You are not logged in.
Ovet olivat yhdysvaltalainen rock-yhtye, joka perustettiin vuonna Los Angeles vuonna 1960-luvun puolivälissä. Bändi yhdistää raskas blues rockia hiljainen psykedeelistä musiikkia. Ovet voidaan sanoa olleen 1960, "tumma sävy" bändejä. Yhtyeen klassinen kokoonpano jäsenet olivat Jim Morrison (laulu), Robby Krieger (kitara), Ray Manzarek (koskettimet) ja John Densmore (rummut). Ennen kaikkea The Doors laulaja on henkilöitynyt hänen, joka on 1960-luvun pop-kulttuuria merkkiä mytologisoiduimpia. Ovet on myyty levykä levyjään pelkästään Yhdysvalloissa 32,5 miljoonaa osaketta.
Yhtyeen tunnetuimpia kappaleita ovat muun muassa "Light My Fire","Break On Through (To The Other Side)", "Ihmiset ovat kummallisia," "Hei, Minä rakastan sinua" ja "Riders on the Storm".
jonkun kotimaisen emo-bändin tyyppi kertoi uusimmassa rumbassa kuunnelleensa doorsin strange daysiä kylpyammeessa samalla tupakkaa poltellen ja viiniä juoden.
jonkun kotimaisen emo-bändin tyyppi kertoi uusimmassa rumbassa kuunnelleensa doorsin strange daysiä kylpyammeessa samalla tupakkaa poltellen ja viiniä juoden.
hei mä tein tota 19-vuotiaana. tosin kävellen metässä poltellen pikkusikaria!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mäkin just eilen. Paitsi että röökasin parvekkeella, join mehua eikä tainnu olla Doors mikä soi. Mut muuten ihan smaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mäkin just eilen. Paitsi että röökasin parvekkeella, join mehua eikä tainnu olla Doors mikä soi. Mut muuten ihan smaa.
Varmaan joit ees punkkua.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
no niin joinkin
MTV:llä on nyt Doors-weekend... Viime vuonna kukaan ei halunnut tietää Doorsista, ja nyt siitä tulee elokuva.
ovet auki tai tapahtuu hirveitä
autossa kuunneltiin doorsia:
taitaa olla nouseva hipsteribändi kyseessä, pääsivät lämppäämään odd futurea
Hyvä bändi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Hulluilla päivillä (torstai) ois myynnissä CD-boksi missä kaikki studiolevyt hintaan 21.70.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hulluilla päivillä (torstai) ois myynnissä CD-boksi missä kaikki studiolevyt hintaan 21.70.
EDIT: ja mullahan on tonne vieläpä 20 euron lahjakortti
nyt kävi näin että boxi hankittu.
eka levy kuunneltu, ihajjees
toka menossa, ihajjees
ei tää kyl kovin spykedeelistä oo, mut on täs oma tunnelmansa.
jatkamme, saamme kenties elää
you're lost little girl
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
boxin kaksi vikaa levyä vielä kuulematta, ehkä tästä olis apua:
lol apua
ultravox
L.A. Woman luulis menevän myös bourbonin kanssa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
L.A. Woman luulis menevän myös bourbonin kanssa...
tai...
lol apua
ultravox
Ai että parranajomusiikkia?
<@DBGene> senkin karkki
oishan tossa partaa ajettavaksi
shievausmuzaa
lol apua
ultravox
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pitkästä aikaa L.A. Womanin kuuntelin. Hyvä levy. Ei tämä nyt ehkä mikään nerokkain bändi ikinä ollut, mutta selkeästi oma tunnistettava soundi Doorsilla oli ja melko monta hyvää biisiäkin ehtivät tehdä. The Endiä en oikein osaa enää mieltää edes omaksi biisikseen vaan osaksi Apocalypse Now:ta ja sellaisena se on aivan loistava.
<@DBGene> senkin karkki
en ole vielä päässyt doors-boxin kuuntelu-projektissani tonne asti
en ole vielä päässyt doors-boxin kuuntelu-projektissani tonne asti
Skippaa Waiting For The Sun, The Soft Parade ja Morrison Hotel ja palaa niihin vain jos innostut bändistä tosissasi.
<@DBGene> senkin karkki
Yksi parhaista bändeistä