You are not logged in.
Firon wrote:psykokarkki wrote:laitas tää soimaan: King Tubby & Soul Syndicate – Freedom Sounds In Dub
En periaatteessa tykkää muiden kasaamista kokoelmalevyistä, joten mielummin kuuntelen jonkun studioalbumin. Dub From the Roots näyttää olevan tunnetuin levy RYMissä ja lähtee testiin jossain vaiheessa.
Dub from the roots tubbyn paras mielestäni
ei muuta ku soimaan sitten:
En periaatteessa tykkää muiden kasaamista kokoelmalevyistä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Päivän ajatuksen inspiroimana: Kuuntele vain metallia viikko/kuukausi tms.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei jaksa.
YÖK YÖK YÖK
Tän syksyn dödis-käpis on jäänyt harmillisen vähälle Vähän Deathia ja Carcassia tossa marraskuun alusta tykittelin (muistaakseni vanhempia Carcasseja ei "ennen" hirveesti ollut spotifyssa, tai ainakaan ei viime syksynä), mut muuten ei niinkään. Mutta kyllähän tää varmaan ihan mukavasti ainakin viikon verran sujuis.
Tavoitteeni ensi vuodelle: kuunnella enemmän kantria ja Elvistä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Haastan itseni kuuntelemaan samaa kitararämpytystä, jota olen tähänkin asti kuunnellut aina kuolemaan saakka tai siihen asti kunnes kuulo menee lopullisesti
Last edited by Markku (02.12.2020 19:49)
Herkko suosittele joku levy.
Herkko suosittele joku levy.
millasta? kai tässä jotain vois keksiä
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
muumipoimuri wrote:Herkko suosittele joku levy.
millasta?
En tiiä.
Nyt kuunnellaan Tyler the creatorin Flower boy.
Nyt kuunnellaan Tyler the creatorin Flower boy.
Noh. Eihän tässä kauheesti minulle ollut mitään. Taustat ihan ok perusmeno muttei sen kummempaa. Ja muilta osin tämmönen ei vaan resonoi mulle
kannattaa kuunnella pilvessä jos ei muuten toimi
mut kyl noi taustat on aika lailla muuta ku perusmenoo
Vois kuunnella jonku levyn tänää. Minkä?
Juice Leskinen & Coitus Int Per Vers Runoilija
Last edited by Z Is for Zpede (24.05.2021 19:30)
Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.
Juice Leskinen & Coitus Int Per Vers Runoilija
Ei kuulosta nyt tarpeeksi jännittävältä. Ehkä joku toinen päivä kun juon kaljaa.
Kuuntele Todd Rundgrenin Todd.
Kuuntele Todd Rundgrenin Todd.
Laitoin soimaan tarkastamatta mikä homma. Nimen olin kuullut. Oletin jotain vanhaa normorockia. Ei se nyt ihan tavanomaista ollut. Ihan hyvää lupsakkaa monipuolista musaa. Aika pitkä levy. Pitää ehkä palata tähän runkgreeniin myöhemmin.
Rundgren oli vissiin alkuun total streittari (edit: eiku ei ollukaan enää soolouran alussa ainaskaan), mutta sitten se päätti vetää lsd:tä ja synty A Wizard, A True Star (1973), Todd (1974) ja Initiation (1975) ja toki myös Utopian eka levy Todd Rundgren's Utopia (1974). Noilla pärjää hyvin jos friikein ja kokeellisin kama kiinnostaa.
Last edited by hezma (25.05.2021 22:02)
Rundgren oli vissiin alkuun total streittari (edit: eiku ei ollukaan enää soolouran alussa ainaskaan), mutta sitten se päätti vetää lsd:tä ja synty A Wizard, A True Star (1973), Todd (1974) ja Initiation (1975) ja toki myös Utopian eka levy Todd Rundgren's Utopia (1974). Noilla pärjää hyvin jos friikein ja kokeellisin kama kiinnostaa.
Tuohon vielä lisäks Something/Anything? joka on ainakin meikän suosikki-rundgreeni.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
tohon runkreeniin on pitänyt tutustua mutta aina jäänyt. 80-luvulta muistan siltä acapella-levyltä tämmösen:
varmaan kyllä aika erilaista ku noi vanhat tai en tiiö mutta toimii
Mitäs tänään kuunneltais?
muumipoimuri wrote:Mitäs tänään kuunneltais?
Laita Gösta Berlings Saga - Konkret Musik soimaan.
Jöö ihan kovaa musaa.
Kate Bushin Hounds of lovea kuuntelen. En ole kyseistä artistia koskaan kuunnellu. Pitchfork antanu 10.
Kate Bushin Hounds of lovea kuuntelen. En ole kyseistä artistia koskaan kuunnellu. Pitchfork antanu 10.
En kuunnellu kokonaan. Aika peruspoppia, ei vihastuta tai ihastuta. Liikaa tylsiä slovareita. MIA parempi.
Last edited by muumipoimuri (07.06.2021 17:51)
muumipoimuri wrote:Kate Bushin Hounds of lovea kuuntelen. En ole kyseistä artistia koskaan kuunnellu. Pitchfork antanu 10.
En kuunnellu kokonaan. Aika peruspoppia, ei vihastuta tai ihastuta. Liikaa tylsiä slovareita. MIA parempi.
asia kunnossa
muumipoimuri wrote:Kate Bushin Hounds of lovea kuuntelen. En ole kyseistä artistia koskaan kuunnellu. Pitchfork antanu 10.
Ehkä ois kannattanu kuunnella The Dreaming, joka on selvästi kokeellisempi ("her most uncommercial and experimental release").
Last edited by hezma (07.06.2021 19:14)