You are not logged in.
[quote:22a8f61acb="metsäkukkia54"][quote:22a8f61acb="simo_vaatehuoneelta"]Mikäs tää Xiu Xiu Helsinkiin kesällä -huhu on? Kuka tietää siitä jotain?[/quote:22a8f61acb]
Ainakin Radiohelsingin Uusi Aalto-ohjelmassa mainittiin tuollaisesta huhusta. Itse suhtaudun aika epäilevästi, vaikka olisihan se mahtavaa jos ne tulisivat tänne.[/quote:22a8f61acb]
No eihän toi mikään ihme olisi, kun kuitenkin menee Emmabodaan, niin sieltä tai sinne pääsee Suomen kautta aika kätevästi, ja tuleehan samaan tyyliin tuo Of Montreal Turkuun 25.7 (muistaakseni). Voiski ens vuonna vetää jotain yhteistyötä Emmabodan kanssa, natsaiskohan? Ja tästä päästäänkin omaan saamattomuuteeni yritysten kanssa ja niin edelleen. Tosin tollanen festivaali Suomessa = mahdottomuus. Tosin kyllähän ne punkkaritki Puntalaan jaksaa matkustaa. Jonnekin Virkkalan pelloille olis kiva järkkää jotain.
Xiu Xiu Puntalaan
Ei mutta oikeasti, keikka, vaikken näiden livetouhuista mitään tiiä, ois aika perkuleen mahtava homma.
I love you and dream about the Führer
knife play pysynee autionsaaren levynä maailman (anus)tappiin asti. oikeastaan kaikki materiaali uppoaa muhun, samoin kun aikaisemmat systeemit ten in the swear jar ja ibopa...
kunnnon itsarimusahan se aina toimii. suha ja homonculus biiseistä ihan kärkipäässä (sic).
odotan keikkaa as a gay.
Olen tutustumassa tähän. Ihan vakuuttavalta vaikuttaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
nyt sitä saa http://www.tiketti.fi/tapahtuma/1011
ja regina vamppaa lämppärinä... katotaas jos lippuja saa vielä kuukauden päästä...
regina sopiikin helvetin hyvin xiu xiun lämppäriksi. morjes.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
No sehän...
Regina vetää hyvin populaa mut kunhan nyt jengi ihan hyvällä prosentilla jäis oikeasti Xiu Xiutakin väijymään eikä kiitäisi keikalta toiselle ihan välittömästi.
Tais olla Ninetynine Semifinaalissa ku lämppäröivää ruotsinlaivajats-pumppua oli kattomassa kaikki niiden 70 kaveria, jotka sit lähti tän kyseisen setin jälkeen. Sali oli avarampi itse pääaktin kohdalla.
Älä päästä painiks sitä
Perinteisesti jos joku ulkopaikkakuntalainen noita lippuja halajaa niin voin hakea. Ajattelin itse käväistä huomenna tai maanantaina, ilmoitelkaa tähän.
Älä päästä painiks sitä
Tais olla Ninetynine Semifinaalissa ku lämppäröivää ruotsinlaivajats-pumppua oli kattomassa kaikki niiden 70 kaveria, jotka sit lähti tän kyseisen setin jälkeen. Sali oli avarampi itse pääaktin kohdalla.
Mites se Mother Goose + se käsittämättömän paska tanskalainen bändi vuosia sitten? Jotain alaikäisiä bändäreitä eturivit täynnä, oli aika outo ilta.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Siis oikeesti: reginan musa ei todellakaan sovi samalle illalle xiu xiun kans. Xiu xiu on ihan ranteet auki -osaston musaa ja samaa ei voi varsinaisesti sanoa Reginasta.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
samaa ei voi varsinaisesti sanoa Reginasta.
No kylläpä, jos sitä joutuu pakolla kuuntelemaan niin kyllä tulee aika orders-olo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:417c7a947e="ILR"]Tais olla Ninetynine Semifinaalissa ku lämppäröivää ruotsinlaivajats-pumppua oli kattomassa kaikki niiden 70 kaveria, jotka sit lähti tän kyseisen setin jälkeen. Sali oli avarampi itse pääaktin kohdalla.[/quote:417c7a947e]
Mites se Mother Goose + se käsittämättömän paska tanskalainen bändi vuosia sitten? Jotain alaikäisiä bändäreitä eturivit täynnä, oli aika outo ilta.
Niinjoo, niil oli omat groupiet mukana
Jyllannin Mercury Reville silti
Älä päästä painiks sitä
ILR, hae mulle. Ihan vaa varmuuden vuoks jos Emmabodan reissu kariutuu. Jos ei nii joku forumisti pääsköön puoli-ilmaiseksi ksiuksiuhin.
Varikset komentavat
k.
Älä päästä painiks sitä
[quote:8512744721="ILR"]No sehän...
Regina vetää hyvin populaa mut kunhan nyt jengi ihan hyvällä prosentilla jäis oikeasti Xiu Xiutakin väijymään eikä kiitäisi keikalta toiselle ihan välittömästi.
Tais olla Ninetynine Semifinaalissa ku lämppäröivää ruotsinlaivajats-pumppua oli kattomassa kaikki niiden 70 kaveria, jotka sit lähti tän kyseisen setin jälkeen. Sali oli avarampi itse pääaktin kohdalla.[/quote:8512744721]
Ei me soiteta ruotsilaivajatsia! Ja ehkä kato johtui siitä, että 99 on/oli niin skeida?
Ei me soiteta ruotsilaivajatsia! Ja ehkä kato johtui siitä, että 99 on/oli niin skeida?
häh, säkö soitat siinä pändissä? nimee en enää muista mut laulaja oli muistaakseni ihan jees.
mut 99 ruletti iha kybällä jos joku juntti lähti paikalta nii oma häpeensä.
spåm
Ota he iIlkka mullekin piletti. Ei mua ees oikeestaan kiinnosta koko Xiu Xiu, mutta jos nyt kuitenkin
OOTKO MUN KEIKKAKAMU SIELLÄ?!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Oon miettiny et jos jättäis väliin -spåm
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:281e49aeee="Ulvis"]Ota he iIlkka mullekin piletti. Ei mua ees oikeestaan kiinnosta koko Xiu Xiu, mutta jos nyt kuitenkin [/quote:281e49aeee]
OOTKO MUN KEIKKAKAMU SIELLÄ?!
Kuale!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kuale!
mie ajattelin, et me ollaan jo sillei niinq ettei tarvis ees pyytää/kyseenalaistaa?
(en ehkä tiennyt, et oot menos?!!)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:b6ecb1b92f="noiseidea"]Kuale! [/quote:b6ecb1b92f]
mie ajattelin, et me ollaan jo sillei niinq ettei tarvis ees pyytää/kyseenalaistaa?
(en ehkä tiennyt, et oot menos?!!)
Kai mä oon ja ok superkamu!
[quote:cf3f8dd557="psykokarkki"]
häh, säkö soitat siinä pändissä?[/quote:cf3f8dd557]
jeh.
Ilmoitetaan nyt juhlallisesti että hallussani on liput Kraakulle sekä Keskitöölön myskintuoksuiselle könsikkäälle.
Älä päästä painiks sitä
Pitäs varmaan joskus kuunnella vähän enemmän kuin alusta.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Pitäs varmaan joskus kuunnella vähän enemmän kuin alusta.
sama
en vielä osta lippui mut ehkå tossa 15.6. jälkeen...
[quote:3f468f3a23="mikkok"]Ei me soiteta ruotsilaivajatsia! Ja ehkä kato johtui siitä, että 99 on/oli niin skeida?[/quote:3f468f3a23]
Aika väkeviä väitteitä...
Bring it bitch!
ja regina vamppaa lämppärinä... katotaas jos lippuja saa vielä kuukauden päästä...
vali vali
*mursun viikset*