You are not logged in.
Mutta kävikö Morrison ikinä Lohjalla?!
asiakeskustelulle
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei tästä ikinä taideta saada asiatopicia.
No omapa on menetyksenne kun vanhoina katkerina patuina tajuatte kuolinvuoteillanne, että olisi pitänyt sen surinan (ja tähän mä luen Sonic Juutit ja Pavementit ja kaiken muun, joka estää teitä kuuntelemasta jotain muuta) kuuntelun sijasta kuunnella The Doorsia. Tai sitten voi olla että ette elä vanhoiksi patuiksi jos tulee tulva ja huuhtoo pois kaiken tän paskan.
Pannan lopuksi vielä
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
tää doors-topicci on niin viihdyttävää luettavaa että taidan pian alkaa faniksi, vieläkös levyt on anttilassa tarjouksessa?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
No omapa on menetyksenne kun vanhoina katkerina patuina tajuatte kuolinvuoteillanne, että olisi pitänyt sen surinan (ja tähän mä luen Sonic Juutit ja Pavementit ja kaiken muun, joka estää teitä kuuntelemasta jotain muuta) kuuntelun sijasta kuunnella The Doorsia.
Kuunneltu on kyllä, sen tuplakokiksenkin omistin joskus mutta lahjoitin parempaan kotiin kun en saanut mitään irti.
This must be what jail / I will scratch
The End Apocalypse Now:ssa . Parhautta. Riders on the Storm on kanssa MAHTAVA. L.A. Woman löytyy vinyylinä, mutta ei oo hirveesti tullut kuunneltua. Pitäis kai sitä Huxleytakin lukea joskus..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mutta Virkkalan omenaparatiisi Lohjassa ei ole mitään muuta hyvää kuin se harju ja että sen takia siellä sataa aina kuin ämpäristä.
Vissiin pitkään aikaan ei oo noi modejen komennot olleet ajan tasalla. Ihme kun nyt vasta ekan kerran joutu kokeilmaan...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
åhå, spämmäsinkö äsken väärään doors-topicciin lol apua...
kohta perustan vielä uuden niin eiköhän ala lukkoja löytymään...
eiq taitaa tää kuitenkin olla "se oikea".
spåm
Psykolta taas kerran huikeat spämmit tossa ylempänä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mul kyl käy vähän sääliksi niitä ihmisiä, jotka joutuu seuraan tuota sekoilua päivittäin. ""lol apua oon tulessa", "joo isäs tais sytyttää taas ittensä tuleen rakentaessaan Caroliner-installaatioita vessaan, haeppa vaahtosammutin", "kuulin eka paahtosammutin ja luulin olevani leipä eiq"
jos ei meno miellytä niin eihän täällä oo pakko roikkua lol apua.
vai mitä mä nyt tarkoitinkaan
Psykolta taas kerran huikeat spämmit tossa ylempänä.
Joo. Mulla meni oikeasti hetkeksi pää pyöräälle sitä lukiessani. JOtenkin fysikan lait eivät enää päteneet...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mikäs on Doorsin paras biisi?
light my fire
åhå, asiavastaus
Soul Kitchen
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Waiting For The Sun on mun suosikke Doors. Tosin jos saisin päättää, niin muuttaisin vähän biisilistaa. Näin sen kuuluis mennä:
1. Waiting For The Sun
2. We Could Be So Good Together
3. Hello, I Love You
4. Love Street
5. Yes The River Knows
6. Indian Summer
7. Spanish Caravan
8. My Wild Love
9. Celebration Of The Lizard
10. Summer's Almost Gone
Se on ihan kesälevy, eli Wintertime Love pois ja pari kesäbiisiä tilalle. Unknown Soldier ei kans jotenkin istu. Waiting... tietysti ekana biisinä ja Summer's... tietysti viimenen, kun kesä on jo melkein ohi. Celebrationin Jim olis itekin halunnu levylle.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hello, I Love You
adam antilla tämä
ylös!
[quote:b36b371e0f="hrmunoita"]
Doors-topicissa tämänmoiset.[/quote:b36b371e0f]
Joo, kävin tarkistamassa aloitusviestin. Siinä olisi pitänyt lukea PASKAA. Tämä on tosiaan joku jälkeenpäin perustettu. Onpa kummaa, mitähän alkuperäiselle tapahtui?
natsiadminit heittäny testikkeliin?
Jimppa liftaa Miamin keikalle?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jimppa liftaa Miamin keikalle?
Mutta mitä sillä on tossa kassissa? Nahkahousut?
Mutta mitä sillä on tossa kassissa? Nahkahousut?
Nepä ne. Kai.
näkemättä (pussiin) paskaa!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jimppa liftaa kakkakepposkiertueelle?