You are not logged in.
Hevimpi näkökulma (jos se jotakuta kiinnostaa) listahommiin https://kaaoszine.fi/toimittajat-ovat-k … t-albumit/
The 35 Best Rock Albums of 2020
Oon nyllä vähä pudonnu kelkasta kun en tunne suurinta osaa näistä.
Yves tumoria näin vähä flowssa. Oli tavallaan ihan jees, mutta tavallaan vähä jaksaako tämmöstä.
Special interest kai ihan hyvä.
Hevimpi näkökulma (jos se jotakuta kiinnostaa) listahommiin https://kaaoszine.fi/toimittajat-ovat-k … t-albumit/
samuel järvisellä parhaat valinnat tuolla, kolme samaa kuin omalla listallani, tai ainakin 2 jotka omassa top-kympissä
Mutta se mitä foorumilla tietysti odotetaan eniten on Fantanon lista
muumipoimuri wrote:Hevimpi näkökulma (jos se jotakuta kiinnostaa) listahommiin https://kaaoszine.fi/toimittajat-ovat-k … t-albumit/
samuel järvisellä parhaat valinnat tuolla, kolme samaa kuin omalla listallani, tai ainakin 2 jotka omassa top-kympissä
Vähe listoja, vaikka jotain ihan kiinnostavaa näkyi. Jännä, ettei Ulceraten Stare Into Death And Be Stilliä ollut millään listalla, vaikka sehän on selkeästi ollut "skenessä" aika kuumaa kampetta. Samaten uutta Pallbeareriahan on vimmatusti kehuttu, vaan silti loisti poissaolollaan. En oo kyllä itsekään varma levystä, alkupuoli nimittäin aika tylsää, mutta paranee loppua myöden. Ton Atramentusin voisi tsekata, hieno kansi, toi mieleen Bell Witchin (jolta on näemmä kans tullut tänä vuonna levy) Mirror Reaperin, ja molemmathan tosiaan on tuommoista funeral doomia. Deftones oli kyl ihan hyvä, saattaa jonnekinpäin omia listojanikin nousta. Toi Thomas Frankton on varmaan joku Rumban toimittaja.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Uuden Finntrollin vois kyl kuunnella! Sinkut olivat kyllä tosi perusläiskettä. Havukruunukin kans ihme Moonsorrow-viikinkimölinää, ja varmasti kyllä kelpaa heille jotka moisesta perustavat, mutta itse kuuntelen uudet bläkyni kyllä vähän erilaisina.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kaiken kaikkiaan ihan jees musavuosi.
Nyt vasta muistin että kuuluukohan Seksarien uus topkymppiin?
Harmi että nykyään (omassa) top10ssä näkyy harvemmin progelevyjä.
Vuoden 2020 parhaat levyt – Soundin toimittajat valitsivat
SUOMI
1. Maustetytöt: Eivät enkelitkään ilman siipiä lennä
2. Oranssi Pazuzu: Mestarin kynsi
3. Rosita Luu: Samettisuu
4. Radiopuhelimet: Kosminen tiedottomuus
5. Neiti Olga: Minä, aina
6. Ruusut: Kevätuhri
7. Lasten Hautausmaa: IV
8. Kairon; IRSE!: Polysomn
9. Laura Moisio: Laulaa kun ei voi muutakaan
10. Verneri Pohjola: The Dead Don’t Dream
11. Viikate: Rillumarei!
12. Amuri: Amuri
13. Joni Ekman: Sinulle…
14. Behm: Draaman kaari viehättää
15. Luukas Oja: Väritetty todellisuus
16. Arppa: Laavalamppuja
17. Karina: II
18. Nightwish: Human Nature
19. Pöllöt: Taas vähään aikaan
20. M: Punainen ovi
21. Rohkeat Kuvat: Hauskaa, mutta ei koskaan enää
22. Linkopii: Lanteet
23. Olli Haavisto: Collisions
24. Seksihullut: Vain unessa kärsimys loppuu
25. PK Keränen: Serobi SongsULKOMAAT
1. Bob Dylan: Rough And Rowdy Ways
2. The Flaming Lips: American Head
3. Fiona Apple: Fetch The Bolt Cutters
4. Khruangbin: Mordechai
5. Jarv Is: Beyond The Pale
6. Fontaines D.C.: A Hero’s Death
7. Dua Lipa: Future Nostalgia
8. Marilyn Manson: We Are Chaos
9. Taylor Swift: Folklore
10. Dark Tranquillity: Moment
11. Blue Öyster Cult: The Symbol Remains
12. Napalm Death: Throes Of Joy In The Jaws Of Defeatism
13. Jonathan Wilson: Dixie Blur
14. Jessie Ware: What’s Your Pleasure?
15. Grimes: Miss Anthropocene
16. Myrkur: Folkesange
17. Fleet Foxes: Shore
18. Biffy Clyro: A Celebration Of Endings
19. AC/DC: Power Up
20. Phoebe Bridgers: Punisher
21. Sólstafir: Endless Twilight Of Codependent Love
22. The Struts: Strange Days
23. Idles: Ultra Mono
24. Mr. Bungle: Raging Wrath Of The Easter Bunny Demo
25. Perfume Genius: Set My Heart Of Fire Immediately
Onko se dylanin levy noin hyvä kun se monella listalla pyörii?
Oonkohan kuullut yhtäkään tänä vuonna julkaistua albumia
Oonkohan kuullut yhtäkään tänä vuonna julkaistua albumia
bro tip: kannattais kuunnella muutama niin voit sitten äänestää
Silver Falconsin kuuntelin kyllä, tais olla myös vuoden ainoa keikka millä olin
Oothan marjis kuunnellut heliocentricsin tämän vuoden levyt. Hyvää kamaa molemmat. Huuruista jumittelua, afrobeattia ja funkkia. Malcolm Catto sairaan kova rumpali.
Oothan marjis kuunnellut heliocentricsin tämän vuoden levyt. Hyvää kamaa molemmat. Huuruista jumittelua, afrobeattia ja funkkia. Malcolm Catto sairaan kova rumpali.
Mulla on vaan heidän eka levy. Telemetric soundsia kuulostelin nopeesti, pitäis tutustua bändiin enempi.
Lista on Rauman Lukkoon lyöty. King gizzardin ja Oseesin levyt luultavasti olis kamppailussa mukana mutta saan ne vasta ensi vuoden puolella.
Last edited by muumipoimuri (17.12.2020 23:14)
Yllätyin myös, miten hyvin viihdyin uuden Strokesin parissa!
Sama, vois kuunnella uudestaankin joskus
Vuoden 2020 parhaat lienevät:
Faithless: All Blessed
The Flaming Lips: American Head
Oranssi Pazuzu: Mestarin kynsi
Tame Impala: The Slow Rush
That Joe Payne: By Name. By Nature.
Tricky: Fall To Pieces
En tiijä vielä missä järjestyksessä, tai mitä muuta top-kymppiin laitan mutta eipä vaihtoehtoja paljoa ole.
uskaltauduin jo facebookiin heittämään oman top-kymppini, järjestys saattaa toki vaihdella, mahdollisesti loppupään levytkin, kun ei ole vuosi vielä täysin pulkassa, mutta ykköspaikka on tasan tarkkaan miehitetty jo helmikuussa eikä muuksi muutu
Rymiläisten näkemys: https://rateyourmusic.com/feature/rate- … t-of-2020/
Aika paljon outoja nimiä mutta vaikuttaa mielenkiintosemmalta ku pitchforkin listat. Pazuzu kahdeksantena
Jee nyt se on täällä!
En tunne ykköstä. Ei päässy pazuzu listalle, rillipäämeloni ei tajuu. Mutta varmaan ainoo mun lisäks jolla House lords mukana.
Rymiläisten näkemys: https://rateyourmusic.com/feature/rate- … t-of-2020/
Aika paljon outoja nimiä mutta vaikuttaa mielenkiintosemmalta ku pitchforkin listat. Pazuzu kahdeksantena
Toi Microphones vaikuttaa semmoselta ihan jees erikoisuudelta muttei neroutta kuitenkaan. Maistuisi minulle paremmin jos bändi olisi mukana suuremman (suurimman) osan ajasta.
muumipoimuri wrote:Rymiläisten näkemys: https://rateyourmusic.com/feature/rate- … t-of-2020/
Aika paljon outoja nimiä mutta vaikuttaa mielenkiintosemmalta ku pitchforkin listat. Pazuzu kahdeksantenaToi Microphones vaikuttaa semmoselta ihan jees erikoisuudelta muttei neroutta kuitenkaan. Maistuisi minulle paremmin jos bändi olisi mukana suuremman (suurimman) osan ajasta.
Käsittääkseni kai kaikki levyllä on Elverumin yksinään äänittämää. Ei kyllä lähteny itellä toi levy, vähän alkaa Philin Knausgård-jaarittelu jo ottaa pannuun.
Jessie Ware sen sijaan KREISII BEIBEE ÄLTSII HULINAA Vähän mietin että nouseeko itellä sittenkin kans vuoden kovimmaksi, Rumban listaan laitoin Fontaines D.C.:n, koska olen rankistelija äijä.
Ja Hantan iloksi mainittakoon, että Puhelimet itselläni Suomi-rankingissa kakkosena
Ja Hantan iloksi mainittakoon, että Puhelimet itselläni Suomi-rankingissa kakkosena
postataas tänne rumban toimittajien listaukset: https://www.rumba.fi/uutiset/nama-ovat- … t-albumit/
erityispeukut mikaelille ja oskarille oivista valinnoista
pitäisköhän tuohon ibeen tutustua, se läpimurtohitti iclout on hemmetin kova biisi, mutta jonkun biisin (molemmat) kuulin radiosta, eikä oikein iskenyt. en tiedä oonko tältä artistilta ikinä edes muuta sattunut kuulemaan, ehkä pitäisi
pitäisköhän tuohon ibeen tutustua
Ihmettelin että mikäs tää nyt sit oli kun on niin monella listalla. Tarkastin spotifystä. Juu ei
Last edited by muumipoimuri (27.12.2020 18:32)
Olipas varsin ellottavaa musiikkia tuo Phoebe Bridgers. Kerrassaan baumbachiaaninen tunnelma. Sopisikin hyvin johonkin mumblecore leffaan jossa voivotellaan masennusta tai kenties sisaruksen itsemurhayritystä isin ostamassa kuuden miljoonan dollarin loft asunnossa brooklynissä
Vaihdoin Jessie Wareen. Täähän on ihan tyylipuhdasta diskoa, hieman liiankin hyviksi hiotut saundit ja ihan kunnon biisejä Laulu jää jotenkin vaisuksi/persoonattomaksi joka on miinus tämmösessä musassa mutta kyllähän tää toimii, etenkin tuon äskeisen turautuksen jälkeen.
Tsekkasin last.fmästä että n. 60 tämän vuoden julkaisua kuultuna. Niistä parisenkymmentä ihan hyviä, parhaat semmosta 4/5 kamaa.
Last edited by ydis (27.12.2020 19:22)
Kuunnellaas vielä Horse Lords kun kerran vauhtiin päästiin. Tässä on paljon hyvää, miinuksena sitten taas toi perus ongelma nykypäivän rokki musassa, eli liian staattisesti soittava rumpali. Miksei voi yhtään irrotella kun muu bändi tarjoaa sille kaikki edellytykset, enpä kuule tiiä