You are not logged in.
Hyvältähän tämä Not Music kuulostaa.
Löytyy vaan ABC Music. Pitäs varmaan ehkä joo seuraavaks toi Peng! hankkia.
Last edited by Paskakatse (05.07.2011 17:21)
kyllähän tää fluoresences taitaa olla näiden paras biisi
kyllähän tää fluoresences taitaa olla näiden paras biisi
Tää biisi ja video Alternative Nationissa(?) oli eka Stereolabbi minkä kuulin!
Sen verran nyt meinaa päässä räjähtää Lætitia Sadierin äänen kanssa, eli tuntuupa ihan hemmetin hienolta tämä sen soolomatsku. Vuonna 2010 tuli The Trip, jossa oli superyllärinä Wendy & Bonnie cover, jonka tajutessani hypin ilosta ja onnesta. Ja nyt ensi viikolla pitäisi ilmestyä toinen levy nimeltä Silencio. Harvinaisen tietämätön olen ollut tästä soolomenosta tähän saakka.
Cybele's Reverie on melko selvästi oma suosikki näiltä!
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Sen verran nyt meinaa päässä räjähtää Lætitia Sadierin äänen kanssa, eli tuntuupa ihan hemmetin hienolta tämä sen soolomatsku. Vuonna 2010 tuli The Trip, jossa oli superyllärinä Wendy & Bonnie cover, jonka tajutessani hypin ilosta ja onnesta. Ja nyt ensi viikolla pitäisi ilmestyä toinen levy nimeltä Silencio. Harvinaisen tietämätön olen ollut tästä soolomenosta tähän saakka.
Joo siis aivan jumalaisen hienoja biisejä näillä sen soololevyillä. Iloinen yllätys oli huomata, että on keikalla 17. päivä syyskuuta Leicesterissä, joten sinnehän täytyy mennä. Lippu hommattu, enää ei tartte muuta kuin odottaa ja toivoa että junat puksuttaa! Anaaam.
Last edited by leposi (08.09.2013 16:08)
Spämmitään nyt Laetitiaa lisää tänne, koska eilinen keikka oli parasta ikinä. Voi hyvä tavaton tämän hienon ihmisen ääntä ja olemusta. Istui kuuntelemassa lämppäriä meidän vieressä. (Hihi.) Keikka oli vain nainen ja sähkökitara. Kolmannessa biisissä mun pokka petti ja rupesin itkemään, koska Stereolab on yksi tärkeimmistä bändeistä ikinä mulle ja sitä kautta lauluääni kurottui syvälle. Toisen kerran repsasin itkemään, kun omisti Silent Spot -biisin Trish Keenanille. Siinä sitä sitten rillit huurussa katselin ja kuuntelin. Toivottavasti tulee mahdollisuus nähdä vielä uudestaan joskus. Ehkä vaikka rumpalin ja basistin kanssa. By the Sea coveria ei kuultu. Se olisi ollut minulle liikaa. Olisin varmaan sulanut ja valunut lattian raosta maahan.
Keikkapaikka oli myös vallan ihana. Siellä oli lauantaina ollut Wire keikalla. Nyt oli laitettu tuolit ja pöydät kynttilöineen, joten tunnelma varmaan aika erilainen kuin lauantaina. Aika pieni paikka. Ehkä joku 200 henkeä vetää ilman pöytiä. The Musician Leicesterissä siis.
Yksi parhaista keikoista ikinä!
^ paras biisi
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mitkäs on tän bändin oleellisimmat levyt?
Tässä pitkästä aikaa kuuntelen tätä bändiä ja onhan tämä aika kovaa kamaa ...ja mietin, että pitäiskö ihan aktiivisesti hankkia näitä lisää, vai pärjäänkö niillä mitä on ja sitte vaan poimii lisää jos vahingossa joku puuttuva tulee halvalla vastaan....
Nämä mulla on:
- Transient Random-Noise Bursts With Announcements (1993)
- Mars Audiac Quintet (1994)
- Refried Ectoplasm (Switched On Volume 2) (1995)
- Emperor Tomato Ketchup (1996)
- Dots And Loops (1997)
- Aluminum Tunes (Switched On Volume 3) (1998)
- Sound-Dust (2001)
Esim. huutonetissä ois halavalla Space Age Batchelor Pad Music (1993) ja Cobra and Phases Group Play Voltage in the Milky Night (1999), onks ne kovia? Amazonista ei saa pilkkahintaan kuin ihan ehkä paria levyä...
mainio bändi kyllll
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Esim. huutonetissä ois halavalla Space Age Batchelor Pad Music (1993) ja Cobra and Phases Group Play Voltage in the Milky Night (1999), onks ne kovia?
kyllähän nuo kannattaa poimia jos puuttuvat, lisäksi switched on ykkösellä on muutama ihan must-have -viisu.
Not Music Kyllähän tää on ihan tuotannon kärkipäätä
hezma wrote:Esim. huutonetissä ois halavalla Space Age Batchelor Pad Music (1993) ja Cobra and Phases Group Play Voltage in the Milky Night (1999), onks ne kovia?
kyllähän nuo kannattaa poimia jos puuttuvat, lisäksi switched on ykkösellä on muutama ihan must-have -viisu.
Space Age Bachelor Padilla on esim. tämä, joka on yksi mun lemppareita bändiltä.
Sent from my iPhone 16
Tää asia ei edenny ku tuli muuta tärkeempää Katotaan taas joskus
Hehe, hieno sarjis. Käännös on puutteellinen. Toiseksi kolmanneksi viimeisen ruudun teksti jätetty kokonaan pois: "Nuorisoa ette pidä minään, etenkään pitkätukkia ja aseistakieltäytyjiä, sillä olette arvoltanne Luutnantti..." jne.
Nii, piti muuten viel spämmiä tuon ylläolevan lisäksi, että onpa muuten ihan parsa bändi
RYM sanoo näin:
1. ABC Music: The Radio 1 Sessions
2. Emperor Tomato Ketchup
3. Dots and Loops
4. Transient Random-Noise Bursts With Announcements
5. Mars Audiac QuintetPitääkö paikkansa?
eiköhän noilla alkuun pääse.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Omat korvat kertoo totuuden.
Labralla ei tainnut olla tapana huonoa musiikkia julkaista. Tyylisuunta heittelee aika reippaasti tosin, erityisesti siellä myöhemmässä tuotannossa. Itelle kolahtaa vanhempi eniten. Siellä on sellasta yhden soinnun ikuista suristelua, että eiköhän maistu. Linkkaisin videon tai pari, mutta Google pitää suomalaisia youtubesta musiikkinsa kuuntelevia kuristusotteessa, kun ei miellyttäneet neuvottelut Teoston kanssa.
EDIT:
Transient Random Noise Bursts toki kova ja hyvä paikka aloittaa, mutta tosta puuttuu Refried Ectoplasm. Sisältää mm. French Diskon ja Lo Boob Oscillatorin, jotka on ehkä bändin tunnetuimpia ja parhaimpia biisuja.
Last edited by rc-lungen (30.11.2017 10:12)
Emperor tomato ketchup ja Dots and loops ostoslistalle näin ensialkuun.
Alkupään tuotannosta Transient Random-Noise Bursts With Announcements kyl erittäin vahva levy.
Suosittelisin Oscillons from the Anti-Sun-kokoelmaakin. Valitettavasti siinä vain on sekoitettu alkuperäisten ep-julkaisujen biisijärjestykset.
hämärästi muistelen etten jostain syystä kauheasti tykännyt dots and loopsista, mut pitäis varmaan kaivaa uudelleen kuunteluun. mars audiac quintet muistaakseni aika hyvä myös. fluoresences ep kans, mut ne biisit varmaan on jollain noista kokoelmista.
kyllä kai transient random noise bursts on se legendaarisin levy, mutta tosiaan vielä sitä alkupään tuotantoa, jossa tyylioppaana velvet undergroundin what goes onin loppupuoli, eikä bossanova-meininki.
hämärästi muistelen etten jostain syystä kauheasti tykännyt dots and loopsista
Mulle taas ei oo Mars Audiac Quintet oikein maistunut. Dots and Loops sen sijaan varsin hyvin.
Tämmösen Spotify-soittolistan tein taannoin. On tuossa puutteita, kun en kaikkia levyjä hirveän hyvin tunne, mutta shufflella varsin kiva 2,5h