You are not logged in.
Se oli SOS Uusi singlejulkaisu siivittää Maustetytöt kesän kiertueelle
semmonen no ei kaikesta kai tarvitse tykätä
Upeaa, miten bändin toinen sinkku on jo parodia koko bändistä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kaljaa ja lääkkeitä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
luin viimein tän hesarin kuukautisliitteen jutun, ihan mainio: Kaikilla mausteilla
(en tiedä näkyykö vain kirjautuneille, kokeilkaa jos kiinnostaa)
Minusta Maustetyttöjen:Teinkö lottorivi 7 väärin kappaleen sanoitus on todella outoa, kun Sudanin pienillä pojilla on syytä ryypätä. Minusta todella outoa, sekä erittäin rasistista, mutta jollakihan nämäkin tytöt häätyy päästä julkisuuteen, kun lauluääni ei riitä
Nehän nimenomaan haluaa känniin.
Minusta Maustetyttöjen:Teinkö lottorivi 7 väärin kappaleen sanoitus on todella outoa, kun Sudanin pienillä pojilla on syytä ryypätä. Minusta todella outoa, sekä erittäin rasistista, mutta jollakihan nämäkin tytöt häätyy päästä julkisuuteen, kun lauluääni ei riitä
Missäs tää? Eiks tää kohu ollut jo, vai onko tää joku uusintakierros?
Last edited by dadadrlrl (29.06.2019 05:50)
KZ wrote:Minusta Maustetyttöjen:Teinkö lottorivi 7 väärin kappaleen sanoitus on todella outoa, kun Sudanin pienillä pojilla on syytä ryypätä. Minusta todella outoa, sekä erittäin rasistista, mutta jollakihan nämäkin tytöt häätyy päästä julkisuuteen, kun lauluääni ei riitä
Kansanviisauksia iltalehden kommenttiosastolta.
dadadrlrl wrote:KZ wrote:Minusta Maustetyttöjen:Teinkö lottorivi 7 väärin kappaleen sanoitus on todella outoa, kun Sudanin pienillä pojilla on syytä ryypätä. Minusta todella outoa, sekä erittäin rasistista, mutta jollakihan nämäkin tytöt häätyy päästä julkisuuteen, kun lauluääni ei riitä
Kansanviisauksia Delfoin Oraakkelilta.
Korjasin
Kummastelinkin sitä, miten se rasismikohu kuitattiin pelkällä "ei olla rasisteja vaan juntteja" -twiitillä ja homma oli sillä selvä ihan yleisönkin keskuudessa. Rasismi on kuitenkin vakava juttu ja hassunhauskan twiitin sijasta olisin odottanut edes jonkinlaisia pahoitteluja ja rasismin tuomitsemista tai sanoitusten avaamista, jos siinä nyt lauletaan jonkun rasistispeden näkökulmasta. Tämä siis sen perusteella, mitä olen tuosta kohusta lukenut. Jotain on saattanut mennä ohikin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En tajunnut tosta tekstistä mitään. Mitä ihmeellistä tai "väärää" siinä on, että joku artisti brändää itsensä? Miten ilmastonmuutos liittyy Maustetyttöjen musaan millään lailla? Ajavat varmaan keikoillekin ihan polttomoottoriautoilla, nuo leikkelettä sormin syövät juntit
Normcore-analyysi on tavallaan oikeansuuntainen, mut kyllä mä silti näkisin jonkun Wiskarin ja muut Mökkitie-starat tällaisen mittatilausnormcoren edustajina. Suomalainen normcore on kuitenkin aika keskiluokkaista, jossa perheautolla ajetaan Prismaan ja käydään Hoplopissa, eikä tällaista edgyä nappiverkkareissa keppanan kiskontaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
New wave of finnish normcore.
bzort glorf bööth
woke-tytöt, jotka laulavat vöner-nakeista, pahvipilleistä ja siitä miten turvallisemmat tilat toteutetaan sinunkin työpaikallasi
— elina iida sofia (@interneiti) 26. heinäkuuta 2019
Last edited by jookcha (26.07.2019 12:17)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ja ihan piristävää että joku kirjoittaa Maustetytöistä muutakin kuin et IHQDAA.
näillä kriteereillä tää toba on superpiristävä.
eipä oikein vakuuttanut tän näiden hypen jälkeen
vähän samat fiilikset, mutta ei nyt dumata vielä yhden biisin perusteella
tässäpä jotain jota en elämääni tarvitse.
En ole itse oikein jaksanut innostua vaisun biisimateriaalin vuoksi
Eipä "resonoi" meikäläiseen oikein lainKAAN!
Last edited by jookcha (26.07.2019 13:47)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En tajunnut tosta tekstistä mitään. Mitä ihmeellistä tai "väärää" siinä on, että joku artisti brändää itsensä? Miten ilmastonmuutos liittyy Maustetyttöjen musaan millään lailla? Ajavat varmaan keikoillekin ihan polttomoottoriautoilla, nuo leikkelettä sormin syövät juntit
Kai tuossa haettiin vähän sitä, että nyt kun tiedostava sukupolvi näyttää gretathunbergeineen oikeasti haluavan muutoksia maailman menoon - muunkin kuin ilmastonmuutoksen hillinnän suhteen - niin tuollainen junttiuden ja välinpitämättömyyden normalisointi tai ihannointi näyttäytyy aikamoisena takapakkina. Tietysti tuossa tapauksessa täytyy olettaa, että maustetytöillä on jonkinlaista vaikutusta kohderyhmänsä käytökseen, mistä en ole itse lainkaan varma. Tuskin on paskaakaan vaikutusta, mutta kyllä tuo mulle näyttäytyy aika luotaantyöntävänä juttuna eritoten kun se on niin päälleliimattua.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En pidä erityisemmin bändistä ja tunnen kirjoittajan, mutta toihan oli todella epäselvästi kirjoitettu. Ihan ku joku mun blogihutaisu
en ole kolmekybänen emoboy
Forkkaspämmit on pikkasen eri kuin hesarin jutut. Harvemmin täältä mitään lukukokemuksia hakee ja "keskustelu" on usein... noh, ehkä mä en sano mitään koska kuitenkin joku taas loukkaantuu.
Mut joo. Kaikki syytökset epäselvyydestä ja huitaisuista ihan täysin legit, mutta kyllä mä silti luin mieluummin tuota kuin jotain Oskari Onnisen harhaista lässytystä tai hesarin keskiverto "olen niin tylsämielinen ettei minulla ole mielipidettä yhtään mihinkään"-avustajien raapustuksia, mitä nää nyt silloin tällöin musakritiikkiä julkaisee. Hesari on niin ketku lehti, että se voi välillä julkaista maailman surkeinta tekstiä (mites toi Heikinheimo, heh), mut joskus siellä paskan seassa on ihan jotain ajatuksiakin.
En tiijö enkä tajua varmaan näitä vivahteita tässä mutta eiks tässä post-ironisessa junttikaljailussa olla jollain sleaford mods levelillä. Keskiluokkaset skenetyyput vetää pahoinvointisanomaa työväenluokkainstagramfiltterin läpi. aika perinteistä genrekamaa imho
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en välttämättä tahdo elää nyt-liitteen toimittajien fantasiamaailmassa sen enempää kuin maustetyttöjen rapp... dekadenssissa. julkaskaa nyt hitto niitä biisejä lisää ni ei tarvi jatkuvasti keskustella aiheen vierestä.
Joo ihan vitu paskaahan tää on ku eivät biiseissään lue otteita Panu Rajalan suomentamista Greta Thunbergin puheista. Saisko tilalle vaikka muutaman Kallio on crazy kesähitin tai Papru teetä? Ja missä nää nytin janarit oli sillon ku kansankodin pentujumiräppärit itki päihteistä ja masennuksesta? Eiku nii, pippelithän niillä oli eli rohkeeta avointa maskuliinisuuden rajojen rikkomista.
en välttämättä tahdo elää nyt-liitteen toimittajien fantasiamaailmassa sen enempää kuin maustetyttöjen rapp... dekadenssissa. julkaskaa nyt hitto niitä biisejä lisää ni ei tarvi jatkuvasti keskustella aiheen vierestä.
Entä jos ne biisit on kaikki keskenään niin samanlaisia ettei julkaisemisessa ole järkeä ja bändi itsekin on tehnyt tämän huomion? Tai entä jos budjetti loppuikin taas kesken kun rahat menikin heiniksessä istumiseen?
Seiskahan tais myydä heti loppuun, niin kaipa tän bändin julkaisuissa jotain järkeä on.
Periaattessa tuntui aluksi, että tässä saattais olla jotain musiikillisesti kiinnostavaa, mutta sit näin Lottorivin musavideon. Luututaan baarin lattiaa ja lauletaan, et tein kai lottorivini väärin? Ihan vitun oikeesti, vuosi on 2019 ja edelleen kaikista ankein ihmiskohtalo on olla siivoojana? Oi mitä symboliikaa. Todella omaperäistä ja oivaltavaa.
Hohhoijaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
En ole vielä kuullut näiltä mitään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Nyt lähtee.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Rapsaa.
bzort glorf bööth
Ihan ok kahden kappaleen perusteella. Ei ärsyttänyt, muttei myöskään sykähdyttänyt. :o:peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ihan ok kahden kappaleen perusteella. Ei ärsyttänyt, muttei myöskään sykähdyttänyt. :o:peuk:
Koko tuotanto kerralla haltuun