You are not logged in.
uus on varmaan mun lempilevy tältä ukolta. todella solid, vaikka hitusen liian pitkä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kahta uusinta en ole kuunnellut ja oma suosikki on joku Paw Tracksin julkaisuista.
bzort glorf bööth
oma suosikki on joku Paw Tracksin julkaisuista.
Eiköhän se näin tule olemaan, mutta kyllä tämä uusin luultavasti kaksi edellistä päihittää. Before Today-levyllä tosin ainoina heikkouksina oli lähinnä joidenkin vanhojen biisien kierrättäminen...
Ei kuulosta uus kovin lupaavalta :/ Sais kierrättää niitä vanhoja biisejä vaan, niin ehkä taso nousis
en ole kolmekybänen emoboy
Korjaamon keikka oli niin paska etten oo sen jälkeen kuunnellut. :pint:
Eikös se oo sen jälkeen käynyt kahdesti
Tää levy paraneekin loppua kohden.
en ole kolmekybänen emoboy
juu flowssa ja tavastialla ja before today edelleen paras levy
uus levy puolivälissä ja aivan hemmetin hyvältä kuulostaa :peuk::peuk::peuk::peuk:
uus levy puolivälissä ja aivan hemmetin hyvältä kuulostaa :peuk::peuk::peuk::peuk:
löytyyhän sitä järkipuhettakin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
heti tokan biisin riffi tän vuoden hauskinta musaa. zappan "we're only in it for the money" tulee monessa kohta mieleen. ariel pinkin jokainen levy taitaa olla edellistä parempi, hauska kuulla mihin tämä vielä etenee. tämän hetken paras pop-muusikko joka tapauksessa.
täynnä hittejä, vitu mahtavaa musaa!
täynnä hittejä, vitu mahtavaa musaa!
ray charlz wrote:täynnä hittejä, vitu mahtavaa musaa!
Tekispä tää Börjen soittoääni / Borjes ringeling -nimisen biisin
Älä päästä painiks sitä
ɯool ɯool
hieno homma että eilen tuli livenä sekä fright night että bright lit blue sky, kaksi lemppariani
EDIT: baby oli myös tosi jees
Tuliko matskua levyiltä ennen Befote Todayta? Sieltä löytyisi omat lempparit.
bzort glorf bööth
Tuliko matskua levyiltä ennen Befote Todayta? Sieltä löytyisi omat lempparit.
enpä kyllä oikein tunnistanut, joku asiantuntevampi kertonee? setlist.fm:ssäkään ei vielä ole tietoa, mut onhan se noita vanhempiakin välillä soitellut että mahdollisesti.
Pari vanhempaa tuli. Hyvä keikka
Aika sietämätöntä kikkailua oli - noh, joku tarttuva hassuttelu. Kauempaa katsoen näytti vähän Jeffrey Lee Pierceltä, mistä toki plussa. Niin, ja toki pointsit rumpalille ja kosketinsoittajan freakoutille.
Last edited by Feggy (13.06.2015 21:02)
Uudella levyllä on joku kiva indiepoppibiisi, radiosta kuulin. Pitää kai kokeilla kuunnella koko levyä tässä.
Siellä on joukossa helmiä, mutta vähän on epätasainen kokonaisuus ehkä. En ole kovinkaan montaa kertaa jaksanut kuunnella.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
stratum wrote:Uudella levyllä on joku kiva indiepoppibiisi, radiosta kuulin. Pitää kai kokeilla kuunnella koko levyä tässä.
Siellä on joukossa helmiä, mutta vähän on epätasainen kokonaisuus ehkä. En ole kovinkaan montaa kertaa jaksanut kuunnella.
Joo, kuuntelin levyn tänään ja juuri tuollaiset tunnelmat jätti.
uus video:
uusi levy dedicated to bobby jameson ilmestyy syyskuussa.
Nastalta biisiltä kuulosti näin parin kuuntelun perusteella.
bzort glorf bööth