään kuuluu" asenne joka antaa ymmärtää että vaikka on typerää niin näin vähän niin kuin tulee käyttäytyä koska rokki on vaarallista.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:börjeslandet wrote:Musta tuota on vaikea lukea miksikään muuksi kuin puolustukseksi.
Samoin kuin kohdassa, jossa kerrotaan että bändielämään kuuluu sitä sun tätä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mä oon tässä kyllä vähän samaa mieltä kuin KZ. Kaukohan tuossa vaikuttaa yrittävän ymmärtää, miksi noin on tapahtunut. Minusta se on eri asia kuin asian hyväksyminen. Siitä olen kyllä samaa mieltä myös, että nuorissa miehissä on typeryksiä, joista osa kasvaa jossain 30-v tietämissä "aikuisiksi" (eli oppivat paremmin mm. paremmin huomioimaan muita ja kantamaan vastuuta tarpeen vaatiessa). Asiasta on muuten käsittääkseni nykyään tutkimusnäyttöä. Mekanismi saattaa kyllä olla eri kuin Kaukon ehdottama suojaamaton seksi
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mä oon tässä kyllä vähän samaa mieltä kuin KZ. Kaukohan tuossa vaikuttaa yrittävän ymmärtää, miksi noin on tapahtunut. Minusta se on eri asia kuin asian hyväksyminen. Siitä olen kyllä samaa mieltä myös, että nuorissa miehissä on typeryksiä, joista osa kasvaa jossain 30-v tietämissä "aikuisiksi" (eli oppivat paremmin mm. paremmin huomioimaan muita ja kantamaan vastuuta tarpeen vaatiessa). Asiasta on muuten käsittääkseni nykyään tutkimusnäyttöä. Mekanismi saattaa kyllä olla eri kuin Kaukon ehdottama suojaamaton seksi
No niin no joo. Tässä voi olla sävyjä joita Kauko ei ole edes loppuun asti harkinnut. Lause joka alkaa "Bändielämään kuuluu irtosuhteet jne" olisi erilainen jos olisi kirjoitettu imperfektissä. Nyt se antaa kuvan että toi tommonen perseily vaan kuuluu asiaan bändielämän kontekstissa. Mut eli juuh elikkäs.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Alxity wrote:Mä oon tässä kyllä vähän samaa mieltä kuin KZ. Kaukohan tuossa vaikuttaa yrittävän ymmärtää, miksi noin on tapahtunut. Minusta se on eri asia kuin asian hyväksyminen. Siitä olen kyllä samaa mieltä myös, että nuorissa miehissä on typeryksiä, joista osa kasvaa jossain 30-v tietämissä "aikuisiksi" (eli oppivat paremmin mm. paremmin huomioimaan muita ja kantamaan vastuuta tarpeen vaatiessa). Asiasta on muuten käsittääkseni nykyään tutkimusnäyttöä. Mekanismi saattaa kyllä olla eri kuin Kaukon ehdottama suojaamaton seksi
No niin no joo. Tässä voi olla sävyjä joita Kauko ei ole edes loppuun asti harkinnut. Lause joka alkaa "Bändielämään kuuluu irtosuhteet jne" olisi erilainen jos olisi kirjoitettu imperfektissä. Nyt se antaa kuvan että toi tommonen perseily vaan kuuluu asiaan bändielämän kontekstissa. Mut eli juuh elikkäs.
Kaukohan haluaa olla Suomen Lou Reed eli loppuun asti harkitseminen ei taida olla sen juttu. Provosointi on.
<@DBGene> senkin karkki
Alxity wrote:Mä oon tässä kyllä vähän samaa mieltä kuin KZ. Kaukohan tuossa vaikuttaa yrittävän ymmärtää, miksi noin on tapahtunut. Minusta se on eri asia kuin asian hyväksyminen. Siitä olen kyllä samaa mieltä myös, että nuorissa miehissä on typeryksiä, joista osa kasvaa jossain 30-v tietämissä "aikuisiksi" (eli oppivat paremmin mm. paremmin huomioimaan muita ja kantamaan vastuuta tarpeen vaatiessa). Asiasta on muuten käsittääkseni nykyään tutkimusnäyttöä. Mekanismi saattaa kyllä olla eri kuin Kaukon ehdottama suojaamaton seksi
siis eihän tuota avautumista ollut kirjoitettu muusta syystä kuin siksi, että pääsisi leuhkimaan, että KYLLÄ MINÄ SENTÄÄN OLEN SAANUT AIKOINAAN YHTÄ PALJON PILLUA. who cares
Tämä yksittäinen lause sentään mahtava, tekisi mieli panna se tädin suuhun
Mutta sitten, kun on aikansa harrastettu seksiä ilman kondomia, nainen tulee raskaaksi ja alkaa vakavampi elämä, isyys, laskujen maksaminen, lomakkeiden täyttäminen, huomioonottaminen, vanhempainillat, Suvivirren veisaaminen, kaikki se vähemmän hauska, joka kuitenkin syventää ihmistä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Luppakorva sikailee taas wrote:Alxity wrote:Mä oon tässä kyllä vähän samaa mieltä kuin KZ. Kaukohan tuossa vaikuttaa yrittävän ymmärtää, miksi noin on tapahtunut. Minusta se on eri asia kuin asian hyväksyminen. Siitä olen kyllä samaa mieltä myös, että nuorissa miehissä on typeryksiä, joista osa kasvaa jossain 30-v tietämissä "aikuisiksi" (eli oppivat paremmin mm. paremmin huomioimaan muita ja kantamaan vastuuta tarpeen vaatiessa). Asiasta on muuten käsittääkseni nykyään tutkimusnäyttöä. Mekanismi saattaa kyllä olla eri kuin Kaukon ehdottama suojaamaton seksi
siis eihän tuota avautumista ollut kirjoitettu muusta syystä kuin siksi, että pääsisi leuhkimaan, että KYLLÄ MINÄ SENTÄÄN OLEN SAANUT AIKOINAAN YHTÄ PALJON PILLUA. who cares
Tuokin on tosiaan asia, joka Kaukon viimeaikaisista jutuista käy aina myös ilmi. Tosin niistä tuntuu paistavan vähän läpi myös hätä siitä, että voisinhan saada jatkossakin.
<@DBGene> senkin karkki
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^kiinnostava pätkä
Mulla ei ole mitään oli Mika Taanilan (s. 1965) lopputyö Lahden muotoiluinstituutin video-osaston ohjaajalinjalta. Teos sai nimensä - kuten myös työnimensä "Talo meren rannalla" - ohjaajan ihaileman laulaja-säveltäjä-kirjailija Kauko Röyhkän kappaleiden mukaan. Taanilan videodokumentti kuvattiin noin neljän kuukauden kuluessa kesällä 1991 Helsingissä, Paraisilla, Turussa, Kirkkonummella ja Oulussa - tosin Kirkkonummen kuvauksista on valmiissa elokuvassa jäljellä vain yksi lähikuva ja Oulun Kuusrock-tapahtuman kuvat leikattiin kokonaan pois.
Kuvausten aikaan Röyhkän ja Gabi Hakasen perustama levy-yhtiö Herodes otti ensiaskeleitaan ja Röyhkä valmisteli LP-levyään Tyttöjen ystävä, jonka julkistamiskeikka Tavastialla huipentaa elokuvan. Kaikkiaan 45 tunnin materiaalista noin puolet kuvasi Röyhkää esiintyjänä, toinen puoli häntä yksityishenkilönä. Tästä aineistosta Taanila leikkasi vajaan tunnin mittaisen elokuvan ja irrotti omaksi kokonaisuudekseen ensimmäisen musiikkivideonsa Kevät, joka julkistettiin 1991.
Lehdistötiedotteessa Taanila mainitsi yhtenä esikuvanaan D. A. Pennebakerin Bob Dylan -dokumentin Dont Look Back (1967) ja luonnehti omaa elokuvaansa: "Se ei ole perinteinen tv-henkilökuva haastatteluineen ja historiallisine taustoineen, vaan edustaa tyyliltään ns. 'suoran dokumentin' perinnettä. Tälle epämuodikkaalle ja pahamaineiselle lajityypille on ominaista tilanteisiin eläytyvä käsivarakuvaus, suora 100 % ääni sekä pitkät ja rauhallisesti kehittyvät kohtaukset. [- -] Kaikki elokuvassa esiintyvät ihmiset tiedostavat kuvaustapahtuman ja näyttelevät siten itseään kameralle. [- -] Elokuvan varsinainen sisältö nousee Röyhkän ja kameran suhteesta. 'Kauko Röyhkä' (Jukka-Pekka Välimaa) on fiktiivinen hahmo, joka elokuvassa luo omaa kuvaansa. Hän näyttelee esiin ne odotukset ja mielikuvat, joita muilla hänestä on, ja joita hän haluaa korostaa."
Mulla ei ole mitään sai ensiesityksensä MuuMediaFestivaalilla 24.4.1992 ja ennen Helsingin ensi-iltaa se nähtiin vielä Kuopion Sound & Movies -tapahtumassa kesäkuussa 1992. Sittemmin Taanila on ohjannut lyhytelokuvat Thank You for the Music (1997), Futura (1998) ja RoboCup (2000), joita on esitetty myös elokuvateattereissa, sekä tehnyt musiikkivideoita ja videoelokuvia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kiinnostava pätkä koska Taanila, ei koska Röyhkä.
Kiinnostava pätkä koska Taanila, ei koska Röyhkä.
no kyl -92 Röyhkän horinat kiinnostaa, vaikka ei ne loppujen lopuks taida hirveesti erota nykyisistä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Musiikista puhuminen on yhtä vaikeaa kuin arkkitehtuurista tanssiminen. Jokaisella on oma mielipiteensä. Tapasin kerran Hesarin musiikkikriitikon Jukka Haurun. Hänen mielestään Bob Dylan on lahjaton, huono laulaja ja huuliharpunsoittaja, jolla on tylsiä biisejä. Myös reggaemusiikkia hän piti surkeana ja lapsellisena. Olen törmännyt vastaaviin mielipiteisiin usein. Yleensä korkeasti koulutetut ja virtuoosimaiset muusikot eivät pysty ymmärtämään yksinkertaisesti soitettua musiikkia, joka perustuu energiaan (punk) tai hypnoottiseen svengiin (reggae, 50-luvun rock). He eivät näe kokonaisuutta. Dylan sai kirjallisuuden Nobel-palkinnon. Hänen vaikutuksensa rockmusiikkiin, erityisesti sen teksteihin, on ollut suunnaton. Jokainen kunnon musadiggari voi mainita ainakin 20 hänen kirjoittamaansa klassikkobiisiä. Reggae on vaikuttanut hiphopiin, triphopiin ja ties mihin. Bob Marley on kiistatta yksi suurista lauluntekijöistä, mutta muitakin taidokkaita reggaeartisteja on. Yksi suosikeistani on hämmästyttävä studiovelho Lee Perry. Tykkään monenlaisesta musiikista. Minusta jonkun bändin tai artistin IDEA on tärkeämpi kuin tekninen osaaminen. Tekniikan voi aina opettaa, mutta IDEA on pakko keksiä itse. Bob Dylanilla on loistava idea, samoin reggae musiikissa. Välillä olen miettynyt, onko itselläni ideaa. Ilmeisesti on, koska olen yhä mukana kuvioissa. Suomi on vaikea maa. Täällä pärjää parhaiten tekemällä populistisia juomalauluja.
Osittain ihan asiaa. Mutta tuo, että jokaisen musadiggarin pitää tietää väh. 20 Dylanin biisiä (ja digata niistä) on höpöpöpöä. Tuossa vähän niinku annettiin ymmärtää, että "Dylan on vitun hyvää musaa ja se on fakta eikä mielipide."
Onko Olli Pauke oikeasti Kauko Röyhkä?
Pidän Dylanista, mutta ois aivan hirveä ajatus, jos pitäis kuunnelle edes puolet hänen diskografiasta läpi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sama pätee Youngiin. Arvostan Dylania enemmän kyl myös.
Last edited by barton_funk (06.05.2017 12:45)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihan hyvää pohdintaa röyhkältä eikä kaikkea tosiaan voi arvottaa samojen kriteerien mukaan,
varmaan osaisin luetella dylanilta 20 hyvää biisiä, vaikka vähemmän tulee kuunneltua kun ei oo niin mun juttu, mutta arvostan kyllä. sama homma neil youngin kanssa,
Musiikista puhuminen on yhtä vaikeaa kuin arkkitehtuurista tanssiminen. Jokaisella on oma mielipiteensä. Tapasin kerran Hesarin musiikkikriitikon Jukka Haurun. Hänen mielestään Bob Dylan on lahjaton, huono laulaja ja huuliharpunsoittaja, jolla on tylsiä biisejä. Myös reggaemusiikkia hän piti surkeana ja lapsellisena. Olen törmännyt vastaaviin mielipiteisiin usein. Yleensä korkeasti koulutetut ja virtuoosimaiset muusikot eivät pysty ymmärtämään yksinkertaisesti soitettua musiikkia, joka perustuu energiaan (punk) tai hypnoottiseen svengiin (reggae, 50-luvun rock). He eivät näe kokonaisuutta. Dylan sai kirjallisuuden Nobel-palkinnon. Hänen vaikutuksensa rockmusiikkiin, erityisesti sen teksteihin, on ollut suunnaton. Jokainen kunnon musadiggari voi mainita ainakin 20 hänen kirjoittamaansa klassikkobiisiä. Reggae on vaikuttanut hiphopiin, triphopiin ja ties mihin. Bob Marley on kiistatta yksi suurista lauluntekijöistä, mutta muitakin taidokkaita reggaeartisteja on. Yksi suosikeistani on hämmästyttävä studiovelho Lee Perry. Tykkään monenlaisesta musiikista. Minusta jonkun bändin tai artistin IDEA on tärkeämpi kuin tekninen osaaminen. Tekniikan voi aina opettaa, mutta IDEA on pakko keksiä itse. Bob Dylanilla on loistava idea, samoin reggae musiikissa. Välillä olen miettynyt, onko itselläni ideaa. Ilmeisesti on, koska olen yhä mukana kuvioissa. Suomi on vaikea maa. Täällä pärjää parhaiten tekemällä populistisia juomalauluja.
Osittain ihan asiaa. Mutta tuo, että jokaisen musadiggarin pitää tietää väh. 20 Dylanin biisiä (ja digata niistä) on höpöpöpöä. Tuossa vähän niinku annettiin ymmärtää, että "Dylan on vitun hyvää musaa ja se on fakta eikä mielipide."
Mä tulkitsin tuon niin että sen vaikutus on ollut niin iso että kuka tahansa musadiggari pystyy nimeämään niitä biisejä koska ne ovat kuiteskin niin ikonisia, ei että välttämättä pitäis digata. Itsehän pystyn nimeämään ehkä viisi.