You are not logged in.
Vaikka Amélien soundtrack onkin minulle rakkain Tiersen-levy, suosittelisin aloittamaan L'absentella. Se on albumikokonaisuutena vähän yhtenäisempi. Tout est calme on myös ihan hyvä levy.
Sama.
Tero saatana, s'olet gay!
L'Absente on ykkösvalinta jo siksikin, että siinä laulaa yhdessä biisissä Divine Comedyn Neil Hannon!!! Näin muuten viime yönä Neil Hannonista ei-eroottista unta.
Ameliessakin soiva ranskalaishenkinen hanurimusa on kyllä eniten hanurista. Niinku oikeasti paskinta musiikkia mitä tiedän.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ameliessakin soiva ranskalaishenkinen hanurimusa on kyllä eniten hanurista. Niinku oikeasti paskinta musiikkia mitä tiedän.
[quote:fb8bf5c98d="Laatu"]Ameliessakin soiva ranskalaishenkinen hanurimusa on kyllä eniten hanurista. Niinku oikeasti paskinta musiikkia mitä tiedän.
[/quote:fb8bf5c98d]
Niin, mutta kun se vaan on niin. Hyi olkoon että mua puistattaa sellainen hanurimusiikki!!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:0509d92d63="Laatu"]Niin, mutta kun se vaan on niin. Hyi olkoon että mua puistattaa sellainen hanurimusiikki!!
Hanuri on... öh, perseessäs.[/quote:0509d92d63]
Tykkään esimerkiksi siitä, kun äänittää pierun, ja soittaa keyboardilta jotain hassua melodiaa sillä, vaikka jonkun kansallishymnin. Sellainenkin musa on 18 x parempaa kuin ranskalainen hanurimusiikki.
Tietääkö joku Kuumailmapallon? Lo-fi-poppia ja sanotukset tyyliin "toukat tahtoo tanssia". Vaikuttaa kivalta, mä tahon.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:3aff413735="Pilke"]Tietääkö joku Kuumailmapallon? Lo-fi-poppia ja sanotukset tyyliin "toukat tahtoo tanssia". Vaikuttaa kivalta, mä tahon.
*[/quote:3aff413735]
Voiko tätä löytöä kuulla jossain, kun ei nopealla myspacetuksella löydä sitten mitään.
bzort glorf bööth
Se onkin Puumailmapallo ja löytyy MySpacesta. Täällä on lisempää.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Aa juu,olen nähnyt tämän bändin pörräilessä bändien viestejä kun on tylsää, niin usein näkee heijjät. Kuulohavaintoa ei kyllä juurikaan ole, muuta kuin nyt.
bzort glorf bööth
Keitä vaikutti yhtyeessä Huggin' Wayne? Olikos se niin, että se oli joku Leftojen esiaste?
Kaukolampi joo Vilunki ei, en muista oliko Anttilainen jo mukana. On kyllä hyvä se All the goods/Love vein sinkku..
organizing the boy scouts for murder is wrong
Höö...mä taas muistelin, että siinä oli Joel ja Vilma Melasniemi ja siten Ultra Bran esiaste. Vai sekotaksmä? Oon mä joskus nähnyt tuon keikallakin Lepakossa (tais olla Hard On'sien lämmittäjä tai jotain), mutta ei muita muistikuvia. Siis ilmeisesti sekoitan, mikä tää Melasniemi-bändi sitten oli?
[quote:f696c09c05="forssto"]Keitä vaikutti yhtyeessä Huggin' Wayne? Olikos se niin, että se oli joku Leftojen esiaste?
Kaukolampi joo Vilunki ei, en muista oliko Anttilainen jo mukana. On kyllä hyvä se All the goods/Love vein sinkku..[/quote:f696c09c05]
ja legendaarisella runeberginkatu 8 -kokiksella kans tais olla yx piisi.
[quote:2207daeea2="janne m."][quote:2207daeea2="forssto"]Keitä vaikutti yhtyeessä Huggin' Wayne? Olikos se niin, että se oli joku Leftojen esiaste?
Kaukolampi joo Vilunki ei, en muista oliko Anttilainen jo mukana. On kyllä hyvä se All the goods/Love vein sinkku..[/quote:2207daeea2]
ja legendaarisella runeberginkatu 8 -kokiksella kans tais olla yx piisi.[/quote:2207daeea2]
Uh, pitäisköhän uskaltaa pyöräyttää tuo levy uudestaan. Siellä on yksi liian nolostuttava oma esitys joukossa.
Höö...mä taas muistelin, että siinä oli Joel ja Vilma Melasniemi ja siten Ultra Bran esiaste. Vai sekotaksmä? Oon mä joskus nähnyt tuon keikallakin Lepakossa (tais olla Hard On'sien lämmittäjä tai jotain), mutta ei muita muistikuvia. Siis ilmeisesti sekoitan, mikä tää Melasniemi-bändi sitten oli?
Taidat sekoittaa Donits Osmo Experienceen, jossa oli Joel & Vilma -sisaruspari sekä Letku Lehtinen ja bassossa Ville Hermanni Valo.
Uh, pitäisköhän uskaltaa pyöräyttää tuo levy uudestaan. Siellä on yksi liian nolostuttava oma esitys joukossa.
mikäs se olikaan? se terveiden käsien biisi tuolla on muuten uskomattoman hieno, just se alun hempeily on ihan mahtava, muutenkin varsin pätevä levy.
[quote:73b6ee586f="Feggy"]Höö...mä taas muistelin, että siinä oli Joel ja Vilma Melasniemi ja siten Ultra Bran esiaste. Vai sekotaksmä? Oon mä joskus nähnyt tuon keikallakin Lepakossa (tais olla Hard On'sien lämmittäjä tai jotain), mutta ei muita muistikuvia. Siis ilmeisesti sekoitan, mikä tää Melasniemi-bändi sitten oli?
Taidat sekoittaa Donits Osmo Experienceen, jossa oli Joel & Vilma -sisaruspari sekä Letku Lehtinen ja bassossa Ville Hermanni Valo.[/quote:73b6ee586f]
No niin just. Senkin näin joskus jossain.
[quote:6be37c9fbc="Feggy"]Uh, pitäisköhän uskaltaa pyöräyttää tuo levy uudestaan. Siellä on yksi liian nolostuttava oma esitys joukossa.
mikäs se olikaan? se terveiden käsien biisi tuolla on muuten uskomattoman hieno, just se alun hempeily on ihan mahtava, muutenkin varsin pätevä levy.[/quote:6be37c9fbc]
No se pateettinen valssi siellä. Mullahan onkin näköjään vielä se kummallinen Link Wray-kitarakin kuvassa. Se vasta oli metka peli. Heti kun hetkeksikin irroitti otteen otelaudasta, alkoi pirunmoinen feedback.
Edit. Joo, katoin levyä tarkemmin. Siellähän näköjään Huggin' Waynes (1991-93) sisältää Timpan, Oksa jne.
No se pateettinen valssi siellä.
Jesh, pitääpä kuunnella illalla :twisted:
Edit. Joo, katoin levyä tarkemmin. Siellähän näköjään Huggin' Waynes (1991-93) sisältää Timpan, Oksa jne.
Aini ite Larry tottakai, heh, mää olin jo unohtanu että se soitti Larryissä
organizing the boy scouts for murder is wrong
Paik
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
junior boys
näillä oli kai keikka eilen ja forumistejakin ehkå paikalla?
luin just että jopa john foxx diggailee joten nyt vähän harmittaa
[quote:1bf2afc39c="Feggy"]Höö...mä taas muistelin, että siinä oli Joel ja Vilma Melasniemi ja siten Ultra Bran esiaste. Vai sekotaksmä? Oon mä joskus nähnyt tuon keikallakin Lepakossa (tais olla Hard On'sien lämmittäjä tai jotain), mutta ei muita muistikuvia. Siis ilmeisesti sekoitan, mikä tää Melasniemi-bändi sitten oli?
Taidat sekoittaa Donits Osmo Experienceen, jossa oli Joel & Vilma -sisaruspari sekä Letku Lehtinen ja bassossa Ville Hermanni Valo.[/quote:1bf2afc39c]
Noilta Donitseilta oli 2 biisiä jollain Rumban kokiksella joskus 15 vuotta sitten, oli silloin mun mielestä tosi hyvä. Cypress Creek ja Killfuck
[quote:b37b13cac2="forssto"][quote:b37b13cac2="Feggy"]Höö...mä taas muistelin, että siinä oli Joel ja Vilma Melasniemi ja siten Ultra Bran esiaste. Vai sekotaksmä? Oon mä joskus nähnyt tuon keikallakin Lepakossa (tais olla Hard On'sien lämmittäjä tai jotain), mutta ei muita muistikuvia. Siis ilmeisesti sekoitan, mikä tää Melasniemi-bändi sitten oli?
Taidat sekoittaa Donits Osmo Experienceen, jossa oli Joel & Vilma -sisaruspari sekä Letku Lehtinen ja bassossa Ville Hermanni Valo.[/quote:b37b13cac2]
Noilta Donitseilta oli 2 biisiä jollain Rumban kokiksella joskus 15 vuotta sitten, oli silloin mun mielestä tosi hyvä. Cypress Creek ja Killfuck [/quote:b37b13cac2]
Joo, se Rumban kokis on muutenkin aika pähee! Ostin vissiin 10 markalla Anttilasta ja joku HIM-fani ehti siitä jo kymmeniä euroja tarjoamaan...
Ai minkäniminen kokis? Oiskohan mulla se?
Ai minkäniminen kokis? Oiskohan mulla se?
En muista, mutta oli Rumban 10-vuotiskokoelma. Mukana Donits Osmojen lisäksi mm. Slumgudgeon, Machine Gun Macbeth (nyk. Mother Goose) yms. 90-luvun alkumetrien kunkkukamaa.
[quote:836605ac44="Feggy"]Ai minkäniminen kokis? Oiskohan mulla se?
En muista, mutta oli Rumban 10-vuotiskokoelma. Mukana Donits Osmojen lisäksi mm. Slumgudgeon, Machine Gun Macbeth (nyk. Mother Goose) yms. 90-luvun alkumetrien kunkkukamaa.[/quote:836605ac44]
Oo nostalgiaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:ce2e449617="Feggy"]Ai minkäniminen kokis? Oiskohan mulla se?
En muista, mutta oli Rumban 10-vuotiskokoelma. Mukana Donits Osmojen lisäksi mm. Slumgudgeon, Machine Gun Macbeth (nyk. Mother Goose) yms. 90-luvun alkumetrien kunkkukamaa.[/quote:ce2e449617]
Jaah, ei mulla tuommoista ole. Tai ehkä on ollut, mut ei ole enää hyllyssä. Meidän rumpalilla voisi ollakin, se kun soitti tuossa Macbethissä.