You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.bbc.co.uk/programmes/b01m83mq
Doomin takeover!
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Uusi Quasimoto:
http://pitchfork.com/advance/135-yessir-whatever/
Osaksi ihan sujuvaa toi Freddie Gibbs & Madlib - Piñata, ehkä pari "nigga", "bitch" ja "motherfucker" ois voinut jäädä studion lattialle, mutta näillä mennään. Ehkä tää tästä vielä lähtee lentoon, pari kuuntelua vasta alla.
Madvillainya kuuntelin pitkästä aikaa ja se on huima levy. Oisko suositella jotain samanhenkistä, -tyylistä whatever?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Madvillainya kuuntelin pitkästä aikaa ja se on huima levy. Oisko suositella jotain samanhenkistä, -tyylistä whatever?
Quasimoton The Unseen ja The Further Adventures of Lord Quas varmaan kannattaa tsekata ainakin! (En oo tota uusinta kuunnellut vielä.)
Jaylibin Champion Sound kans
Last edited by Folkhälsan (06.02.2015 14:42)
Vuoden nuori muotoilija.
noiseidea wrote:Madvillainya kuuntelin pitkästä aikaa ja se on huima levy. Oisko suositella jotain samanhenkistä, -tyylistä whatever?
Quasimoton The Unseen ja The Further Adventures of Lord Quas varmaan kannattaa tsekata ainakin! (En oo tota uusinta kuunnellut vielä.)
Jaylibin Champion Sound kans
Tattista The Further Adventures löytyykin, mutta jäänyt vähälle soitolle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Doomin sooloista MM..Food ja Vaudeville Villain on mun suosikit. Special Herbsejä en ole hirveästi kuunnellut. Tällä levyllä on muuten pari hyvää Doom raitaa. Dangerdoomia en ole kuunnellut moneen vuoteen, joskus ainakin tykkäsin. Viime vuotinen NehruvianDOOM oli aika tylsä.
Madlibin jutuista tykkään yllä mainittujen lisäksi Sound Directions - The Funky Side of Life levystä, mikä on sellaista instrumentaalista jazz/funk osastoa. Beat Konducta ja Mind Fusion sarjojen juttuja olen kuunnellut jonkun verran, mutta niistä ei kyllä mikään ole jäänyt erityisesti mieleen.
Beat Konduktoja jotain itsekin kuunnellut, ei jäänyt käteen tai mieleen mitään.
jossain noista beat konducta jutuista oli hyviä disco biisejä, mutta ei mitään hajua missä
lootpackin levy on kova
donutsista semmoinen ajatus, että vaikkei nykyään paljoa soi niin silti ehdoton klassikko mulle koska vaikutti niin paljon musamakuun. just toi kollaasimainen meno, tietynlainen lofi-estetiikka rahisevine sämpleineen ja epäkonventionaalinen rytmiikka tutustutti tai avasi ovia kokeellisempaan konemusaan ja toisaalta klassisempiin mustan rytmimusan tuotoksiin joita ei ennen tajunnut. kai se veti kuolinvuoteellaan hihastaan kaikki omat suosikkinsa ja vaikuttimensa ja halusi jakaa ne muille potentiaalisille diggareille. siitä kiitos ainakin mun osalta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
King Geedorah ehdottomasti aliaksista kovin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
King Geedorah ehdottomasti aliaksista kovin
tää
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
take me to your leader paras doom levy operation doomsdayn jälkeen, vaikka ei se joka biisissä ees räbää
champion soundin outtake bootlegeissä on aika siistei versioita eri biiseistä, esimerkiks quasimoton astronautista j dillan remix. samaten madvillainin ennen julkaisua madlibiltä brasiliasta varastettu demonauha on tiukka, sisältää hieman raaemmat voksut doomilta jotka sit äänitettiin uudelleen viralliselle albumille, joka on varmaan oma lempihoppilevy ikinä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
special herbs, beat konduckta ja medicine show -sarjat soivat varmaan viikoittain. parasta taustamusaa esim. ruoanlaittoon, tiskaukseen jne.
kikke wrote:King Geedorah ehdottomasti aliaksista kovin
tää
Tämä oli aikoinaan mennyt multa ohi kokonaan. Kesän aikana tullut useampaan otteeseen kuunneltua. Hyvä levy joskin ei mielestäni ihan herran parasta tuotantoa.
tää
Anti-Matter/ I Wonder yhä maailman kovin combo.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Muggsin Soul Assassins: Dia del Asesinatolla on pari hyvää Doom biisiä ja muutenkin sopiva levy tällaiselle keski-ikäiselle räppikuuntelijalle. Gibbsiltä myös varmaan paras säkeistö sitten Piñatan tuossa ao. stygessä.
MF Doom Meets Clutchy Hopkins EP vuodelta 2006 oli mennyt myös ohi ennen kuin joskus alkuvuodesta tuli tutustuttua. Ihan laadukasta tavaraa tämäkin.
Bandana nyt kuunneltu muutaman kerran ja ei tuo taida ihan Pinatan tasoinen klassikko olla, mutta oikein laadukas teos kuitenkin ja varmaan tulee kuunneltua vielä monta kertaa tämän kesän aikana läpi.
Ei khly King Geedorah lähtenyt juuri lainkaan. Mutta asiaan eli fironin vinkkien myötä kuunnellut MF DOOMia nyt enemmän ja onhan noi tollasessa voimasoitossa hieman puuduttavaa kamaa ja huomaa että samat sämplet löytyy sieltä täältä, voi tietty olla eri versioita samoista biiseistä kuka näistä tietää nykymaailman menossa. MM... FOOD oli kai entuudestaan tuttu, en tiedä miksei se ole aikaisemmin uponnut.
Ei khly King Geedorah lähtenyt juuri lainkaan.
Mun mielestä Take me to your leader varmaan Doomin paras levy
Viktor Vaughn -nimellä tehdyt levyt kantsii myös kuunnella!
tää
Kikke hrmis
Nyt itkettää. R.I.P. MF DOOM Madvillainy avasi minulla niin paljon uusia polkuja musiikin kuuntelussa, etten varmaan itsekään pysty nimeämään kaikkea mihin se levy vaikutti. Todella tärkeä artisti sekä hieno ihminen. Valtava menetys.