You are not logged in.
Kaikki on turhaa paitsi Slowcore. The New Yearin uusi LP
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Sidewaysiin saapuvan Cigarettes after sexin deby on kyllä hieno levy. Olis mennyt mun 2017 top 10 levyihin ihan heittämällä, jos olisin sen kuullut aiemmin. Miksei täällä kukaan ole hehkuttanut tai edes varovasti kehunut?
Nimen perusteella oon tuominnut paskaks Kai toi pitää tsekkailla.
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
eiks se ookaan jatsia, kun porijazzeillakin soittavat
oma topicci pydeen kiitos jos on kuunneltavaa kamaa.
Nimen perusteella oon tuominnut paskaks
Sama. Tää on semmosta kivan kuulosta herkkismusaa mikä tuskin häiritsee ketään. Biisit normitusinakamaa. Vähä niinkö Tindersticks naislaulajalla, mutta mitäänsanomattomammilla biiseillä. Ihan ei tän bändin superhypetys ole auennut.
tupsu wrote:Nimen perusteella oon tuominnut paskaks
Sama. Tää on semmosta kivan kuulosta herkkismusaa mikä tuskin häiritsee ketään. Biisit normitusinakamaa. Vähä niinkö Tindersticks naislaulajalla, mutta mitäänsanomattomammilla biiseillä. Ihan ei tän bändin superhypetys ole auennut.
Nyt jotain rajaa jo - kyllä näillä on ihan mieslaulaja.
Mulle tuli CAS:ista mieleen Mazzy Star mieslaulajalla.
Sent from my iPhone 16
onko Earth slowcorea?
Ei.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ba wrote:rc-lungen wrote:ba wrote:onko Earth slowcorea?
Ei.
miksei? on nimittäin ytimeltään hidasta.
Liekkö hitusen liian raskasta/säröistä.
Lie
Slowcoressa paljon puhaita kitaroita, paitsi välillä kun pitää olla tosi tosi paatoksellinen, niinku Codeine.
Pitäiskin kuunnella taas joku päivä ihan luukuttaen.
Editoin kokeellisuuden pois, koska Slowcoresta löytyy toisinaan jänniä tahtilajeja ja tahtilajien vaihdoksia ja sovituksilla pyritään toisinaan varsin tekstuurinomaisiin sointukudelmiin.
codeine ja bedhead on pirun jees ja nimi tälle tyylilajille on just hyvä
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Peräänkuulutetaanpa tässä vielä et The New Yearin Snow oli varmaan viime vuoden parhaita levyjä. Bedhead-veljekset, joku basisti ja Chris Brokaw (Codeine, Come, soolot) rummuissa, jos jollekin vielä epäselvää.
numero groupin nettikaupassa ois kaikki bedheadin vinyylit 5 dollaria kappale ainoa vaan, et postikulut on niin paljon ettei tosta juuri iloitse
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ja nyt kun tuon Numero Groupin sivusto tuli avattua niin näemmä Duster-uusintojakin tekeillä. Voe jehna. Vinyyliboksi vissiin jo myyty loppuun.
toi ois kyllä kova setti. toki jos dusterin ne kaksi albumia sais kohtuuhintaan euroopasta erillisinä niin kelpuuttaisin myös.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Cigarettes after sex. Ei tää olekaan huonompi. Biisit biiseinä vähän medicore, mutta fiilikseltään suht ihanaa musaa.
Tuanoi saatana.
Genrenipotan, enkä laske cigarettes after sexiä tähän. Sanoi pätevät musajulkaisut mitä tahansa. Imo myös aika turhake bändi. Ei saavuta läheskään sitä staattista masennustilaa tai katharsista, mikä tän genren pointti on.
en tiedä kuinka puhdasoppista slowcorea, mutta aika paska bändi toi mitä nyt yhen levyn oon kuullut. ei vaan lähteny
En omista yhtään genren RYMin top releases chartin ensimmäisestä 40stä levystä, paitsi G500 on fire on ostoslistalla.
Tuanoi saatana.
En omista yhtään genren RYMin top releases chartin ensimmäisestä 40stä levystä, paitsi G500 on fire on ostoslistalla.
linkkiä listaukseen?
marjapoimuri wrote:En omista yhtään genren RYMin top releases chartin ensimmäisestä 40stä levystä, paitsi G500 on fire on ostoslistalla.
linkkiä listaukseen?
psykokarkki wrote:marjapoimuri wrote:En omista yhtään genren RYMin top releases chartin ensimmäisestä 40stä levystä, paitsi G500 on fire on ostoslistalla.
linkkiä listaukseen?
4/40. slintiä ei siis lasketa mukaan tähän genreen?
Jophiest wrote:psykokarkki wrote:marjapoimuri wrote:En omista yhtään genren RYMin top releases chartin ensimmäisestä 40stä levystä, paitsi G500 on fire on ostoslistalla.
linkkiä listaukseen?
Itse sain nopealla laskemisella joko 10 tai 11 neljästäkymmenestä. En rehellisesti sanoen muista onko mulla yhtä noista Karaten levyistä. Sitten jokunen puolisolta löytyvä Low-albumi tuohon päälle.
Jophiest wrote:psykokarkki wrote:marjapoimuri wrote:En omista yhtään genren RYMin top releases chartin ensimmäisestä 40stä levystä, paitsi G500 on fire on ostoslistalla.
linkkiä listaukseen?
Ei. Se on ihan oma maailmansa. En laskisi sitä itse mihinkään.
Taas pitää nipottaa. Post-rockia, emoa ja laulaja-lauluntekijälevyjä ängetty mukaan. Huohh. Noh, se siitä. Ei tarvi rymiä avata enää ikinä. Mutta siis, sanottakoon vielä, että jos rym jotain väittää, niin ei välttämättä pidä paikkaansa.
Genrenipottaja menee nyt kaappiin.