You are not logged in.
dadadrlr vois viimeistellä omansa, näyttää olevan hieman kesken vielä
La klo 12 on äänestyksen deadline eli nyt sitä vauhtia siihen hommaan
Meinasipa unohtua. Kohta tulloo!
turska, julkaisko ride toisenkin albumin vai jäikö biisin nimi sinne vahingossa
turska, julkaisko ride toisenkin albumin vai jäikö biisin nimi sinne vahingossa
Oho joo, tossa biisissä lauletaan levyn nimi niin tuli vähän hutiloitua
Kuuluu jo varmaan vuoden 2020 levyjen keskusteluketjuun, mutta miten muuten ton Suonuotion levyn kohdalla menetellään? 2018 (niinkö kauan tostakin jo on, olin jo tunkemassa 2019 listalle ) tuli ulos jo kolmen biisin versiona ja nyt sit yks biisi mukaan. Kelpaako vielä 2020 kisaan mukaan?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
dadadrlr vois viimeistellä omansa, näyttää olevan hieman kesken vielä
Kai sit pitää jotai rustailla. En vaan innostunut tai tykännyt paljoa mistään.
psykokarkki wrote:turska, julkaisko ride toisenkin albumin vai jäikö biisin nimi sinne vahingossa
Kuuluu jo varmaan vuoden 2020 levyjen keskusteluketjuun, mutta miten muuten ton Suonuotion levyn kohdalla menetellään? 2018 (niinkö kauan tostakin jo on, olin jo tunkemassa 2019 listalle ) tuli ulos jo kolmen biisin versiona ja nyt sit yks biisi mukaan. Kelpaako vielä 2020 kisaan mukaan?
kyllä kai sen voi 2020-listalle laittaa? kolme vanhaa biisiä miksattu uusiksi ja yli puoli tuntia uutta matskua
dadadrlr, vain yksi postaus äänestysketjuun
(kävin korjaamassa)
turston wrote:psykokarkki wrote:turska, julkaisko ride toisenkin albumin vai jäikö biisin nimi sinne vahingossa
kyllä kai sen voi 2020-listalle laittaa? kolme vanhaa biisiä miksattu uusiksi ja yli puoli tuntia uutta matskua
Niin siis masteroitu uusiksi. Mutta siis virallisestihan toi on 2020-vuoden julkaisu, laitoin pari näytebiisiä vaan ajoissa