You are not logged in.
[quote:9070c09e12="turkele"]Mites muuten, ainakin Klubille pääsee UMF-keikoille myös erillislipulla ilman sitä festariranneketta. Mahtaakohan sama homma olla esim. päiväkodin fonal-iltaan..?
Olis kiva tietää, koska se on ainoa kiinnostava juttu koko festareilla.[/quote:9070c09e12]
Kyllä näin on. Päiväkodin ja Klubin illat 12, lauantai Varvintorilla 15.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Meinaakohan ne joskus ilmoittaa muidenkin esiintymisaikoja kuin Autechren?
[quote:63869fd12b="forssto"]Onnistuin.
[/quote:63869fd12b]
smaa
Meinaakohan ne joskus ilmoittaa muidenkin esiintymisaikoja kuin Autechren?
missäs tuo lukee?
onpa kyllä harvinaisen epäselvää tuo tiedotus. ehkä ei paikallisille mutta muille kaupunkia tuntemattomille... toivottavasti niillä on (ja miksei olisi) lippupisteellä jotain karttoja/aikatauluja jaossa.
Kartta löytyy festivaalin kotisivuilta ja onhan siellä alustavat aikataulutkin, jotka saisivat toki hieman tarkempiakin olla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kartta löytyy festivaalin kotisivuilta ja onhan siellä alustavat aikataulutkin, jotka saisivat toki hieman tarkempiakin olla.
Nojoo, mutta haluan tietää tarkat esiintymisajat, että voisi vähän miettiä mitä menee katsomaan ja mitkä jää väliin.
Paskaa tiedottamista.
Noniin, mitä täällä taas päristään...Eikös nuo aikataulut aika selkeet ole? Mistä paikasta/päivästä pitäis tietää "tarkempi" aikataulu?
"A repo man's always intense"
Noniin, mitä täällä taas päristään...Eikös nuo aikataulut aika selkeet ole? Mistä paikasta/päivästä pitäis tietää "tarkempi" aikataulu?
No niin, nyt pelaa.
Eikä taida mennä mitkään hyvät päällekkäin!
[syväanalyysi]Hauskaa oli hirveästä helteestä huolimatta. Varvintori oli keikkapaikkana ihan ok, mutta samaa ei voi sanoa Manillasta. Liian pieni paikka noinkin suurelle väkimäärälle, jossa oli tukahduttavan kuuma ja huono ilma. Seuraavana vuonna voisi varmaan karsia esiintyjiä Manillasta, kun paikassa potentiaalia on kyllä paljon.
Esiintyjistä sen verran, että Autechre oli hyvä, Mr Velro Fastener hyvä, Magyar Posse laahaavan paska, Manillan tykittäjät pääsääntöisesti hyviä. Paras oli kuitenkin Tv-Resistori, joka kuulostaa niin tuoreelta ja ihanalta ja vapautuneelta keikoillaan. Milloin kuulemme samaa yhtyeen äänitteiltä?
Olen myös rakastanut Päiviin [/syväanalyysi]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kuulen jo mailoista kantautuvan kopseen.
[quote:58a776943a="leposi"]:roller:
Kuulen jo mailoista kantautuvan kopseen.[/quote:58a776943a]
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
AUTECHRE
AUTECHRE
AUTECHRE
Siis ihan uskomattoman kova. Niiden jälkeen en jaksanut enää keskittyä mihinkään oikeastaan yhtään. Aikainen herätyskin varmasti vaikutti asiaan.
Magyar posse oli hyvä, en tosin pystynyt katsomaan lavalle; se niiden viulusti on aivan ällöttävä kaikkine hevielkeineen ja yleisön kosiskeluineen.
TV-resistori on kai ihan kiva, en vaan oikeen jaksa sellaista musiikkia, varsinkaan livenä. Risto rokkasi ihan perkeleesti ja Shogunkin oli aika hyvä, tosin siinä vaiheessa väsymys vei jo voiton.
Kaikin puolin kiva reissu. Turku vaikuttaa kyllä aika ankealta paikalta...
Tässä ketjussa särjetään ginipojan sydän
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jaa mää kun luulin, että se oli se sun ruma muija..
Sama asia.
--
Jos nyt mennään hetki vakavuuden puolelle, niin voisit Shanks hetken vähän kelailla noita kirjoittelujasi. Vaikka tässä nyt spämmäilläänkin ja leikitään täällä pikkupoikien (ja -tyttöjen) virtuaalihiekkalaatikolla ja on yleensä aika rajattoman ok dissata toinen toistamme, on kuitenkin vähän eri juttu alkaa täällä kirjoittelemaan tuollaista paskaa muista ihmisistä, jotka varsin hyvin saattavat tätä lukea ja eivät ehkä osaa suhtautua oikein täällä kirjoitettuun.
Tero saatana, s'olet gay!
Olin joskus jossain jonkun kanssa. Muistan että tuon asunnon omistaja näytti ihan Tv-resistorin laulajalta.
kuul-it-off-sopäm
Ps. Onnistuin missaamaan kaiken mahdollisen umfailun.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Niin mäki forsston ja leposin takia
Turku ei enää ole Ulviksen paskalistan kärjessä... Rakkautta ilmassa?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:940ac41fd5="shanks"]mutta nimim. forsstoa (tai ketä tahansa muuta) kohtaan ei nyt pelkän parin spämmirivin takia tarvitse nähdäkseni mitään kummempia miettiä.. tai jotain.
mutta jatketaan toki.[/quote:940ac41fd5]
Joo, ei mulla nyt niin. Mä annan sulle tästä nyt pari tällaista:
Ahaa, kertokaa nyt muutkin, jos satutte seurustelemaan täälle keskusteltavien yhtyeiden jäsenten kanssa, niin tiedän muotoilla sanottavani asianmukaisemmin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
sleater-kinney on mun haaremi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ahaa, kertokaa nyt muutkin, jos satutte seurustelemaan täälle keskusteltavien yhtyeiden jäsenten kanssa, niin tiedän muotoilla sanottavani asianmukaisemmin.
Saat anteeksi, höpönassu.
Shanksille tosta vielä pari pannan: