You are not logged in.
seuraavaan flowhun onkin yli vuosi aikaa...
The next Flow takes place on 14.-16.8.2020
:salute:
Ilman sarkasmin häivääkään: hyvä että lupaukset pidetään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Olin havaitsevani, että ton kirjoittanut henkilö oli lukenut ainakin mun sunnuntaita koskevan postauksen :v Tai sitten great minds tjsp..
Jos kyseinen kirjoittaja stalkkaa tätä, niin tossa on kans kirjoitusvirhe nobodyn lyriikoissa. Se on its :v
en ole kolmekybänen emoboy
parhaat keikathan oli
1. Robyn
2. Blood Orange
3. Stereolab
4. Solange
5. Neneh Cherry
6. Aïsha Devi
7. Khruangbin
en ole kolmekybänen emoboy
monellako oli kaviaarit kämmenselällä?
Poppersit lattialla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Juu, katsottiin telkkarista ja osallistuttiin somekeskusteluihin.
bzort glorf bööth
rumbassa perataan vielä viikonlopun saldoa: Flow-festivaalin parhaat hetket, huonoimmat uudistukset, ihanimmat pörinät ja karvaimmat pettymykset
tästä olen kyllä ihan samaa mieltä, vaikka vain kerran tuolla kävinkin:
Red Tentin 90 asteen kääntöä jotkut puolustelivat, itse en ihan hoksannut ideaa: tuntui ahtaammalta ja vaikeammin saavutettavalta.
Impala lässytystä en ihan allekirjoita.
Tyyppailin nopeesti areenasta henrikin keikkaa. Ihan kovaltahan se vaikutti. Miksei tänne videoitu mitään parhaimpia keikkoja? Paitsi että pitää tutustua bändiin The Holy. Onko tämä Barnetin keikan taustabändi vai ihan erikseen lämmittelijänä?
kolmella keikalla kävin perkele.
earl sweatshirt - perkeleen kova
erykah badu - saatanan hypnoottinen, loppui liian lyhyeen
solange - ihan helvetin hieno keikka
betonivettä meni nolla ja pepsiä 1. solangen keikan jälkeen pääsin selkään.
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Hei käykääpäs antamassa palautetta ja toivomassa esiintyjiä ensi vuodelle: https://response.questback.com/isa/qbv. … aGdZgF0PDz