You are not logged in.
ginimies wrote:Ihan ok kahden kappaleen perusteella. Ei ärsyttänyt, muttei myöskään sykähdyttänyt. :o:peuk:
Koko tuotanto kerralla haltuun
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hämmästyttävää, että se tunnetaan tulkintana toisen bändin nimestä. Tai sitten väitetään jälleen olevan virheellisiä? Tällä kertaa ei ole mitään hauskaa tai "mielenkiintoista" tuulta. cooking games for adults Aluksi tunsin, että Spiced Girls on Spice Girls -hajayhtye.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hämmästyttävää, että se tunnetaan tulkintana toisen bändin nimestä. Tai sitten väitetään jälleen olevan virheellisiä? Tällä kertaa ei ole mitään hauskaa tai "mielenkiintoista" tuulta. cooking games for adults Aluksi tunsin, että Spiced Girls on Spice Girls -hajayhtye.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ginimies wrote:En ole vielä kuullut näiltä mitään.
Smaa, oletan että nää on joku rehupiiklesmäinen huumoriyhtye nimen perusteella.
Olispa!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ajattelin että jos viimeinkin tsekkailis nämä ylihypetetyt normcore-spaissarit, mutta nyt siirsivät Earl sweatshirtin samaan aikaan joten luultavasti väliin jää taas kerran
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kun Maustetytöt laulavat mielialalääkkeistä, markettikaljasta ja rahojen loppumisesta, suomalainen yleisö on innoissaan
Miksi?
Sasse
Kuuntelin tuota Flowin keikkaa Yle Areenasta ja ihan kiva oli. Kyllästyminen alkaa vaan tulla aika äkkiä, mutta so not. Hyvä homma bändin kannalta, kun oli täysi teltta heitä katsomassa ja eturivissä selvästi diggailtiin myös sinkkuhitin ulkopuolisiakin biisejä.
bzort glorf bööth
Kun Leevi and the Leavings laulaa mielialalääkkeistä, markettikaljasta ja rahojen loppumisesta, suomalainen yleisö on innoissaan
Miksi?
Yrittäkää edes! En ees diggaa tästä mutta tää kritiikki on niin köykäistä saatana. Haukkukaa nyt niitä naisiksi tms
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kun Maustetytöt laulavat mielialalääkkeistä, markettikaljasta ja rahojen loppumisesta, suomalainen yleisö on innoissaan
Miksi?
Vois vaikka samantien kysyä et miksi Hassisen Koneen Rappiolla on niin kanonisoitu suomirock-klassikko. Suomalainen tykkää kun huonoa elämää ihannoidaan, vaikka eihän se Ismon pointti tainnut ollakaan hups lol.
Mut joo, aika monen artistin suosio selittyy tuolla. Se on yksi niistä asioista, mikä tässä bändissä kismittää. Mut eipä sitäkään tarvi ikuisuuksiin jaaritella, vaan pitää tehdä itse sellasta mitä haluaa kuulla. Niinhän se aina menee.
Tsekkasin Areenasta ton liven ja olihan siellä perkaleen hyviä biisejä mutta boikotissa pysyy
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Accurate.
ei oo vielä maustetytöt julkassu mitään kuuntelemisen arvoista.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Uuden musiikkivideon "ensiesitys" Ilta-Sanomien nettisivuilla. Juice Leskinen mainittu. Össönsöö-varoitus, mutta positiivisella puolella artikkelissa namedropataan hengenheimolaisia (ilmiselvästi Litku, vähemmän ilmiselvästi Rosita Luu ja Hulda Huima) ja puhutaan taiteellisesta riippumattomuudesta.
Kieltämättä mua pikkasen huvittaa yhteistyö keltalehdistön kanssa, mutta käsittääkseni duo on tavoitellut nimenomaan poptähteyttä ja kansansuosiota, niin mikäpä minä olen arvostelemaan.
Last edited by dadadrlrl (12.09.2019 12:33)
ei oo vielä maustetytöt julkassu mitään kuuntelemisen arvoista.
Komppia tuon is:n videobiisin perusteella.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
ray charlz wrote:ei oo vielä maustetytöt julkassu mitään kuuntelemisen arvoista.
Komppia tuon is:n videobiisin perusteella.
Ihan hirveetä musaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ai että kun kaikki suomenkielinen listamusa olis näin hyvää
Neljästi tuli nähtyä kesän aikana ja upeeta oli huomata, miten vauvasta vaariin, hiusten pituudesta tai sosioekonomisesta taustasta riippumatta yleisö SÖI näiden kädestä JOKA keikalla. Missäköhän henkilökohtaisen emansipaationsa kehitysvaiheessa Nytin Mäntästä Meklulle valuneet kesähessut ja -helunat tajuavat, että pop-musiikilla saattaa olla muillekin sanottavaa?
Ihan vitun oikeesti, vuosi on 2019 ja edelleen jengi katsoo musavideoita ja vielä tuohtuu niistä? Oi mitä symboliikaa.
*
^ Ihan pätevä pointti. Itse olen sen verran opinionated, että ne jutut mitkä tökkii, niin tökkii sitten niin vitusti. Sehän ei artistiin katso. Mut kyllä mä mieluummin näen Litkun ja Maustarit menestymässä kuin Anna Abreun, Haloo Helsingin tai Ellinooran. JVG:stä, keekistä ja iskelmän kanssa flirttailevasta kusisuomiräpistä puhumattakaan.
Ai että kun kaikki suomenkielinen listamusa olis näin hyvää
Neljästi tuli nähtyä kesän aikana ja upeeta oli huomata, miten vauvasta vaariin, hiusten pituudesta tai sosioekonomisesta taustasta riippumatta yleisö SÖI näiden kädestä JOKA keikalla. Missäköhän henkilökohtaisen emansipaationsa kehitysvaiheessa Nytin Mäntästä Meklulle valuneet kesähessut ja -helunat tajuavat, että pop-musiikilla saattaa olla muillekin sanottavaa?
Ysäri-Madonna ja Lil' Kim wrote:Ihan vitun oikeesti, vuosi on 2019 ja edelleen jengi katsoo musavideoita ja vielä tuohtuu niistä? Oi mitä symboliikaa.
*
en tiiä, mutta tää maustetytöthän on just nyt-liitteen kesähessujen (oskari onninen laitto koko hypejunan käyntiin) musaa. ja en ymmärrä miten ysäri-madonna ja lil kim tähän liittyy, ne on sentään hyvää musaa toisin kuin otsikon bändi.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Jos suomalaisia musiikkitoimittajia on uskominen, joku tuttusi tulee pian laulamaan yllä olevan live-videon kappaletta kyynelehtien kesähäissä. Tästä kappaleesta Suomi saa uuden ikivihreän, josta tullaan kuulemaan itkuntyrskeisiä tulkintoja suomalaisissa karaokebaareissa, Helsingin Sanomat aloitti kesäkuussa. Viikkoa myöhemmin toinen toimittaja kirjoitti samassa mediassa, että kyseessä on tuleva klassikko.
no onhan tässä varmaan klassikon ainesta, mutta en henkilökohtaisesti oikein jaksa innostua, jokin tässä tökkii. ihan kiva biisi kuitenkin tai en tiiö