You are not logged in.
[quote:1e1d4afa74="psykokarkki"][quote:1e1d4afa74="Pope"][quote:1e1d4afa74="upsetter"]Vai meinaisitkohan Shirley Collinsia? Se on musta enempi Vashtin kuuloista... Toisaalta, enpä ole Judya juurikaan kuullut.
Shirley Collins on ainakin aivan saatanasta. Kauhean äänen omaava itserakas biatch joka loi koko uransa erilaisten hoitojen ja lahjakkaan systerin siivellä. [/quote:1e1d4afa74]
kukas se lahjakas systeri oli, judy?[/quote:1e1d4afa74]
Dolly, jonka kanssa se teki monta levyä. Se muistaakseni kuoli jotenkin varhain, eikä jättänyt jälkeensä soolotuotantoa.[/quote:1e1d4afa74]
Mun kyllä täytyy sanoa, että se Shirleyn ääni jollain lailla viehättää mua, eli oon ihan pokkana täysin päinvastaista mieltä Popen kanssa. Biatchiudesta en sit tiiäkään mitään, mut eikös öpauts kaikki lahjakkuudet ole jollain lailla vittumaisia mulkkuja. Okei, ei niitä levyjä kauheesti jaksa kuunnella, ne kun on aika karuja, mutta siltikin... 4cd:n Within Sound tekis kuitenkin mieli hankkia, mutta se on ilmeisesti myyty jo loppuun, ja liikkeellä olevat boksit maksaa sit aika vitusti. Mp3:na löytyy 6 eri levyä....
kun kerran kysytte niin se hyvä judy collins -piisi oli nimeltään since you've asked.
[quote:25cc134d28="Pope"][quote:25cc134d28="psykokarkki"][quote:25cc134d28="Pope"][quote:25cc134d28="upsetter"]Vai meinaisitkohan Shirley Collinsia? Se on musta enempi Vashtin kuuloista... Toisaalta, enpä ole Judya juurikaan kuullut.
Shirley Collins on ainakin aivan saatanasta. Kauhean äänen omaava itserakas biatch joka loi koko uransa erilaisten hoitojen ja lahjakkaan systerin siivellä. [/quote:25cc134d28]
kukas se lahjakas systeri oli, judy?[/quote:25cc134d28]
Dolly, jonka kanssa se teki monta levyä. Se muistaakseni kuoli jotenkin varhain, eikä jättänyt jälkeensä soolotuotantoa.[/quote:25cc134d28]
Mun kyllä täytyy sanoa, että se Shirleyn ääni jollain lailla viehättää mua, eli oon ihan pokkana täysin päinvastaista mieltä Popen kanssa. Biatchiudesta en sit tiiäkään mitään, mut eikös öpauts kaikki lahjakkuudet ole jollain lailla vittumaisia mulkkuja. Okei, ei niitä levyjä kauheesti jaksa kuunnella, ne kun on aika karuja, mutta siltikin... 4cd:n Within Sound tekis kuitenkin mieli hankkia, mutta se on ilmeisesti myyty jo loppuun, ja liikkeellä olevat boksit maksaa sit aika vitusti. Mp3:na löytyy 6 eri levyä....[/quote:25cc134d28]
Shirlaysta aina sanotaan että "kuulas ja eteerinen ääni jakaa mielipiteitä". Näinhän se on aika monen tykkäämänikin artistin kanssa, fair enough!
Aloin inhota sitä tyyppinä kun tavasin aikoinaan No Rosesin ylimielisistä ylimielisimmät levykansitekstit, joissa se mm. ilmoittaa (minä-muodossa!) olevansa "englantilaista lauluperinnettä sisäistyneimmin ja aidoimmin jatkava laulaja". Ja kun toi No Roses sitten teki äärettömän koomisen vaikutelman sisältönsä puolesta, taisi rouva Collinsin maine mennä silmissäni peruuttamattomasti.
(väärä collins-späm jatkuu)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
(väärä collins-späm jatkuu)
philille sukua?
[quote:d10fc390fc="psykokarkki"][quote:d10fc390fc="Pope"](väärä collins-späm jatkuu)
philille sukua?[/quote:d10fc390fc]
Sen verran viinaan menevä (ehkä), että Tom Collins ainakin maistuu...?[/quote:d10fc390fc]Paul Collins Beat topikissa nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tietääkö kukaan Shinerista mitään?
Jonkinmoista post-harkkoree Kansasista. 2001 julkastu "The Egg" saanu ainaki Allmusicissa 4,5* ja RYMissä n.neljän keskiarvolla arvosteluita, joten päätin kokeilla sitä kun se näytti olevan ainoo mitä netistä löysin.
Kuulohavaintoja?
Sanokaapas joku jotain Calvin Johnsonista. Luin Vicestä arvostelun ja päätin kuunnella. En oikein osaa päättää onko tää hirveetä paskaa vai hyvää. On tässä jotain kivoja juttuja ainaski välillä.
Sanokaapas joku jotain Calvin Johnsonista. Luin Vicestä arvostelun ja päätin kuunnella. En oikein osaa päättää onko tää hirveetä paskaa vai hyvää. On tässä jotain kivoja juttuja ainaski välillä.
No, se käyttää välillä tumppuja sisällä.
Eli nyt tiedät kaiken tarvittavan Calvinista.
Nerohan se mies taitaa olla.
Captain Beefeater
Captain Beefeater
REO Speeddealer
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tupitan ja sekoilen näköjään
Tarkoitin siis Captain Beefheartia. ooh
[quote:ea06238bc4="tapna"]Tupitan ja sekoilen näköjään
Tarkoitin siis Captain Beefheartia. ooh[/quote:ea06238bc4]
otsikko löytyy kyl jo.
Joo, en koskaan löydä mitään, vaikka taas selasin kaikki alueet läpi.
Joo, en koskaan löydä mitään, vaikka taas selasin kaikki alueet läpi.
Käytä sitä hakua Googlen kautta, kun toi search ei vieläkään näemmä oo korjautunu.
Luulenpa, että on parempi jatkossakin kysellä täältä.
[quote:7bff305cbd="tapna"]Joo, en koskaan löydä mitään, vaikka taas selasin kaikki alueet läpi.
Käytä sitä hakua Googlen kautta, kun toi search ei vieläkään näemmä oo korjautunu.[/quote:7bff305cbd]
Enkä tällä kertaa käyttänyt searchia, vaan selailin eri alueita havaitsematta otsikkoa.
Luulenpa, että on parempi jatkossakin kysellä täältä.
Captain Beefheartilta oon kuullu Trout Mask Replican joka on maailman paras levy ikinä. Tuon perusteella en suosittele.
Mut suosittelen kaikesta huolimatta vielä Safe as milkiä.
[quote:4b2614dad3="Feggy"]Mut suosittelen kaikesta huolimatta vielä Safe as milkiä.
[/quote:4b2614dad3]
The Paper Chase? Häh?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Paper Chase? Häh?
Paperillahan tää kuulosti kivalta modernilta punk-johdannaiselta, mutten jaksanu nopeella yrityksellä yhtään. Dramaattinen ja vakava emoilu, ärsyttävä lauluääni ja liiallinen koukkuilu työnsivät tehokkaasti luotaan.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Yann Tiersenille ei ole omaa topicia, se ois vapuntienoilla Lontoossa kuin myös minä toivottavasti. Mistä levyistä kannattaisi lähteä liikkeelle, Largin listassa oli Le fabuleux destin d'Amélie Poulain ja L'absente?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Yann Tiersenille ei ole omaa topicia, se ois vapuntienoilla Lontoossa kuin myös minä toivottavasti. Mistä levyistä kannattaisi lähteä liikkeelle, Largin listassa oli Le fabuleux destin d'Amélie Poulain ja L'absente?
Ja samat James Chance and the Contortionsin kanssa.
Vaikka Amélien soundtrack onkin minulle rakkain Tiersen-levy, suosittelisin aloittamaan L'absentella. Se on albumikokonaisuutena vähän yhtenäisempi. Tout est calme on myös ihan hyvä levy.