You are not logged in.
[quote:c473ab6fcf="leposi"]Tää on Tukholmassa 22.4.[/quote:c473ab6fcf]
Mulla ois halbamatka viikkarille, reittimatkat hytissä yhteensä 67e (siis hyttihinta, joka jakaantuu lähtijöiden määrän mukaan). Lähteekö joku Helsingistä? En oo itekään tosin varma vielä, mut ehkä vois ku halvalla pääsis. Lippuja näyttäis olevan keikalle vielä jöjellä.
Heitäs vähän lisäinfoa, millä botskilla lähtö ja millä paluu. Täytys joku majotus buukata tohon si kans ellei haluu sisseillä perinteisesti stokiksen yön läpi.
Älä päästä painiks sitä
[quote:d482064e19="börjeslandet"]Mulla ois halbamatka viikkarille, reittimatkat hytissä yhteensä 67e (siis hyttihinta, joka jakaantuu lähtijöiden määrän mukaan). Lähteekö joku Helsingistä? En oo itekään tosin varma vielä, mut ehkä vois ku halvalla pääsis. Lippuja näyttäis olevan keikalle vielä jöjellä.[/quote:d482064e19]
Heitäs vähän lisäinfoa, millä botskilla lähtö ja millä paluu. Täytys joku majotus buukata tohon si kans ellei haluu sisseillä perinteisesti stokiksen yön läpi.
Muakin voisi hotsittaa. Pitää vaan miettiä, että saiskohan uudesta duunista jo pari päivää lomaa, vaikka just aloitin.
Tai nojoo... 20.4. on PMMP Tulisuudelmassa, menee vaikeaksi valinnaksi. Joanna vois kyllä olla kovempi ja sitä ei voi ihan milloin tahansa nähdä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tai nojoo... 20.4. on PMMP Tulisuudelmassa, menee vaikeaksi valinnaksi. Joanna vois kyllä olla kovempi ja sitä ei voi ihan milloin tahansa nähdä.
hitlerin synttäreinä kaikki keikat
eikös marissa nadler ja nomeansno oo samana päivänä vai näinkö taas unta...
Juu ja Nomeansno pari päivää tota ennen. Tulee kiirus.
Älä päästä painiks sitä
No voi perä. Menee taas vaikeaksi. Toisaalta, toi Tulisuudelma huutaa mun nimeä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:c73c032024="noiseidea"]Tai nojoo... 20.4. on PMMP Tulisuudelmassa, menee vaikeaksi valinnaksi. Joanna vois kyllä olla kovempi ja sitä ei voi ihan milloin tahansa nähdä.[/quote:c73c032024]
hitlerin synttäreinä kaikki keikateikös marissa nadler ja nomeansno oo samana päivänä vai näinkö taas unta...
Marissa on Helsingissä kyllä 19.4.
Marissa on Helsingissä kyllä 19.4.
ok, pistetääs kalenteriin. joko selvisi ketä muita tuolloin ja minkähintaiset liput?
oho, keikoissa nämä.
[quote:8e5ebcab4d="börjeslandet"][quote:8e5ebcab4d="leposi"]Tää on Tukholmassa 22.4.[/quote:8e5ebcab4d]
Mulla ois halbamatka viikkarille, reittimatkat hytissä yhteensä 67e (siis hyttihinta, joka jakaantuu lähtijöiden määrän mukaan). Lähteekö joku Helsingistä? En oo itekään tosin varma vielä, mut ehkä vois ku halvalla pääsis. Lippuja näyttäis olevan keikalle vielä jöjellä.[/quote:8e5ebcab4d]
No toi tarjous ois la-to lähdöille. Eli lauantai lähtöä mä ajattelin ja paluu ois sitten tiistai aamuna Helsingissä. (Keikka on sunnuntaina, jos oon kattonu oikein.)
Majoituksesta sen verran, että mulla asuu ainakin yks kaveri tuolla joka viime kuulemalla kehuskeli asuvansa isossa talossa, mutta vissiin kaukana keskustasta... En sitten tiedä oisko järkevämpää mennä hostelliin joka ois keskustassa. Ja suostuisko kaveri majoittamaan monta (tai yhtään) vierasta.
Mikä se Tukholman hintataso onkaan noissa hostelleissa?
en ole kolmekybänen emoboy
Mikä se Tukholman hintataso onkaan noissa hostelleissa?
20-25... Voi olla, että mie lähden sinne jo lauantaina päivälaivalla Turusta, saas ny nähä. Meitä on nyt lähdössä jo neljä, että ihan hyvät rähinät saadaan teatterissa.
Moshpitti Sawdust & Diamondsin puolivälissä?
Älä päästä painiks sitä
Onks se Joanna siellä yksin vai bändin kanssa? Onko jouset?
(käännän vaan veistä haavassa, kun en pääse!)
Alasdair Roberts lämppää Tukholmassa.
Ei oo kyllä rahaa lähteä tänne.
tänään hesarissa ys-arvostelu. viive?
(toisaalta enpä ole itse vieläkään saanut aikaiseksi hankkia...)
[quote:9995900675="psykokarkki"]tänään hesarissa ys-arvostelu. viive?
(toisaalta enpä ole itse vieläkään saanut aikaiseksi hankkia...)[/quote:9995900675]
Levy julkaistiin suomessa 7. 3.
[quote:03d816539f="Feggy"][quote:03d816539f="psykokarkki"]tänään hesarissa ys-arvostelu. viive?
(toisaalta enpä ole itse vieläkään saanut aikaiseksi hankkia...)[/quote:03d816539f]
Levy julkaistiin suomessa 7. 3.[/quote:03d816539f]
eli levy pääsi joidenkin isojen ketjujen jakeluun? lienee ainakin varma paikka hesarin kriitikoiden vuoden 2007 parhaissa levyissä...
Toihan meni sinänsä sitten ihan hyvin...ei olisi ollut mitään saumaa Jipun debylle, joten parempi että tää vuosi voi sitten olla Joannan. Eikä mee sit kaikilla ihan pää se8 et kumpi nyt olikaan kumpi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:caec2a526b="psykokarkki"][quote:caec2a526b="Feggy"][quote:caec2a526b="psykokarkki"]tänään hesarissa ys-arvostelu. viive?
(toisaalta enpä ole itse vieläkään saanut aikaiseksi hankkia...)[/quote:caec2a526b]
Levy julkaistiin suomessa 7. 3.[/quote:caec2a526b]
eli levy pääsi joidenkin isojen ketjujen jakeluun? lienee ainakin varma paikka hesarin kriitikoiden vuoden 2007 parhaissa levyissä...[/quote:caec2a526b]
Jeh, EMI tais olla.
[quote:211569599f="Feggy"][quote:211569599f="psykokarkki"][quote:211569599f="Feggy"][quote:211569599f="psykokarkki"]tänään hesarissa ys-arvostelu. viive?
(toisaalta enpä ole itse vieläkään saanut aikaiseksi hankkia...)[/quote:211569599f]
Levy julkaistiin suomessa 7. 3.[/quote:211569599f]
eli levy pääsi joidenkin isojen ketjujen jakeluun? lienee ainakin varma paikka hesarin kriitikoiden vuoden 2007 parhaissa levyissä...[/quote:211569599f]
Jeh, EMI tais olla.[/quote:211569599f]
Hieno juttu!
Se Uusitorpan arvostelu oli kyllä todella masentava, se on kyllä laimea äijä. Koko arvostelusta paistoi läpi sellainen "uu.. tää on nyt sitä taidemuzaa"-asenne, vaikka juttu kehuva olikin.
Päätin olla menemättä Tukholmaan keikalle. Meen mielummin Turkuun!
Jos Joanna tulisi Turkuun niin minäkin menisin
Päätin olla menemättä Tukholmaan keikalle. Meen mielummin Turkuun!
Ei saa hämätä tolleen, että Joanna ois tulossa Turkuun.
"A repo man's always intense"
Joo, mä arvasin, että joku luulee sen noin, mutta minkäs sille voin.
Hei! Oon oppinyt Ysin! Jes!
Monkey & Bear on mun suosikkibiisi siltä.
Mä tykkään enemmän loppupäästä.
Mä tykkään enemmän loppupäästä.
Samoin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Monkey & Bear on mun suosikkibiisi siltä.
Sama.
"A repo man's always intense"
[quote:8b0956ffb9]We met her in a hotel a couple of years ago, just before she got all famous, and her she proceeded to apologise to us on behalf of the actions of her country and president, than she started to pretend to cry whilst a friend of hers kept saying "Joanna's just been on Jools Holland, you know"..[/quote:8b0956ffb9]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oli kuulemma vetänyt Belgiassa parin tunnin keikan, höpötellyt tarinoita ja lauleskellu kivoja lauluja. Vähänkö ootan sunnuntaina kovasti!!!
Turkele: mä lähden lauantaina iltalaivalla, joten nähdään sunnuntaina.