You are not logged in.
Seuraavan tai sitä seuraavan levyn rumput nakutetu nartsalle oodissa. Sehän on kiva kun siellä saattaa ohikulkijat jäädä kattomaan ikkunasta mitä soittohuoneessa tapahtuu Joku tais jopa ottaa kuvan/videon. Ja tänään ei järin normaalia musiikkia soitettua, enkä tiedä kuinka normaalilta se näytti. Siellä on siis verhot lukittu niin ettei niitä saa ikkunan eteen siirrettyä.
Tuanoi saatana.
Koitan puhua bändikaveria yli, jotta seuraava levy äänitettäs kellarin pannuhuoneen sijaan olohuoneessa. Vähän turhan karmee soundi kellarissa.
bzort glorf bööth
Biisien tempojen päättäminen, miten voi olla näin vaikeaa. Tekee mieli hidastaa kaikkea, mut sitten jossain vaiheessa alkaa miettiä että ei tämmöstä laahausta kyllä jaksa.
Sit ois tuo yks biisi josta on nopeatempoinen hitti versio, ja hidas slowcore laahaus versio ja en osaa päättää kumman tekis loppuun. Vai jääkö molemmat kesken
Biisien tempojen päättäminen, miten voi olla näin vaikeaa. Tekee mieli hidastaa kaikkea, mut sitten jossain vaiheessa alkaa miettiä että ei tämmöstä laahausta kyllä jaksa.
Sit ois tuo yks biisi josta on nopeatempoinen hitti versio, ja hidas slowcore laahaus versio ja en osaa päättää kumman tekis loppuun. Vai jääkö molemmat kesken
Alkuun slowcoreversio sit parin tahdin tauko ja loppuosa hittiveivauksella.
Tuanoi saatana.
Sain uuden levyn valmiiksi. Sitten poistin koko kansion.
Tikulta löyty onneks versio mistä puuttu vaan tän päivän hyvin pienet säädöt. Kokeilin myös jotain recovery ohjelmaa joka kyllä löysi kansion, mutta en lähteny ohjelmaa ostamaan.
Pitäsköhän ottaa tavaksi että ei koskaan deletoi mitään, vaan roskakoriin.
Tuanoi saatana.
Ei seuraavan vaan sitäseuraavan levyn synaosuus nauhotettu. En tiedä tarviiko tähän paljo muuta. Kai sitä ny jotain biittiä/hakkausta tarvitaan, voisinko MINÄ muka tehdä rummuttoman levyn?
Vähän uudet tuulet puhaltaa musiikin teossa. Koska yleisöä ja kiinnostusta ei ole vuosien varrella ollut eikä ole niin sittenhän se on aivan sama millasia levyjä mä teen ja voin siis toteuttaa ihan mitä ideoita haluan.
Tuanoi saatana.
Kolmisen levyä tulee vielä tämän vuoden puolella.
Tuanoi saatana.
Itsensä markkinointi saati joku brändäys on kyllä perseestä. Olispa mulla manageri.
Kolmisen levyä tulee vielä tämän vuoden puolella.
Yks idea tossa tuli vielä minkä saan varmaan vielä mahdutettua.
Itsensä markkinointi saati joku brändäys on kyllä perseestä. Olispa mulla manageri.
jos palkasta sovitaan niin olen käytettävissä
Hommat etenee taas. Kyllähän tästä levy vielä tulee
Suunnittelen myös metsolat-coverlevyä. Se on vasta sovitusasteella mutta kuulen jo päässäni miltä nuo mahtavat riffit voisivatkaan kuulostaa valmiina
Hommat etenee taas. Kyllähän tästä levy vielä tulee
![]()
Suunnittelen myös metsolat-coverlevyä. Se on vasta sovitusasteella mutta kuulen jo päässäni miltä nuo mahtavat riffit voisivatkaan kuulostaa valmiina
Laita levynkanteen se hjantan kampelakuva vai mikä se nyt oli.
ydis wrote:Hommat etenee taas. Kyllähän tästä levy vielä tulee
![]()
Suunnittelen myös metsolat-coverlevyä. Se on vasta sovitusasteella mutta kuulen jo päässäni miltä nuo mahtavat riffit voisivatkaan kuulostaa valmiinaLaita levynkanteen se hjantan kampelakuva vai mikä se nyt oli.
Vielä pari kuukautta ja sitten soittamaan.
Tässä kuussa pitäisi äänittää toisen bändin kanssa pari biisiä.
bzort glorf bööth
Voi olla että intoilen liian aikaisin, mut voipi olla että tällä viikolla ekat treenit uuden trion kanssa. Kolmen tehdyn biisin perusteella ois jotain Jawbreaker/Thermals/Worriers/Wedding Present/Gold Bears-osaston kamaa, på engelska.
Siihen olen ihan tyytyväinen, että kappaleiden ja levyjen lopputulos on yllättävän hyvin aina vastannut sitä miten olen homman päässäni visioinut.
Ens perjantain levy on viimenen ja sit on parempi lopettaa.
Mua hävettää että mä oon mainostanu kaikkee paskaa täällä.
Ens perjantain levy on viimenen ja sit on parempi lopettaa.
eli nyt tulossa paras kaikista koska vain huipulla kannattaa lopettaa
eikä noissa mitään häpeämistä, anna palaa vaan
Ei marjis paljon kannata hävetä jos on saanut joskus aikaiseksi jotain. Tekijät tekee ja sössöttäjät sössöttää (eivätkä saa koskaan aikaan mitään).
^just noin.
Mietin tässä että kun noita biisin aihioita on kertynyt omaan arkistooni aika paljon, niin voisin jossain vaiheessa laittaa niitä nettiin (vaikka kuulijoita tulee olemaan arviolta 0 - 1 kpl, mutta so not). Ehkä voisin tehdä ketjun johon postaan joka viikko uuden biisin ensi vuonna. Olisi ainakin joku projekti johon tuhlata aikaa.
Jeps, kovaa puhetta ja totta joka sana.
Toi oman musan markkinointi vähän tökkii. Se on se osa, joka tuntuu työltä siinä missä kaikki muu on vaan hauskaa.
Mutta siis. Uutta levyä on tulossa pitkästä aikaa soolona ensi vuoden puolella.
Ja tällanen levy tuli tehtyä noin vuosi sitten, mutta en oo tainnut saada vielä aikaan linkata tänne. Tää on mun bändi, joka haaveilee olevansa Suomen Gang Gang Dance
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ja tällanen levy tuli tehtyä noin vuosi sitten, mutta en oo tainnut saada vielä aikaan linkata tänne. Tää on mun bändi, joka haaveilee olevansa Suomen Gang Gang Dance
![]()
no jopas
laita vielä bandcamppiin, eikö soundcloud oo enempi keskeneräisille projekteille ja kokeiluille mutta täähän on varsin valmista kamaa
Yölinnut toki nähty livenä Hyvää musaa
Ja muumikselle: mainosta vaan kehiin. Kaikkea en oo jaksanut tai ehtinyt kuunnella, mutta kyllä sieltä on löytynyt omaankin makuun juttuja
Pitäis kans jossain vaiheessa ylittää kynnys ja heittää jotain demoja soundcloudiin. Paskaahan ne on mutta so not Ei siihen varmaan kuale tai entiä vaikka kuoliski so not.
Fironin biisiketjua odotellessa :pray:
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Tuli semmonen fiilis että haluankin laittaa ton takakannen etukanneksi. Tämä nyt vähä rikkoo sen asetelman mikä näissä on ollu mutta ketä kiinnostaa.
.
Last edited by muumipoimuri (09.02.2021 14:34)
Seuraavan katalooginumero on 46. Kataloogista yksi on semmonen minkä sisällön kanssa minulla ei ole mitään tekemistä. Siihen päälle vielä muutamat muiden julkaisemat eli 50 on ylitetty.
Ei lähdetty tekemään uutta levyä, mutta yksi uusi biisi äänitettiin etänä joulukuun aikana. Minun pitäisi vielä laulaa toinen lauluraita, mutta en vielä kehtaa kun ei ole omaa rauhaa. Toivottavasti rokote tulee ja tepsii ja on ensi keväänä samanlainen suht rento opiskelutahti, jotta voi lähteä reissuamaan.
bzort glorf bööth
Levyn työnimi on tällä hetkellä "alle 10-minuuttiset biisit punnitaan neuvolassa"