You are not logged in.
täällä ei kai ole varsinaista kaurismäki-topikkia joten pannan tänne, mainio juttu japanilaisista aki-faneista suomessa (valitettavasti juttu vain hesarin tilaajille):
Kun ryhmä japanilaisia Aki Kaurismäki -faneja saapuu pakettimatkalle Karkkilaan, tavoitteena on nähdä niin paljon Kaurismäki-kohteita kuin mahdollista – sekä toivon mukaan itse fanituksen kohde.
täällä ei kai ole varsinaista kaurismäki-topikkia joten pannan tänne, mainio juttu japanilaisista aki-faneista suomessa (valitettavasti juttu vain hesarin tilaajille):
Kun ryhmä japanilaisia Aki Kaurismäki -faneja saapuu pakettimatkalle Karkkilaan, tavoitteena on nähdä niin paljon Kaurismäki-kohteita kuin mahdollista – sekä toivon mukaan itse fanituksen kohde.
Kuulin Jari Sarasvuolta että Aki Kaurismäki oli mykistynyt nähtyään Herra Ylpön uuden elokuvan. Ei ole niin hyvää kuvaa ennen nähty.
.
Kaurismäen filmeillä on rauhoittava vaikutus.
sen verran rauhoittava, ettei topikkiin tule enää viestejä. uutta viestiä kirjoittaessa preview-tilassa näkyy kyllä edellisiä yrityksiä.
EDIT: ja nyt ne tuli näkyviin
Omenavarkaat
Onko Samppa Batal Suomen Sean Baker? Hän laittaa kännihulinoinnin kiihtyessä lisää nostattavaa biletysmusaa koneeseen. Kyllä hän ainakin haluaa olla, hyvä! Nuoret näyttelijät vetävät aika hyvin. Kuvaus on oikein hyvin tehty, vaikka joitakin varmasti ärsyttää. Mulla ei ole mitään tällaista ultralähikuvaa vastaan. Mustavalkoisuus tuntuu tarpeettomalta varovaisuudelta. Ensi kerralla rohkeasti värit! Ja runsaasti lisää kunnianhimoa käsikirjoittamiseen, kyllä tällaiset yksinkertaiset romanssit alkaa olla nähty. Lupaavaa tekemistä ***
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.