You are not logged in.
Joo, ei oikee lähteny.
Ei ni.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei ni.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Cosmobile oli kyllä just niin ärsyttävää musiikkia livenäkin kuin levynsä antaa ymmärtää. Bändi, joka alleviivaa sitä, että indie on 2000-luvun AOR:ää.
Siinä vaiheessa kun aistit alkoivat turtumaan niiden keskinkertaisuudelle, tulivat ne "tanssijat" kehiin. Voeeeee vitu, teatterikorkean pääsykokeiden pohjasakka tai ankea harrastelijateatteri, that's where it's at. Vittu, että hävetti NIIN HELVETIN PALJON! Ehkä eniten itseni puolesta, kun olin kehdannut paikalle tulla.
Der Hoffissa ei ollut silleen mitään vikaa, mutta en mä vaan saanut siitä niin vitun mitään irti. Levyllä oon aina semidiggaillut, mutta toivoin salaa, että livenä olisi hulinampaa, mutta eipä ollut. Sellaista ärsyttävää rimpuilua, jossa ei saa mistään kiinni ja SE VITUN RUMPALI VOISI VITTU KUOLLA TON VITTU PÄRISTELYNSÄ KANSSA!!! En vihaa mitään rummutusestetiikkaa niin paljon ku tuollaista präpäpräppärpäpärppärpääääprärpräääääprärpräpärprprprpr -homoilua! Joku Deep Turtlen Bubka on täydellinen esimerkki siitä, että voi soittaa jatsisti ja hirveellä taidolla, mutta pitää homman silti kasassa ja tyylikkäänä, eikä tartte tuollaista Don Cab -homoilua.
Tero saatana, s'olet gay!
No bändi joka saa HOMO MUSIIKKI PANDA BIISIN kuulostaan hyvältä missään tilanteessa on kehunsa ansainnut. Tykkäsin Deerhooffista, vaikka hankala tilaratkaisu sekä matala lava + 67% istualtaan soittava orkesteri aika tehokkaasti tiukinta tanhuamista hillitsikin. Uutta levyä ei tullut mitään ihan järkyttäviä määriä ja muumi mainittiin. Rumpalin maneerit ei liikuttaneet oikein suuntaan eikä toiseen, mut kai trioformaatissa saa vähän rönsyillä. Hyvä pändi, hyvä keikka.
Cosmobile on ny nähty, kuten jossain elämän vaiheessa oli tarkoitus. Can Can Headsmaisen keulahahmon korvaaminen kahdella tekotaiteellisella kylki(?)hahmolla ei ollut ihan onnistunut veto.
Älä päästä painiks sitä
joo en tiedä, ihan hyvä keikkahan tuo, ite olin toki kauimmillaan noin metrin päässä satomista et siihen näky kyl oikein hyvin. omat fiilikset oli vähän mitä oli et siihenkin nähden ihan jees, olihan tää boredomsin jälkeen odotetuin tapaus mulle tänä kesänä. uuden levynkin ostin sit keikan päätteex. jotenkin vaan oisin kaivannu vielä jotai syntsahäröilyy siihen päälle, jotenki tommonen perus kitara-passo-runpu-systeemi ei just nyt riitä mulle ihan täysin, mut joo... ihan ok, menisin uudestaan kattoon jos takas tulisivat
aikataulukin piti aika hyvin mut silti nyt kyl väsyttää.
Joo'o. Deerhoof oli jotenkin tympeetä. Ei tarpeeks hulinaa eikä tarpeeks hyvää poppia. Ei jaksanu, lähettiin kesken pois. Redrumikin oli aika tympee mesta. Mutta olipahan hauska jonotella.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mutta olipahan hauska jonotella.
jonottelulle toki
harmi vaan kun ei satanut, ehkå ensi kerralla?
aika hyvvää - thriidin sadas
bzort glorf bööth
Tulix spirit ditties with no tone?????++++
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en tuntenu oikein piisei, no milk man tais alottaa pelin ja se koirapiisi tuli jossain vaihees ja jotai muutaki siltä ja pandaa tuli ja kaikkee muuta kivaa plpl
ehdin vaan halfbirdii ja milkmanii kuunnella ennen keikkaa ja en ikinä musita/tunne piisei.
Siinon sellanen kitaramelodia joka kuulostaa joltain RAY:n uhkapelin tuplausäänen psykeversiolta tms
Siinon sellanen kitaramelodia joka kuulostaa joltain RAY:n uhkapelin tuplausäänen psykeversiolta tms
Kaikissa biiseissä tämä, mukasöpöllä japaniamölinällä ja vittumaisella pöristelyrummutuksella.
Tero saatana, s'olet gay!
söpölle japaniamölinälle ja vittumaiselle pöristelyrummutukselle toki aina varaukseton
Tulix spirit ditties with no tone?????++++
Tuli. Odotin et olis ollu keikan kohokohta mut se ei kohonnut samalla tavalla ku muutama muu veisu.
Älä päästä painiks sitä
[quote:0314e39111="HUIG"]Tulix spirit ditties with no tone?????++++
Tuli. Odotin et olis ollu keikan kohokohta mut se ei kohonnut samalla tavalla ku muutama muu veisu.[/quote:0314e39111]
Niipä muute olikin, että sillo Radioheadin lämppärinä ditties kohos ihan omiin korkeuksiinsa, mutta sitte ATP:n aikoihin oli kappaletta lyhennetty ja jäi muitten piisien jalkoihin
Ei lähteny oikein keikka joo. Alussa vitutti niin paljon, että neljä biisiä meni sen takia pieleen, koska näin koko keikan aikana yhden soittavan hiukset ja sen tytön välillä kun se vilkutteli. Okei, oli se ihan kiva keikka, mutta mua vaan häiritsi kaikki tuo oheispaksa niin paljon, että ilta meni sitä kautta täysin piloille.
Redrum Ajattelin myydä mun Of Montreal -lipn pois, koska ei kiinnosta mennä tonne enää ikinä. En sit tiiä. Olis se bändi kuitenkin ihan kiva NÄHDÄ! Ja mikä vittu se alun jonotus? Ei saatana! Ja sitten PAKOLLINEN narikka! Kaksi euroa. Turussa oli niin tottunut ihanaan vapaaehtoiseen anrikkaan ympäri vuoden.
Pitäkää vittu kajarinne!
Sanotaan vielä Cosmobilesta, että voi vittu mitä paskaa.
joo se jonotus oli vähän outoo, mut tähän on jo totuttu 6nnella linjalla, kai se on nyt muotii uusissa paikoissa taai jotai. ja kylhän se "ilmanen" kalja maistui, muuten en mitään ostanutkaan. jos oikeesti haluut myydä of montreal -lippus niin voisin harkita asiaa...
jos oikeesti haluut myydä of montreal -lippus niin voisin harkita asiaa...
Joo, kyllä mä sen voisin myydä. Mut en kyllä yhtään alella eli 15 ja sillai. Tai no säästää siinä sen 50 senttiä palvelumaksua. Sillee saletti joo.
Harvoin oikeesti vituttaa noin paljon joku paikka.
Ei kai toi jonotus tonne mikään normaalisysteemi ole? Yleensä kai ovet aukeaa kymmeneltä. Tiedä sitten missä nyt oli vika.
Aika harvassa taitaa olla Helsingissä keikkapaikat jossa ei ole narikkaa? Tyhmäähän toi on, kesällä varsinkin, mutta ei mitenkään poikkeuksellista. Mä ainakin jätän takit ja laukut ihan suosiolla kotiin jos keikalle oon menossa. Ja olis tuolla voinut olla aika tiivis tunnelma jos kaikilla 500 hengellä olis ollut laukku mukana kun nytkin teki vähän tiukkaa.
joo se jonotus oli vähän outoo, mut tähän on jo totuttu 6nnella linjalla, kai se on nyt muotii uusissa paikoissa taai jotai.
Siis luuletteko te tosiaan, että ne pitää sitä jonoa tahallaan? Älkää nyt leikkikö tyhmempää kuin olettekaan. Vittu muotia MY ASS. Ihan logistiikkaa vaan. Jos siihen oven taakse hyppää sata ihmistä kymmenessä minuutissa, jonoa on vähän mahdoton välttää. Varsinkin Kuudennelle, missä narikka-aula on niin saatanan ahdas. Eikä näyttänyt Redrumin narikka yhtään isommalta, eli kaksi tyyppiä suhaa tiskin takana, lipunmyynti on sentään vähän eri paikassa.
Kandee mennä ajoissa, ei sekuntia ennen showtimea.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
no sori, hymiö unohtu
Keikka oli hyvä. Yleisö ei vaan reagoinut, ehkä siitä syystä, ettei nähny onko bändillä ees kivaa tai jotain. Ehkä täs sit oli enemmän kikkailua ja vähemmän hulinaa ku Radioheadiä lämppäämässä mutta oli silti musta todella hyvä. Tai ehkä vähän lässähti mulle loppua kohden. Tietenkin ärsytti se että oli ihan homona porukkaa ja mitään ei nähny, mutta ainakin kuulin tosi hyvin.
Oikeesti se narikka oli ihan paskaa ja paskantärkeät järkkärit 90% syynä jonon hitauteen. Mulla oli yks paita päällä ja se urpo oli siinä et joo laita pitkähihanen narikkaan. No en vittu laittanu Mun jälkeen myös sano yhelle tyypille, et ootsä tossa hupparissa sisällä. Kai ihmiset itse saa päättää missä asusteissa ne on sisätiloissa
edit: ovella seisonut poke kysy myös paperit multa ja kaverilta joka on 30v.
en ole kolmekybänen emoboy
Mulle ne poket oli ihan super-ystävällisiä.
Niin mullekin!
joo ei ollu pokeissa valittamista mut kumman hitaasti se jono veti. voiskohan näitä jatkossa uusia paikkoja perustettaessa vähän miettii et kuinka saatais ne narikat vetämään tms.
Turussa oli niin tottunut ihanaan vapaaehtoiseen anrikkaan ympäri vuoden.
Turku.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
joo ihan siisti keikka oli lopulta, alkoi vähän varovaisesti mut kylhän se siitä lähti sitten, komiasti ryöpsähtelevää oli rumpalointi ja kitarointi, tykkäsin. pääsin säkällä sinne lavan eteen kun olin ostamassa kaljaa just ennen keikkaa ja menossa sinne taaemmas missä aiemmin olin, mut huomasinkin lavan sivussa olevan ristonmentävän reitin sinne suoraan eteen.
viimeisen vartin katselin sitten kauempaa ja olihan se hieman nihkeetä ku mitään ei nähny. ei kauheesti redrum innostanut kyl ainakaan näin täyteentupattuna keikkapaikkana.
settilistaa oon yritäny kasailla mutta vaikka melki kaikki biisit oli tuttuja niin eihän niitten nimiä muista.
holy night fever tuli!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
seisoin siinä satomin monitorien välissä. kaiken näin ja nautin.
varmaan oltiin aika vierekkäin sit, et kai ollu se mustapaitanen lyhyttukkanen? tai silmälasipäinen vaalee pidempitukkanen? niiden välissä taisin olla. no mut satomin monitorien luona kuitenki olin, tai just sen kohdalla mihin se kiipes kerran. spåm
no melkein vierekkäin sit
:peuk: