You are not logged in.
Mikä levy kantsis hankkia ekaksi?
Kaikki
Spring came, rain fell tai Nouvelle. Emmä tiiä, kaikki on tosi hyviä. Summer songs ep on huippu kans! Kaikki on parasta, ettei osaa järjestellä.
[quote:7579c5e34d="stratum"]Mikä levy kantsis hankkia ekaksi?
Kaikki
Spring came, rain fell tai Nouvelle. Emmä tiiä, kaikki on tosi hyviä. Summer songs ep on huippu kans! Kaikki on parasta, ettei osaa järjestellä.[/quote:7579c5e34d]
Mullakin on hankintalistalla jokin Club 8:n uudempi levy Labrador 100 -kokoelman kertakuuntelun perusteella. Sen jälkeen kun myin lintumiehelle Nouvellen minulle jäi hyllyyn vain Friend I Once Had, joka näistä kahdesta on enemmän omaan makuuni. Nouvelle kuulostaa toteutuksensa puolesta paikoin hieman liian kotikutoiselta, mikä ei tietysti sinänsä ole huono asia, mutta muutamassa biisissä homma ei toimi yhtä hienosti kuin tuolla seuraavalla levyllä, joka on kyllä alusta loppuun onnstunut.
Onko Before I Came -biisiä millään Club 8:n varsinaisella levyllä? Sehän tuli aikanaan Siestan julkaisemalla seiskatuumaisella, minkä lisäksi se löytyy Shelflifen Whirl-Wheels-kokoelmalta. Kyseinen kappale on pysäyttävän kaunis, herkkä, upea ja erityisesti sanoitukseltaan täydellistä loistokkuutta. Ehkä sinkun ylivoimaisn äydellisyyden jälkeen Nouvelle ei voinut olla muuta kuin pieni pettymys, josta en koskaan toipunut.
Jokin aika sitten sain huuto.netistä 4 levyä Club 8:aa aika halvalla (sitä ekaa ei ollut tarjolla). The Friend I Once Had vaikuttaa tällä hetkellä noista parhaalta.
Minun mielestä minkä tahansa Club 8:n levyistä voi aika huoletta ostaa. Hyviä ne kaikki on.
Minun mielestä minkä tahansa Club 8:n levyistä voi aika huoletta ostaa. Hyviä ne kaikki on.
Smaa, paitsi että kesällä ostamani nimetön levy vaikutti aavistuksen muita vaisummalta. En sitten tiedä, voi olla että oli vaan hetken mielialasta kiinni. Spring Came puuttuu edelleen, mutta sekin on mp3-muodossa hyväksi todettu.
Hehe, tuon kirjoittaja on kaverini last.fm:ssä. Mutta en ole vielä lukenut juttua, pitääkin joskus.
Nonni. Jokainen Dolly Mixturesta tykkäävä tulee sitten Turun Dynamoon katsomaan Liechtensteinin keikkaa. Jumalauta nää on niin ihania! En tiedä, että miten pysyn tolpillani siellä. Odotan jotain vuoden keikkaa ja sillai. Okei, ehkä vähän liioittelen, mutta tämä on vaan parasta!
http://www.myspace.com/liechtensteinia
Noi tytöt oli ihania ja hurmaavia. Huippuja lauluja myös nuo ennen kuulemattomat. Lisää tätä!
Mikäs tää Lucknow Pact niiq on? Kuulin joskus pari vuotta sitten yhen piisin ratiosta ja olin ihan .
Mistään en o löytäny mitn (tosin en nettikauppojakaan håmåna kolunnu). Omat nettisivut kiitettävän epäinformatiiviset, joku piisi ja kuvia "band with horses" (leposi ainakin arvostaa tuota)...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:03ce346160="Pope"]Mikäs tää Lucknow Pact niiq on? Kuulin joskus pari vuotta sitten yhen piisin ratiosta ja olin ihan .
Mistään en o löytäny mitn (tosin en nettikauppojakaan håmåna kolunnu). Omat nettisivut kiitettävän epäinformatiiviset, joku piisi ja kuvia "band with horses" (leposi ainakin arvostaa tuota)...
http://www.myspace.com/lucknowpact[/quote:03ce346160]
Mä oon joskus kuullut tätä bändiä. Vanhan foorumin ajoilta tuttu. En vaan enää muista, että pidinkö vai enkö. Hmmmm. Oon ihan täysin unohtanut tämän jutskan, eli tuskin mitään maailman parasta.
abba ja kent. norjalaisista nordman.
edit: joku muuten sano mulle oisko ollu torstaina, että ens vuonna mun on pakko tulla jyrockiin, oisko ollu joku turkeleen kaveri. voisin kyl tullakin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mikäs ois parasta svedu-indietä just nyt? Vois ehdotella jotain kewlejä bändejä Jyrockkiin. Semmosista bändeistä, jotka keikkaloita heittää.
Vaikka joku Labradorin bändeistä, eiköhän osa niistä ihan keikkailekin. Anna Järvinen on tietysti hoteinta hottia just nyt, parhaudesta en niin tiedä.
Mikäs ois parasta svedu-indietä just nyt? Vois ehdotella jotain kewlejä bändejä Jyrockkiin. Semmosista bändeistä, jotka keikkaloita heittää.
Ronderlin (Ruotsin Kent!) ja/tai Sambassadeur.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Club 8.
The Rough Bunnies.
Sambassadeur on aika tylsää livenä, mutta muuten hyviä.
Taken by Trees on mahtava kans. Viikon päästä nään ekaa kertaa livenä. Siinä laulaa se The Concretesista lähtenyt Victoria.
onko kukaan kuunnellut sitä Salem Al Fakirin levyä?
Menetetty peli
Nyt omistan myös niiden ekan levyn.
Tuota ei taidakaan kovin helpolla mistään saada?
Tilasin kuitenkin Labradorilta just kaikki Club 8 -levyt mitä niillä oli, paitsi uusimman. Paypal on petollisen helppo...
[quote:d6dd56474d="lintumies"]Nyt omistan myös niiden ekan levyn.
Tuota ei taidakaan kovin helpolla mistään saada?[/quote:d6dd56474d]
Hmm, ainakin Fraction Disksiltä näyttää saavan joten ei sitten kai olekaan kovin kiven alla? Hitto FD:lla on sata muutakin levyä jotka pitäisi saada.
Suhteellisen hauskan kuuloinen oli tuo Don´t be a stranger.
Koko boardin suosikki I'm From Barcelona julkaisee uuden pitkäsoittonsa Who Killed Harry Houdini? lokakuussa.
Uuden singlen voi kuunnella täältä: http://www.spin.com/articles/exclusive- … per-planes. Mukava kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:836b62760a="yoshimi"]Popsiclen Hey princessin alkaessa tosin oli kivaa, kun tunnisti, että kyseessä on joku legendaarinen diskohitti
Popsicle ansaitsisi toki oman otsikon, mutta emmä nyt enää jaksa, seniorifoorumilla oli jo jne. Mainittakoon siis tässä, että Andreas Mattssonin tänä vuonna (puskasta) tullut soololevy on kiva.[/quote:836b62760a]
Nyt on kuule tullut aika PÅPSIKKELI-otsakkeelle. Kuuntelin vihdoinkin tänään Lacquerin ynnä Abstinencen ja vakuutuin.. Anna toveri palaa, sydänverta säästelemättä! Tahdon kuulla kaiken, mitä sinulla on Popsiclesta sanottavana.
[quote:8ebfbd85fa="lintumies"][quote:8ebfbd85fa="yoshimi"]Popsiclen Hey princessin alkaessa tosin oli kivaa, kun tunnisti, että kyseessä on joku legendaarinen diskohitti
Popsicle ansaitsisi toki oman otsikon, mutta emmä nyt enää jaksa, seniorifoorumilla oli jo jne. Mainittakoon siis tässä, että Andreas Mattssonin tänä vuonna (puskasta) tullut soololevy on kiva.[/quote:8ebfbd85fa]
Nyt on kuule tullut aika PÅPSIKKELI-otsakkeelle. Kuuntelin vihdoinkin tänään Lacquerin ynnä Abstinencen ja vakuutuin.. Anna toveri palaa, sydänverta säästelemättä! Tahdon kuulla kaiken, mitä sinulla on Popsiclesta sanottavana.[/quote:8ebfbd85fa]
Ennen kuin päästetään lintumies irti, niin heitetään et onhan se Lacquer ältsyn kova, ostin vasta täs tänä syksynä. Kertseissä kitarat räjähtää. Mahtava.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:dfe8a078d0="Futre"][quote:dfe8a078d0="lintumies"][quote:dfe8a078d0="yoshimi"]Popsiclen Hey princessin alkaessa tosin oli kivaa, kun tunnisti, että kyseessä on joku legendaarinen diskohitti
Popsicle ansaitsisi toki oman otsikon, mutta emmä nyt enää jaksa, seniorifoorumilla oli jo jne. Mainittakoon siis tässä, että Andreas Mattssonin tänä vuonna (puskasta) tullut soololevy on kiva.[/quote:dfe8a078d0]
Nyt on kuule tullut aika PÅPSIKKELI-otsakkeelle. Kuuntelin vihdoinkin tänään Lacquerin ynnä Abstinencen ja vakuutuin.. Anna toveri palaa, sydänverta säästelemättä! Tahdon kuulla kaiken, mitä sinulla on Popsiclesta sanottavana.[/quote:dfe8a078d0]
Ennen kuin päästetään lintumies irti, niin heitetään et onhan se Lacquer ältsyn kova, ostin vasta täs tänä syksynä. Kertseissä kitarat räjähtää. Mahtava.[/quote:dfe8a078d0]
Joo, kyllähän sitä pitää kerran kuukaudessa luukuttaa. Vähintään.
Oli huippuhyvä Ilosaaressa 1994
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
en jaksa nyt penkoa tåpikkia, onko Oh! Custer jo mainittu, mutta hyvää muzakkia siis:
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON