You are not logged in.
5 parasta:
1. Sonic Youth
2. Joy Division
3. Echo Is Your Love
4. dEUS
5. New Order
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
22 omistan tuolta debylistalta ja kahdesta olen päässyt eroon. Onhan tuolla myös muutama sellainen jotka on pitänyt hankkia jo pitkän aikaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Paskin kotimainen bändi:
1. Happoradio
Aina kun soi radiosta alkaa vituttaa. Tuntemattoman biisin kohdalla aina ihmettelee, että mikä voi olla näin huonoa. Sama vastaus kuuluu aina juontajan suusta biisin päätyttyä: "Happoradio".
"A repo man's always intense"
[quote:c9b5ba698c="Leif Erikson"]Paskin kotimainen bändi:
1. Happoradio
Aina kun soi radiosta alkaa vituttaa. Tuntemattoman biisin kohdalla aina ihmettelee, että mikä voi olla näin huonoa. Sama vastaus kuuluu aina juontajan suusta biisin päätyttyä: "Happoradio".[/quote:c9b5ba698c]
paljastuksi: radiosta tuli joku sellanen tyypillinen suomirokki ja tykkäsin että omassa lajissaan suorastaan ihan hyvä... olikin yllättäen happoradio (hc sää tais olla piisi).
paljastuksi2: ylexissä soitettiin soittolistauutuuksia, melkeinpä tykkäsin smakin piisistä. soitettiin myös kalle aholaa (joka oli ihan p***a) ja yleisöltä kysyttiin: kaikki inhos smakkia ja kehu aholaa. mitä tästä opimme... no emme mitään, ylläri.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
parhaat touch & go -julkaisut pitchforkin mukaan:
http://www.pitchforkmedia.com/article/f … _and_Go_25
multa ei löydy kuin 8... mut ne on sitäkin parempia.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hyllyssä on noista 12, kuultuina kaikki paitsi viisi, ainoa ennestään tuntematon nimi Necros.
This must be what jail / I will scratch
[quote:9e65814a71="jookcha"][quote:9e65814a71="Katkennut petsari"]Janne Westerlundin bändit:
1. Sweetheart
2. Pharaoh Overlord
3. Circle
4. Chainsmoker
5. Arto Muna & Millennium [/quote:9e65814a71]
1. Plain Ride
2. Circle
3. Sweetheart
4. Pharaoh Overlord
5. Chainsmoker[/quote:9e65814a71]
ette pojat osaa.
1. circle
2. plain ride
3. pharaoh overlord
4. sweetheart
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Nicke Anderssonin bändit:
1. Nihilist
2. The Hellacopters
3. Entombed
4. Death Breath
5. The Solution
6. $upershit 666
7. The Hydromatics
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:c9b6037941="psychocandy"]parhaat touch & go -julkaisut pitchforkin mukaan:
http://www.pitchforkmedia.com/article/f … _and_Go_25
multa ei löydy kuin 8... mut ne on sitäkin parempia.[/quote:c9b6037941]
nyt on kasassa jo 9...
[quote:330d28705e="psychocandy"]nyt on kasassa jo 9...
Mulla 11.[/quote:330d28705e]
13.
Mitä mää voitan?
Älä päästä painiks sitä
[quote:bb6f75262d="forssto"][quote:bb6f75262d="psychocandy"]nyt on kasassa jo 9...
Mulla 11.[/quote:bb6f75262d]
13.
Mitä mää voitan?[/quote:bb6f75262d]
Mulla on kans 13.
Olipa tärkee viesti.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:cfa9121a1a="ILR"][quote:cfa9121a1a="forssto"][quote:cfa9121a1a="psychocandy"]nyt on kasassa jo 9...
Mulla 11.[/quote:cfa9121a1a]
13.
Mitä mää voitan?[/quote:cfa9121a1a]
Mulla on kans 13.
Olipa tärkee viesti. [/quote:cfa9121a1a]
Mulla on kolme, ja vain kaksi noista, joita en omista herättävät kiinnostusta (Heppatarinat ja Nastasia). Tärkein viesti ikinä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:1845da040c="psykokarkki"]73 parasta levyä -äänestys:
http://www.markprindle.com/survey.htm[/quote:1845da040c]
Jaa, pitääpä ruveta väsäämään omaa listaa - späm
[quote:baa97e4c74="psykokarkki"]73 parasta levyä -äänestys:
http://www.markprindle.com/survey.htm[/quote:baa97e4c74]
11.2. asti aikaa, itsehän laitoin oman listani jo menemään, ja mark pringles laitto jo vastauksenkin, jossa ilahtui killdozerin ja carolinerin mukanaolosta
[quote:e6f0b05380="psykokarkki"][quote:e6f0b05380="psykokarkki"]73 parasta levyä -äänestys:
http://www.markprindle.com/survey.htm[/quote:e6f0b05380]
11.2. asti aikaa, itsehän laitoin oman listani jo menemään, ja mark pringles laitto jo vastauksenkin, jossa ilahtui killdozerin ja carolinerin mukanaolosta [/quote:e6f0b05380]
joo no ohan täs aikaa sit viel.. vähän hankala tehä tälläsiä listoja ku koskaan ei o tyytyväinen lopputulokseen.
Mike Pattonin bändit:
1. Mr. Bungle
2. Lovage
3. Fantomas
Loput ei innosta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:43abf80eae="Pilke"]Mike Pattonin bändit:
1. Mr. Bungle
2. Lovage
3. Fantomas
Loput ei innosta.
*[/quote:43abf80eae]
Tai turhia kuulematta ne kaikki kolmekin. Arvostelin -90-luvun alussa Mr. Bunglen levyn Rumbaan. Ei mitään hajua koko bändistä ja silloin ei ollut nettiä. Eikä mukana tullut lehdistötiedotetta. Hirveetä sekoilua enkä tykännyt niin yhtään. Sanoin vaan laulajan kuulostavan vähän Faith No Moren Pattonilta. Seuraavassa lehdessä oli lukijakirje, jossa mua valistettiin yhtyeen luonteesta. Päätoimittaja Kuusinen oli mielikuvastani iloinen.
mike pattonin mielenkiintoiset bändit:
smaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mr. Bunglen Disco Volante on yksi täydellisimmistä levyistä! Ja täydellinen esimerkki siitä miten kaaos muuttu loogiseksi kärsivällisyydellä. Eikä siis todellakaan ole kyse siitä, että Bunglesta tykkääminen olisi jotain erikoisuuden tavoittelua, vaan se ihan OIKEASTI on pirun hyvä. Disco Volante on vaikein Bunglen levy, mutta ehdottomasti palkitsevin. Ensimmäisillä kuuntelukerroilla ei saanut mistään kiinni, mutta kun jaksoi useamman kerran, niin johan rupes löytymään. Melkein kuin olisi oppinut jotain kieltä, mitä ei ennen ymmärtänyt.
*
Bungle on ihan helvetin rasittava bändi. Jos haluan kuunnella tollasta homoilukikkailua niin pistän Zappaa ja yleensä en halua kuunnella homoilukikkailua. Californialla on kyllä pari hyvää biisiä: Retrovertigo, Pink Cigarette ja Sweet Charity.
Pahinta on kyllä Pattonin maneerit. Sen äijän laulua ei pysty kuuntelemaan enää yhtään.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pahinta on kyllä Pattonin maneerit. Sen äijän laulua ei pysty kuuntelemaan enää yhtään.
Patton on aivan jumalainen Lovagen ainokaisella Music To Make Love To Your Old Lady By. Ja levy on ihan nimensä veroinen.
*
Foorumin varsinaiset musakeskusteluosiot kiinnostavuusjärjestyksessä:
1. Kevyempää
2. Ei-popimpaa
3. Koneempaa
4. Raskaampaa
Mun lista menee...Vaikee väsätä mitään listoja, kun on koko ajan vitun masentunut.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mun lista menee...Vaikee väsätä mitään listoja, kun on koko ajan vitun masentunut.