You are not logged in.
[quote:162ff366ba="ydinaukio"]Birchville cat motelin Chi vampires on ainakin hieno.
http://www.stylusmagazine.com/review.php?ID=3105
[/quote:162ff366ba]
jos tosta tykkää niin tää uusi on ihan must, julkaisijana laatumerkki pseudoarcana. (ja tää on siis oikea cd, ei cdr kuten jotkut aiemmat jutskat).
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
tuolta muuten saa tota uutta, 14 eukkaa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oho. Jotkin aiemmat Birchville-havainnot ovat olleet kiinnostavia, mutta "se" jokin on tuntunut puuttuvan. Jospa nyt...
Niin, ja kaikkihan toki huomasivat, että siinä edellissivun linkissä oli kosolti mpkolmosia ties keneltä? Erästä foorumistitoveriani lainatakseni: HAKEKAA LEHMÄT
This must be what jail / I will scratch
Oho. Jotkin aiemmat Birchville-havainnot ovat olleet kiinnostavia, mutta "se" jokin on tuntunut puuttuvan. Jospa nyt...
Osittain smaa.
Minulla on Birchville Cat Motelilta ainoastaan Crestfallen/Winters Crackling Glory 7", joka on kyllä melko lupaavan kuuloista dronettamista, mutta tämmöistä on kuullut muutenkin viime aikoina. Onko tämä Birchvillen asteikolla nyt minkälaista?
Chi Vampiresiltä olen pari biisiä kuullut ja se vaikuttaisi mielenkiintoisemmalta.
Onko (Childs Guide to) Wreck Small Speakers on Expensive Stereos kenellekään tuttu? Vähän kuin Pere Ubu kohtaisi The Dead C:n, tai jotain.
Eikös Birchville levyttänyt Lee Ranaldon kanssa jonkun jutskan? Onkohan mistään kotoisin..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onko (Childs Guide to) Wreck Small Speakers on Expensive Stereos kenellekään tuttu? Vähän kuin Pere Ubu kohtaisi The Dead C:n, tai jotain.
Sinne päin ainakin. En ole hirveästi jaksanut River Falling Love -levystä ainakaan vielä innostua, mutta perushyvää matskua toki.
Eikös Birchville levyttänyt Lee Ranaldon kanssa jonkun jutskan? Onkohan mistään kotoisin..
muistaakseni ihan hyvä, sellanen suriseva livesetti... on vaan jäänyt vähemmälle kuuntelulle eli hautautunut jonnekin kasvaviin levypinoihin...
[quote:048dc4231a="DirtyBlueGene"]Peter Jefferiesin debyytti Last Great Challenge in a Dull World
Yllättäen tätäkään ei levymuodossa saa mistään.[/quote:048dc4231a]
Tuolta löytyy, eikä maksa paljon mitään...
Tuo Moops Music on entisen Ajax-heppu Tim Adamsin puoti, jossa on myynnissä muitakin Ajax-levyjä. Ja kantsii tsekata myös saman herran pyörittämä 3 Beards Of Sweat-lafkan sivut (http://www.3bos.com/index.html). Jos nyt oon taas ymmärtänyt mistään mitään, niin mies on pistämässä noitakin pakettiin, ja sen takia hinnat on aika halpoja...
The moops!
No oho, onpas todellakin edukasta. Pitänee yrittää tilailla tässä jahka.
[quote:666102c0cb="DirtyBlueGene"]The moops!
No oho, onpas todellakin edukasta. Pitänee yrittää tilailla tässä jahka.[/quote:666102c0cb]
Joo, minä pistin reteesti jo pari päivää sitten seuraavat tilaukset sisään:
MARYROSE CROOK WITH THE RENDERERS Ghosts of Our Vegas Lives
ANTI-CLOCKWISE Artificial Light
RENDERERS That Dog's Head in the Gutter Gives Off Vibrations
RENDERERS The Surface of Jupiter
THINKING FELLERS UNION LOCAL 282 Bob Dinners and Larry Noodles Present
Tubby Turdner's Celebrity Avalanche
BROTHER LOVE & THE HOMEBACON GANG Rock'n Roll Criminal
Paljonko tuo distro veloittaa posteista Suomeen?
Btw, Jenkeistä on alhaisen dollarikurssin vuoksi hämmentävän halpaa tilailla levyjä Suomeen. Tekisi mieli tilailla enemmänkin kuin olisi varaa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:f98a97814c="sheino"]Paljonko tuo distro veloittaa posteista Suomeen?
Btw, Jenkeistä on alhaisen dollarikurssin vuoksi hämmentävän halpaa tilailla levyjä Suomeen. Tekisi mieli tilailla enemmänkin kuin olisi varaa.[/quote:f98a97814c]
3 Beards Of Sweatin postit on käsittääkseni aina $4/lähetys, ja Moopsilla kulut riippuu lähetyksen koosta (4cd:n kulut $9.15). Visalla ja Paypalillä homma hoitui (taas kerran) rikollisen helposti...
3 Beads Of Sweat/Moops Music-ostokset saapui tänään, ja juma että The Renderersit kuulostaa kaikki hyviltä! Paras niistä taitaa olla (ainakin just nyt) A Dream Of The Sea, jonka olen tässä alkuhurmiossa valmis nimeämään Klassikoksi! Paitsi että joo, sen taisinkin tilata käytettynä Amazonilta...
Tein kans kuuden levyn tilauksen Moopsiin, nyt vain jännittämään osasinko ensikertalaisen tuurilla hoidella kaikki paypal-hommelit. Jotain taisin ainakin tehdä oikein, sillä order confirmation tuli saman tien ja shipping-vastaavakin jo alle puolessa vuorokaudessa.
Missäs pelaa psychocandyn raportit wreck small speakers on expensive stereosista ja siitä peter jefferiesin levystä?
Kuuntelin juuri tuota flies inside the sunin älppäriä, jonka hiljattain ostin, ja eihän se nyt mitään ihan ihmeellistä ole. Jännää että levy muistuttaa paikoitellen enemmän jotain charalambidesia kuin niitä fits:n kappaleita joita mulla oli koneella.
Missäs pelaa psychocandyn raportit wreck small speakers on expensive stereosista ja siitä peter jefferiesin levystä?
ne on vielä sihteerillä odottamassa puhtaaksikirjoitusta. eiköhän ne tässä viikon sisällä valmistu vai lähtiköhän se jo lomille...
Näin jotain unta, jossa Gnee selitti hyvin innokkaasti jotain Cleanista (tai ehkä The Chillsistä?) tai muista uusiseelantilaisista yhtyeistä. Ilmankos olen näin väsynyt.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Noita kutsutaan enneuniksi.
tuolla pelaa alastair galbraithin haastattelu.
Luin pari kertaa:
Noita kutsutaan eunukeiksi.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
En voinut hillitä itseäni, uusi Moops-tilaus lähti äskettäin
siirrän kuunnelluista tänne:
Dead C: Selected Works 1987-2005 2cd
onkohan tuo millainen? melkeinpä tekis mieli hankkia...
Hieno The Garbage & The Flowers löytyy näköjään nyt myspacesta, ja tyrkyllä on jopa kolme Eyes Rind As If Beggars-tuplavinyyliltä löytymätöntä piideä.
Ovat vaan hömelöt laittaneet kotimaaksi Australian, kaikkihan me tiedämme bändin olleen uusi-seelantilainen...
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu … d=23481762
Niin ja onhan siellä myös video-matskua!
Dead C:n tuplakokoomusnuori hallussa. Kaksi- ja puolituntisena aika uuvuttava paketti ja esmes Harsh 70s Reality pahasti aliedustettuna, mutta kyllähän tuo suurimmilta osin toimii. Ja onhan ykkösseedeen päättävä World toki maailman paras biisi.
Dead C:n tuplakokoomusnuori hallussa. Kaksi- ja puolituntisena aika uuvuttava paketti ja esmes Harsh 70s Reality pahasti aliedustettuna, mutta kyllähän tuo suurimmilta osin toimii. Ja onhan ykkösseedeen päättävä World toki maailman paras biisi.
joo, komea paketti, en vaan jaksanut vieläkään kokonaan läpi kuunnella. spåm
ps.
hyvät liner-notesit!
The Dead C - Sky
http://youtube.com/watch?v=lbyYzyUPGs8& … %20c%20sky
Bruce Russell näyttää miten sitä kitaraa pitikään soittaa... Iiiihanaa!
(oikeesti, tää on kolmas kerta kun yritän kirjottaa tätä: miks tää foorumi heittää mua koko ajan ulos?)
Kertokaas nyt, että mitä levyä kannattais yrittää, kun en oikeen "ymmärtänyt" Dead C:tä ton kokiksenkaan avulla? Harsh 70's Reality? Trapdoor Fucking Exit? Kyl mul se Mutiny-numero on, mut lisää suosituksia, pliis!
[quote:81132d4180="vforss"](oikeesti, tää on kolmas kerta kun yritän kirjottaa tätä: miks tää foorumi heittää mua koko ajan ulos?)
Kertokaas nyt, että mitä levyä kannattais yrittää, kun en oikeen "ymmärtänyt" Dead C:tä ton kokiksenkaan avulla? Harsh 70's Reality? Trapdoor Fucking Exit? Kyl mul se Mutiny-numero on, mut lisää suosituksia, pliis![/quote:81132d4180]
Musta Trapdoor Fucking Exit on Dead C:n paras levy. Eusa Kills on ehkä helpoin, sitähän pidetään yleisesti bändin pop-levynä, tai siis "pop-levynä". Moni kyllä suitsuttaa Harsh 70's Realitynkin puolesta... Kyllä siitä kokiksesta aika kattavan kuvan bändin äänimaalailusta saa, riippuukin oikeestaan vaan siitä nappaako moinen sekoilu laisinkaan.
kyl se kokis antaa aika hyvän kuvan et eihän toi ihan kaikkien makuun oo... harsh 70's on hieno, eikä toi trapdoorkaan huonompi.
spåm