You are not logged in.
uus piisi
http://www.cityslang.com/mp3/goodlies.mp3
ei kiimaa
keikkaa pukkaa 7.6.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
13 & god oli sillee kymmenen sekuntia ihan hyvää musaa. mut ku se on niin vakavaa.
Kuin cLOUDDEAD vajareissa. ei lähde.
ja sit lali puna -osasto voih.
singer-songwriter-electronica hiphopahtavasti on kyllä aika pimeä ulottuvuus.
mut saa kyl suositella, ehkä nyt tuomitsen sormeilematta.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Vahvistan kiiman. Varmaan 6 kuuntelua jo takana ja nerouttahan tämäkin. Jotenkin oudosti Smashing Pumpkinsin kuuloinen biisi.
No siis eka vaikutelmahan oli kmodigin analogiaa hieman ratisevammaksi kopioiden; "1979 vajareissa"
silti, ei kiimaa
Vahvistan kiiman. Varmaan 6 kuuntelua jo takana ja nerouttahan tämäkin. Jotenkin oudosti Smashing Pumpkinsin kuuloinen biisi.
Yhäkin kiima. Ehkä parikytä kuuntelua takana ja YHÄ NOUSEEEEEEEE!!!
Tero saatana, s'olet gay!
Sama. Uutta levyä odotellaan KIIMASSA.
Sama. Uutta levyä odotellaan KIIMASSA.
Sama.
Vois yrittää olla kuuntelematta tätä Good Liesia vitusti, että jaksaa sitten vielä levykokonaisuutena toimia paremmin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vois yrittää olla kuuntelematta tätä Good Liesia vitusti, että jaksaa sitten vielä levykokonaisuutena toimia paremmin.
Liian myöhäistä.
eli paskaa. ei kyllä kiimattanut sitten yhtään.
kaikkea tekin kuuntelette. hävetkää. :center:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Viritelläänpä sit Neon Golden ekaa kertaa pitkään aikaan. Joskus 2003 kolisi aika kovaa, sittemmin unohtunut..toisessa biisissä alkaa jo kaduttaa unohdus :?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
No kyllä nyt taas fiilistelen Neon Goldenia ihan kybällä. Neljäs kierros vuorokauden sisään menossa. Tuo uusi biisi ihan yhtä hyviä ideoita täynnä eli ei hirveän suurta muutosta, muuta kun nuo kitarat ehkä pikkusen oman aikansa kuulosta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Neon Golden on taas vaihteeksi, tai siis jälleen, parhuutta
.
Smaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d08c76bba6="turkele"]Neon Golden on taas vaihteeksi, tai siis jälleen, parhuutta
.
Smaa [/quote:d08c76bba6]
SMAA SMAA SMAA SMAA SMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
tää on jossain tai jotain
Yhdellä kuuntelulla sellainen ysin levy mutta luulen aukeavan paremmin vielä.
Toi Neon Golden on kyl hyvä levy. Nyt tässä jonkin verran kuunnellut ja esim. toi Pick Up the Phone on huikean siisti biisi. Primiksessä nämä, toivottavasti toimii livenäkin.
Nyt on sitten tähän tullut tutustuttua. Neon Golden vaikuttaisi kertakuuntelun perusteella hyvältä ja samoin tämä uusikin. Vähän Radiohead-linjoilla ollaan tällä uusimmalla mut hemmetin siisti äänimaailma ja tuotanto.
Kirjastosta lainasin pari vanhempaakin lättyä. "Pikkasen" eri meininki.
Sent from my iPhone 16
13 & Godilta julkaistu näköjään livelevyä
[quote:eead7a39e7="forssto"]
?! Nehän on enempi jotain artsyfartsy metalcore-kikkailua. Mulla on kyl kaikki platat.[/quote:eead7a39e7]
Itse asiassa mä luin ton oman kommentin just tänään tästä ketjusta ja kelasin, että mistähän mä ton nykäsin, kun ne tosiaan oli sellaista metallista hooceeta enempi. Mitähän levyä mä oon sit kuunnellut, kun oon ton heittäny.
onks juutti metalcorea?
ne vanhat levyt olivat kyllä aikamoista kakaa. vähän niinku tää uusinki (tosin kuulematta) siis
Mun mielestä ne vanhat on just niin paskaa, että ne pääsee jo melkein kalkkunaskeneen, joten oikeastaan ne on ihan vitun hyvää kamaa!
Sellaista ankealla keskieurooppalaisella mielikuvituksella ja löysällä ranteella soitettua vänkyrämetalcorea ja päällä Marcus Acherin mumisevaa "laulua" => PARHUUUS!
Sellaista ankealla keskieurooppalaisella mielikuvituksella ja löysällä ranteella soitettua vänkyrämetalcorea ja päällä Marcus Acherin mumisevaa "laulua" => PARHUUUS!
Parhaimmillaan kyl ja
Jotkut biisit kuulostaa massiivisuudessaan ihan Divine Comedyltä.
[quote:68dd0a155c="forssto"]Mun mielestä ne vanhat on just niin paskaa, että ne pääsee jo melkein kalkkunaskeneen, joten oikeastaan ne on ihan vitun hyvää kamaa!
Sellaista ankealla keskieurooppalaisella mielikuvituksella ja löysällä ranteella soitettua vänkyrämetalcorea ja päällä Marcus Acherin mumisevaa "laulua" => PARHUUUS![/quote:68dd0a155c]
tuli mieleen, että mulla on jotain notwistin ekoja demoja/julkasuja tms. c-kassuna. siis tää ei oo vittuilua, sakemanni-kaveri joka tyyppejä kai tuntee, joskus kopsas mulle. en ny jaksa guuglata että ovatko julkasseet jonkun kasettikätköt-jutun, mut kuitenki.
kasetit vaan vintillä, haluuko joku että uppaan noita?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
kasetit vaan vintillä, haluuko joku että uppaan noita?
Paappa kuule upaten. Saletisti aika hirveetä paskaa, mutta kyllähän noi ois kiva kuulla!