You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vähän harmittaa olla huomenna illalla töissä, mutta toisaalta ehkä jos kaupunki RÄJÄHTÄÄ niin on taas mitä muistella. Onneksi ruokatauko on sillai, että näkee melkein koko toisen puoliajan.
slummi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Perkele että jännittää
Jännä juttu ettei tunnu oikein miltään. Katsotaan sitten pelin jälkeen.
Last edited by Katkennut petsari (15.11.2019 16:24)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jännä juttu ettei tunnu oikein miltään. Katsotaan sitten pelin jälkeen.
Aika lailla sama. Tulkitsen, että vuosikymmenien pettymykset ovat turruttaneet sisältä. Mutta ostin samppanjaa ja luulen, että illalla itketään ilon kyyneliä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hyvin sanottu. Vuosikymmenten pettymykset tuntuu ja edelleen jäät tulee pysymään hatussa loppuun saakka. Media on kyllä aika ennen näkemättömästi rummuttanut jo homman kotiin.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
miltäs kanavilta tää näkyykään? se viimekertanen striimi oli aika pasca
edit: ehkä ruutu toimii paremmin, sille onkin äpsi telkkarissa
noniin lähetys alkaa ja voin varmistaa että kisastudioni on: kunnosasa
miltäs kanavilta tää näkyykään? se viimekertanen striimi oli aika pasca
edit: ehkä ruutu toimii paremmin, sille onkin äpsi telkkarissa
Neloselta tulee.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ihan hyvä fiilis tässä.
how they run this show.
Jännitti niin pirkkuleesti ennen matsin alkua taas, mut
NYT NUSSITAAN
!!!!!!!!!
PERKELE
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
bzort glorf bööth
Ei saakeli mikä olotila!
bzort glorf bööth
Ei saakeli mikä olotila!
![]()
![]()
![]()
Paljonko pisteitä olotilalle?
how they run this show.
Itkettää ja hymyilyttää. Samppanjat juotu. Uskomatonta, että Backen potkuista ei ole edes kolmea vuotta. Uskomaton tasonnosto. Ihana joukkue. Miten voikaan olla noin rakastettava ryhmä miehiä.:itku::kulli::sydan:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
NYT NUSSITAAN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PERKELE
Kieltämättä herkistyin töissä lasketellessa eduskuntatalon edessä kohta kaupunkia niin että silmät kostuivat, kun täysi vaunu laulaa hyppien rummun rytmissä riven johdolla me mennään kisoihin.
JUMALAUTA
Kieltämättä herkistyin töissä lasketellessa eduskuntatalon edessä kohta kaupunkia niin että silmät kostuivat, kun täysi vaunu laulaa hyppien rummun rytmissä riven johdolla me mennään kisoihin.
JUMALAUTA
Katsoin muuten, että vuoden 2009 U21-lopputurvauksen joukkueesta eilen pelasivat Raitala, Sparv, Pukki ja Toivio.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mitä mieltä muuten näiden lopettaneiden ja muuten pois jättäytyneiden paluusta maajoukkueeseen? Eli lähinnä mieleen tulee Moisander, Eremenko, Hetemaj ja Ring.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mitä mieltä muuten näiden lopettaneiden ja muuten pois jättäytyneiden paluusta maajoukkueeseen? Eli lähinnä mieleen tulee Moisander, Eremenko, Hetemaj ja Ring.
Tää on kyllä paha. Jotenkin Moisanderin ja Perpan päätöksistä huokui sellainen "ei tästä tuu paskaakaan" -mentaliteetti. Moisander oli mielestäni myös aika huono maajoukkueessa. Ei löytynyt sellaista pallovarmuutta mitä seurajoukkueessa. Perpalta löytyy ominaisuuksia, mutta en pitänyt siitä, että jokaisen vastustajan haaston tarkoitus oli hakea vapari Suomelle sukeltamalla. Jotenkin haluaisin antaa kisapaikan pelanneiden myös päästä nauttimaan itse kisoistakin.
Ringistä en osaa sanoa, vähän tuli siitäkin sellainen fiilis, että ei vaan kiinnosta. Eremenkon kieltäytymisen taustoista ei ole varmuutta. Jos ajatteli, että muut ovat ansainneet paikkansa, niin pakko antaa arvostusta. Ottaisin kyllä itse mielelläni joukkueeseen, etenkin kun Sparvilla - niin upea ihminen kuin onkin - tulee kilometrit täyteen.
Nythän tulee ensimmäistä kertaa eteen se, että joitain pitkäaikaisia maajoukkuetta edustaneita pelaajia joutuu jättäämään rannalle kisakoneesta. Halsti ei ole hetkeen enää mahtunut jengiin, vaikka monipuolisuutensa vuoksi voisi olla aika perusvarma valinta. Vaikea nähdä, että enää nousisi takaisin edustukseen. Sit on näitä junnuja, joiden kehityskäyrä osoittaa siihen suuntaan, että käyttöä voisi mahdollisesti olla. Ekana tulee mieleen Marcus Forss.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Perpa ei kai pysty vetämään fyysisesti sekä seura- että maajoukkueessa, paikat ei kestä. Siksi kisoihin mukaanpttaminen ei vaan taida käydä päinsä. Taso luonnollisesti riittäisi.
Romaa voitaisiin kyllä kokeilla harjotuspeleissä, ja jos vaikuttaa toimivan, niin mukaan vaan. Samoin taso riittää, eikä käsittääkseni ole myöskään ns. lopettanut majussa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Melkein toivoisi, että olisi jo tammi-helmikuu ja käynnistyisi kiimainen kisakoneen suunnittelu.
Nojatuolivalmentajana en ottaisi ketään lopettaneista suoriltaan avauskokoonpanoon, mutta kevään harjoitusotteluiden ja sarjapelien onnistumisten kautta sitten äijää sisään. Roma on minun listoillakin se, joka ehdottomasti olisi hieno saada mukaan maajoukkueeseen. Ring ja Moisander myös, mikäli roolitus toimisi. Toisaalta itse toivoisin myös enemmän mahdollisuuksia jo nyt vaihtopenkillä oleville pelimiehille. Joni Kauko pelaa viikosta toiseen hyvällä tasolla Tanskassa. Eli jos ja kun Sparv päättää maajoukkueuran kisoihin niin seuraavissa karsinnoissa ei automaattisesti tilalle olisi nostettu Ringiä tai Eremenkoa.
Hyökkäyksessä ei taida olla vielä kuin Pukki ja Jolle varmoina niminä kisakoneessa. Jasse varmasti on monen papereissa se mahdollinen kolmas tai neljäs vaihtoehto Jensenin kanssa, mutta nämä nuoremmat kärkipelaajat tarjoavat mielenkiintoisia mahdollisuuksia. Mikäli Forss ja Källman jatkaa maalitehtailujaan sarjoissaan niin ainakin toinen näistä voisi uhata tuota neljättä kärkipelaajan paikkaa.
Koska slogan Kaikki pelaa on iskostunut mieleen oman junnu-uran aikana, niin toivoisin Jorosen pelaavan kisoissa yhden ottelun. Ellei sitten ole oikeasti mahdollisuuksia päästä lohkon vikasta ottelusta jatkoon.
bzort glorf bööth
Toi Kauko on kieltämättä mielenkiintoinen. Muutama kausi mennyt hukkaan terveyshuolien takia, mutta nyt Tanskan messin meno näyttää hyvältä ja ensi kesäänkin mennessä ehtii vielä ottaa isoja steppejä.
Joku Perpa-Ere-Kamara-Lod kuulostais paperilla aika seksiltä, mut onko Soiri nyt niin paljon Perpaa heikompi. Jos Perpa suostuis vaihtomiehen rooliin niin kai mä sen kelpuuttaisin. Mut jos tosiaan paikat ei kestää seurajoukkuematseja enempää niin ei sit.
Roman on sellainen, joka pystyis kyllä löytämään Pukin oikea-aikaisilla syötöillään.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Perpalla ei tosiaan taida paikat kestää ja muutenkin alkaa ikä painaa. Moisander pitäisi minusta ehdottomasti ottaa mukaan, jos vain kiinnostusta riittää. BuLi-kapteeni toki lähtökohtaisesti on Suomen maajoukkueessa avauksessa, mutta luulen Moisanderin olen sen verran suoraselkäinen pelaaja, että penkillä istuminen ei olisi ongelma. Uronen on loukkaantumisherkkä, joten Moisander voisi tarpeen tullen tuurata vasempana pakkinakin. Eremenko toisi tarvittavaa Weltklassea joukkueeseen, joten jos kiinnostusta riittää, niin mukaan ehdottomasti. Ringin en ole aikoihin nähnyt pelaavan, mutta isossa roolissa kaiketi pelaa MSL:ssä. En tiedä, olisiko olennaisesti jotain Kaukoa parempi kuitenkaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Sauli Väisäsen mutsi on Anna-Liisa Tilus
how they run this show.