You are not logged in.
läppärikeikoilla on hauskaa kun voi itunesista luntata soitetut biisit... yleensä en muista viimoisesta 30:stä biisistä mitään...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Emmä muuten muistais mutta jos mulla on levylaukku mukana, niin tokihan laitan ne levyt soitettuani taaimmaiseksi shinne laukkuun. Sit ku herää seuraavana aamuna iltapäivällä niin sieltä takaa voi sit kaivaa levypinon joka toimii listana.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ollaan tästä eteenpäin Artturissa perjantaisin samaan tapaan kuin aiemmin Usvassa. Shinne kaikki!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:f567a93c30="nordenstam"]Itse roudaan vain levyt aina mukaan, vedän lärvit ja soitan sattumanvaraisesti bashaa.
mä varaan aina mukaan paljon sinkkuja koska lärveissä ne on helpompia soittaa. eikä lähde joku toinen ralli soimaan jos unohtaa sen pyörimään.
cd-vehkeissä on liikaa nappeja ja LP:stä ei löydä 10 tuopin jälkeen enää sitä reikää...[/quote:f567a93c30]
Nopeudet voi tuottaa ongelmia sinkkujen kanssa pelatessa!!!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:d128a4835c="silvawhale"][quote:d128a4835c="nordenstam"]Itse roudaan vain levyt aina mukaan, vedän lärvit ja soitan sattumanvaraisesti bashaa.
mä varaan aina mukaan paljon sinkkuja koska lärveissä ne on helpompia soittaa. eikä lähde joku toinen ralli soimaan jos unohtaa sen pyörimään.
cd-vehkeissä on liikaa nappeja ja LP:stä ei löydä 10 tuopin jälkeen enää sitä reikää...[/quote:d128a4835c]
Nopeudet voi tuottaa ongelmia sinkkujen kanssa pelatessa!!![/quote:d128a4835c]
ei mulle. 45rpm ja +16% all the way, man!!
[quote:67f87c7949="Joe Caligula"][quote:67f87c7949="silvawhale"][quote:67f87c7949="nordenstam"]Itse roudaan vain levyt aina mukaan, vedän lärvit ja soitan sattumanvaraisesti bashaa.
cd-vehkeissä on liikaa nappeja ja LP:stä ei löydä 10 tuopin jälkeen enää sitä reikää...[/quote:67f87c7949]
Nopeudet voi tuottaa ongelmia sinkkujen kanssa pelatessa!!![/quote:67f87c7949]
ei mulle. 45rpm ja +16% all the way, man!![/quote:67f87c7949]
Tästä tulikin mieleen, että mikäs se dj-softa oli, jolla pysty pelaa mp3:ia niinku pelais oikeita levyjä jossain? Emmä osaa selittää, mutta Silva nyt ainakin tajuu mistä mä puhun. T O I V O T T A V A S T I !
Tästä tulikin mieleen, että mikäs se dj-softa oli, jolla pysty pelaa mp3:ia niinku pelais oikeita levyjä jossain? Emmä osaa selittää, mutta Silva nyt ainakin tajuu mistä mä puhun. T O I V O T T A V A S T I !
semmonen on ku mixxx. http://www.mixxx.org/
mut pelaa itse asiassa vähä huono peli. käyttöliittymä sekoilee (nupit "jäätyy" paikoilleen yms yms) ja vaatii aika paljo virittelyä et sillä voi tehdä mitään... uus 1.6beta saattaa olla parempi mut homot ei julkaisseet enää ppc-versiota mäkille. eli pitäkööt tunkkinsa.
traktorilla mennään siis täällä nykyään. tuolta löytyy muutamakin softa... aika heikkoja pukkasivat olemaan noi ilmaiset ohjelmat kun pari vuotta sitten ratsasin...
Tänks. Pitää panna kokeillen tässä joskus.
Jää lauantaina Le Futur Pompistet Libertessä väliin, kun oon Black Doorissa soittelemassa. Rahapulassa.
[quote:7fcfb0393c="silvawhale"][quote:7fcfb0393c="Joe Caligula"][quote:7fcfb0393c="silvawhale"][quote:7fcfb0393c="nordenstam"]Itse roudaan vain levyt aina mukaan, vedän lärvit ja soitan sattumanvaraisesti bashaa.
cd-vehkeissä on liikaa nappeja ja LP:stä ei löydä 10 tuopin jälkeen enää sitä reikää...[/quote:7fcfb0393c]
Nopeudet voi tuottaa ongelmia sinkkujen kanssa pelatessa!!![/quote:7fcfb0393c]
ei mulle. 45rpm ja +16% all the way, man!![/quote:7fcfb0393c]
Tästä tulikin mieleen, että mikäs se dj-softa oli, jolla pysty pelaa mp3:ia niinku pelais oikeita levyjä jossain? Emmä osaa selittää, mutta Silva nyt ainakin tajuu mistä mä puhun. T O I V O T T A V A S T I ![/quote:7fcfb0393c]
Serato?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:15acb9b35c="leposi"][quote:15acb9b35c="silvawhale"][quote:15acb9b35c="Joe Caligula"][quote:15acb9b35c="silvawhale"][quote:15acb9b35c="nordenstam"]Itse roudaan vain levyt aina mukaan, vedän lärvit ja soitan sattumanvaraisesti bashaa.
cd-vehkeissä on liikaa nappeja ja LP:stä ei löydä 10 tuopin jälkeen enää sitä reikää...[/quote:15acb9b35c]
Nopeudet voi tuottaa ongelmia sinkkujen kanssa pelatessa!!![/quote:15acb9b35c]
ei mulle. 45rpm ja +16% all the way, man!![/quote:15acb9b35c]
Tästä tulikin mieleen, että mikäs se dj-softa oli, jolla pysty pelaa mp3:ia niinku pelais oikeita levyjä jossain? Emmä osaa selittää, mutta Silva nyt ainakin tajuu mistä mä puhun. T O I V O T T A V A S T I ![/quote:15acb9b35c]
Serato?[/quote:15acb9b35c]
no toi on hardis. siis se missä fyysisillä vinyyleillä soitellaan tietsikkafileitä.
[quote:0d14055f1d="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:0d14055f1d="leposi"][quote:0d14055f1d="silvawhale"][quote:0d14055f1d="Joe Caligula"][quote:0d14055f1d="silvawhale"][quote:0d14055f1d="nordenstam"]Itse roudaan vain levyt aina mukaan, vedän lärvit ja soitan sattumanvaraisesti bashaa.
cd-vehkeissä on liikaa nappeja ja LP:stä ei löydä 10 tuopin jälkeen enää sitä reikää...[/quote:0d14055f1d]
Nopeudet voi tuottaa ongelmia sinkkujen kanssa pelatessa!!![/quote:0d14055f1d]
ei mulle. 45rpm ja +16% all the way, man!![/quote:0d14055f1d]
Tästä tulikin mieleen, että mikäs se dj-softa oli, jolla pysty pelaa mp3:ia niinku pelais oikeita levyjä jossain? Emmä osaa selittää, mutta Silva nyt ainakin tajuu mistä mä puhun. T O I V O T T A V A S T I ![/quote:0d14055f1d]
Serato?[/quote:0d14055f1d]
no toi on hardis. siis se missä fyysisillä vinyyleillä soitellaan tietsikkafileitä.[/quote:0d14055f1d]
Niin, ja kallis!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
tää vois olla kova:
[quote:f15e3d6021="silvawhale"]tää vois olla kova:
http://www.pacemaker.net/device/[/quote:f15e3d6021]
joo älä. melkein vuoden tuota on jo päivitelty.
kotibileet 4aina.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:c9fc60690c="leposi"]Tästä tulikin mieleen, että mikäs se dj-softa oli, jolla pysty pelaa mp3:ia niinku pelais oikeita levyjä jossain? Emmä osaa selittää, mutta Silva nyt ainakin tajuu mistä mä puhun. T O I V O T T A V A S T I !
semmonen on ku mixxx. http://www.mixxx.org/
mut pelaa itse asiassa vähä huono peli. käyttöliittymä sekoilee (nupit "jäätyy" paikoilleen yms yms) ja vaatii aika paljo virittelyä et sillä voi tehdä mitään... uus 1.6beta saattaa olla parempi mut homot ei julkaisseet enää ppc-versiota mäkille. eli pitäkööt tunkkinsa.
traktorilla mennään siis täällä nykyään. tuolta löytyy muutamakin softa... aika heikkoja pukkasivat olemaan noi ilmaiset ohjelmat kun pari vuotta sitten ratsasin...[/quote:c9fc60690c]
musta toi mixxx oli ihan hauska, mut en koittanu sitä sitten tositilanteessa. jotain jäätymistä tais kyllä olla havaittavissa. käyttöliittymä oli kuitenkin aika käzä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
quicktime on yllättävän hyvä softa dj-hommiin. saa helposti biisit soimaan päällekkän ja jos avaa ensin kaikki biisit ruudulle ja sulkee sit sitä mukaa kun on soittanut niin ei soita ralleja kännissä pariin kertaan...
Ainiimmut meinas ihan unehtua kommentoida Boris-keikan levynsoitteluista:
Onks monellekkii super-deejiille käyny niin että pääbändin miksaaja pistää varoittamatta dj-musat pois kuuluvista ainaski kymmeneks minuutiks ennen livesoittoo? Vähänks loukkaavaa hei! Ja siis koko talo hiljaseks hei!? Vähänks nolon kuulosta sit jengin hissutella siellä tuopin kaa hei!
.. Tai sit se johtu vaan siitä, ettei niitten surkee eurooppalainen miksaaja osannu vaan arvostaa just sillä hetkellä soinutta (vitun pitkää) matriisiprintterisinfoniataidetta, vitun hevijuntit
Onks monellekkii super-deejiille käyny niin että pääbändin miksaaja pistää varoittamatta dj-musat pois kuuluvista ainaski kymmeneks minuutiks ennen livesoittoo?
ihmettelinkin tota tuolla tavalla.. olihan se aika hassun kuulosta.
monilla bändeillähän on (ja nytkin oli) joku tietty biisi tai alkunauha mikä tykitetään siihen alle mutta harvemmin mihinkään 10min hiljaisuuksiin oon törmänny..
Ollaan tästä eteenpäin Artturissa perjantaisin samaan tapaan kuin aiemmin Usvassa. Shinne kaikki!
innostunut odotus kyllä tästä, hieno ilta tulossa
[quote:244b9a9a72="harry-irene"]Ainiimmut meinas ihan unehtua kommentoida Boris-keikan levynsoitteluista:
Onks monellekkii super-deejiille käyny niin että pääbändin miksaaja pistää varoittamatta dj-musat pois kuuluvista ainaski kymmeneks minuutiks ennen livesoittoo? Vähänks loukkaavaa hei! Ja siis koko talo hiljaseks hei!? Vähänks nolon kuulosta sit jengin hissutella siellä tuopin kaa hei!
.. Tai sit se johtu vaan siitä, ettei niitten surkee eurooppalainen miksaaja osannu vaan arvostaa just sillä hetkellä soinutta (vitun pitkää) matriisiprintterisinfoniataidetta, vitun hevijuntit [/quote:244b9a9a72]
Legendary Stardust Cowboylle toki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tommi of Finland soittelee musaa No Funissa Knitting Factoryllä ensi viikon sunnuntaina, kaikki sinne...
monilla bändeillähän on (ja nytkin oli) joku tietty biisi tai alkunauha mikä tykitetään siihen alle mutta harvemmin mihinkään 10min hiljaisuuksiin oon törmänny..
Tulihan siinä jokunen hetki Vonia juuri ennen kuin lampsivat lavalle. Vai kuulinko väärin? Minusta se "hiljaisuus" oli muutenkin (tuli sitten tahattomasti eli ei) hieno homma!
Eiliset biisi sekaisin listattuna:
The Happy Couple - Hopeless Case
Chris Montez - Foolin' Around
Language Of Flowers - Botanic Gardens
The Positions - Summer Nights
Primal Scream - Rocks
Camera Obscura - Eighties Fan
Björk - Hidden Place
Björk - It's Not Up To You
Butcher Boy - Girls Make Me Sick
The Field Mice - Sensitive
The Field Mice - This Love Is Not Wrong
Red Carpet - Sad Eyed Disco Dancers
Saturday Looks Good To Me - Parking Lot Blues
Saturday Looks Good To Me - Lift Me Up
Brian Wilson - Caroline, No
The Association - Like Always
The Association - Time For Livin'
Jan & Dean - Drag City
The Fall - Over! Over!
The Divine Comedy - In Pursuit Of Happiness
Le Futur Pompiste - The Air That Surrounds Us
Sarah Cracknell - Anymore
The Lost Patrol - Alright
The Arrogants - The Distance Between Us
The Moldy Peaches - D.2. Boyfriend
Marine Research - Hopefulness To Hopelessness
Sambassadeur - Between The Lines
Tarharyhmä - Kirjastossa
Club 8 - Saturday Night Engine
Saint Etienne - Lose That Girl
Voxtrot - The Start Of Something
The Kinks - Dedicated Follower Of Fashion
The Kinks - Waterloo Sunset
Lorraine Silver - Lost Summer Love
Donnie Elbert - A Little Piece Of Leather
Candy & The Kisses - Are You Trying To Get Rid Of Me Baby
Heavenly - Atta Girl
The Snow Fairies - Thank God For The New York Public Library
Belle & Sebastian - Lazy Line Painter Jane
Belle & Sebastian - Photo Jenny
Belle & Sebastian - Le Pastie De La Bourgeoisie
Lucky Soul - Give Me Love
Tender Trap - Ampersand
Texas - Black Eyed Boy
Ivy - Thinking About You
Aksu - Fiilis
Catatonia - Mulder And Scully
Love Dance - Perfect Friendship
The Concretes - Seems Fine
The Essex Green - This Isn't Farmlife
Scarlet's Well - Billy Buttock's Requiem
The Flatmates - I Could Be In Heaven
Mid-State Orange - Bus
Parhuutta
INDIE INDIE PLAA PLAA PLAA
17.5. @ Bistro Nolla, Helsinki
Kotoisan mannermaista tunnelmaa sekä populaari-, avantgarde- ja diskomusiikkia Suomesta ja ulkomailta Kampin ykkösbistrossa. DJ:t Erkko ja Jiri sekä illan erikoisvieraana LEENA LEHTINEN!
Vapaa pääsy!
Tervetuloa!
Tällaista ekassa Artturi-illassa:
9.5.2008 @ Artturi, Tampere
Stone Roses - I Wanna Be Adored
David Bowie - Absolute Beginners
The The - Uncertain Smile
Jimi Hendrix - Purple Haze
Chicago - I'm a Man
Eric Clapton - Let It Rain
New Order - As It Is When It Was
Bob Dylan - Lily, Rosemary & Jack Of Hearts
Duffy - Rockferry
Nancy Sinatra - Somethin' Stupid
Bobby Womack - Across 110th Street
Stereolab - Ping Pong
Housemartins - Five Get Over Excited
The Smiths - Ask
Belle & Sebastian - I'm A Cuckoo
Bloc Party - Here We Are
Portishead - The Rip
Massive Attack - Unfinished Symphony
Radiohead - Nude
Raconteurs - Steady As She Goes (acoustic)
Eric Clapton - Bottle Of Red Wine
The Jam - Just Who Is 5 O'Clock Hero
Can - One More Night
Klinghoffer & Frusciante - The Afterglow
Yazoo - Only You
Pet Shop Boys - In The Night
Ultravox - Hymn
New Order - Everything's Gone Green
M.I.A. - 20 Dollar
Depeche Mode - Barrel Of A Gun
Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
Arcade Fire - Neighborhood #2 (Laika)
The Cure - Lovecats
Pixies - La La Love You
Oasis - Got Let It Out
The Thriffids - Raining Pleasure
Portishead - Silence
John Foxx - Europe After Rain
Delays - Sink Like A Stone
The Enemy - We'll Live And Die In These Towns
Bravery - An Honest Mistake
Hard-Fi - Suburban Knights
Bloc Party - Two More Years
The Whip - Divebomb
Jarvis Cocker - Don't Let Him Waste Your Time
The Velvet Underground - Sweet Jane
Cream - Sunshine Of Your Love
The Stooges - No Fun
Blondie The Hardest Part
Talking Heads - Naive Melody
Madonna - Like A Virgin
Roxy Music - More Than This
Sielun Veljet - Suomi-Finland
Eppu Normaali - Pimeyden tango
Risto - Hessu kohtaa
Morrissey - That's How People Grow Up
Radiohead - Reckoner
MARRS - Pump Up The Volume
Public Enemy - Prophets Of Rage
Common - The Corner
Happy Mondays - Wrote For Luck
Throwing Muses - Green
Suede - Filmstar
CSS - Lets Make Love And Listen To The Death From Above
Annie - Anniemal
Yazoo - Don't Go
John Foxx - This City
Pet Shop Boys - Being Boring
Mike Oldfield - Moonlight Shadow
Nick Kershaw - The Riddle
New Order - Regret
Orchestral Manouvers In The Dark - Enola Gay
Franz Ferdinand - Take Me Out
The Pigeon Detectives - I Found Out
The Whip - Frustration
Just Jack - Starz In Their Eyes
The White Stripes - Conquest
Black Sabbath - Paranoid
Ac/Dc - Shoot To Thrill
Dinosaur Jr - Freak Scene
Stone Roses - She Bangs The Drums
Wombats - Let's Dance To Joy Division
Joy Division - Transmission
Depeche Mode - Precious
Kate Bush - Wuthering Heights
U2 - Bullet The Blue Sky
Kraftwerk - Trans Europe Express
Lou Reed - Walk On The Wild Side
New Order - Dream Attack
Portishead - Threads
oisko kovaa settiä luvassa?
Tällästä muzaa yhdellä piknikillä:
Sonic Boom: It´s ok
Mae West: Light my fire (dikkaan!)
Anette Valpas: Soita mulle (ei ironiaa!)
Africa: Paint it black
Merri Clayton: Southern man
Patti Jo: Make me believe in you
Gershon Kingsley: Popcorn
Lizzy Mercier Descloux: Fire
Beckford: Easy snappin
J-live: Satisfied
Dempsey: ODB on the run
Raincoats: Lola
ESG: There was a time
Joe Smooth: Promised land
Bert Janchs: Life depends on love
...Oho "kreisiksi" meni, vitun tiukka setti ens kertaan
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.