You are not logged in.
toimi minusta helvetinpaljon kowemmin kuin flow:ssa (vaikkei sekään huono keikka), soundit ja tunnelma aivan eri tasolla ja se kokonaisuus joka sieltä tuli, the way everything flowed together, lopputunnelmointi (why have silence! before the encore) ja aah. kowwa. joo jorailuun ei sit itsekään lähtenyt muttei vittu haitannut yhtään se fiilis joka tuntui tulevan päälle keikan aikana: se ei ollut NYT KREBATAAN. se oli jotain muuta. hyvää. (jossain vaihees pikkasen väsähdin, mut milloin ei näin?)
sitäpaitsi sain vongattua jo ennen keikan alkua hämmentyneeltä Tim Koh:lta nimmarin älppäriin ja tuli todistettua et edes kasuaalimmin nuo nimmaripyyntöhommat eivät mene kuin ubersekoiluksi mittenin osalta esim. ihan raapustuksessa kesti ikuisuus kun mun kynä oli niin vitun paska. yritä siinä sitten heittää jotain kasuaalia läppää jossa annat ymmärtää, ettet ole mikään creepy fanboy vain aidosti kunnioitat jäbän musiikillista menoa. noh mut ihanan kohtelias ja vähän ujosteleva höpönassuhan se tyyppi oli. parasta kun se kirjoitti päivämäärää (olin avannut keskustelun "hyökättyäni" istumaan sen viereen kertomalla, et "I don't usually do this or believe in it but! I figured in 10 years when I'm looking through my records this'll be kinda cool?") niin se ei tiennyt mikä päivämäärä oli. edes kuukausitasolla ja piti avittaa tässä
mua lähinnä huvitti jengin jäätyneisyys genevan suhteen, olin ihan haltioissani miltei koko ajan (ok alussa olin sillei hmm this could go both ways)
aivan super tunnelma läpi illan. erinomainen keikkakokemus kaikenkaikkiaan.
Last edited by mitten (23.11.2012 21:04)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
ilmeisesti nosti levyjen hintoja keikan jälkeen?
tai kysyin ennen keikkaa LP:n hintaa, niin 20e ja keikan jälkeen oli kuulemma ollut 25e?
uus levy 25, wanha kait "vaan" 20
mulla sattu oleen cashia niin en jaksanut vittuuntua. meneehän tuo tossa suoraan noille vs. ostaa jostain levykaupasta tääl.
edit: + vittu nimmari saatana
Last edited by mitten (23.11.2012 21:08)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
nimmarin älppäriin
yritä siinä sitten heittää jotain kasuaalia läppää jossa annat ymmärtää, ettet ole mikään creepy fanboy vain aidosti kunnioitat jäbän musiikillista menoa.
Edit. tuossahan luki ÄLPPÄRI eikä LÄPPÄRI
Last edited by hiirimattona (23.11.2012 21:50)
bzort glorf bööth
Oispa lukenu läppäri.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katoin eka, että oot saanu Timo Kojon nimmarin läppäriin.
valitettavasti me ollaan jo eellä
valitettavasti me ollaan jo eellä
oon jo seonnut laskuissa, mutta oiskohan tää noin neljäs hyvä biisi tässä nuorgamin sarjassa:
2000-luvun ulkomaiset pophelmet #41: Ariel Pinks Haunted Graffiti Round and Round (2010)
Itseä puolestaan vähän yllätti tuo biisivalinta, koska Arielilla on noin 20 parempaa biisiä.
bzort glorf bööth
Mutta harva niistä on börjen soittoäänenä
Älä päästä painiks sitä
Nostetaas biisillä, joka on mun mielestä 2000-luvun parhaita pop-kappaleita. Vahva ehdokas top-kymppiin, jos pitäisi tehdä lista. Biisin nerouden löytää aina säännöllisin väliajoin uudestaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Nostetaas biisillä, joka on mun mielestä 2000-luvun parhaita pop-kappaleita. Vahva ehdokas top-kymppiin, jos pitäisi tehdä lista. Biisin nerouden löytää aina säännöllisin väliajoin uudestaan.
komppaan!!
Itseä puolestaan vähän yllätti tuo biisivalinta, koska Arielilla on noin 20 parempaa biisiä.
bzort glorf bööth
Mutta harva niistä on börjen soittoäänenä
en ole kolmekybänen emoboy
No eipä tää liity Animal Collectiveen muulla tavalla kuin että niitä vanhoja levyjä on julkaistu AC:n lafkan kautta.
Älä päästä painiks sitä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mielenkiinnolla odotan tota uutta, vaikka Mature Themes miehen levyistä itelleni sijottui heikompaan päätyyn.
juu hyvä biisi, edellinen levy ei oikein iskenyt mutta tän tulevan joutunee tsekkaamaan
Ariel Pink Announces Solo Double Album pom pom
ilmestyy siis marraskuun 18. ja tupla tarkoittanee että vinyylinä tupla, 69 minsaa mahtunee yhdelle cd:lle
01 Plastic Raincoats in the Pig Parade
02 White Freckles
03 Four Shadows
04 Not Enough Violence
05 Put Your Number in My Phone
06 One Summer Night
07 Nude Beach A G-Go
08 Dinosaur Carebears
09 Lipstick
10 Goth Bomb
11 Negativ Ed
12 Sexual Athletics
13 Jell-o
14 Black Ballerina
15 Picture Me Gone
16 Exile On Frog Street
17 Dayzed Inn Daydreams
^ Oho, jees
Ne Paw Tracksin julkaisemat Pinkin levythän aina olleet aika täyteen ahdattuja, mutta kuitenkin loistavia poppibiisejä täynnä...
Hieno biisi tämä uusi.
Huono biisi
en ole kolmekybänen emoboy
Madonna Rep Denies Ariel Pink Collaboration
Last edited by artsy (21.10.2014 11:32)
let me fall out of the window
with confetti in my hair
tykkäsin ja vähän kans
hieno video.
Tosi lupaavalta vaikuttanut levy, mitä vähän mp3:na nyt malttanut kuunnella
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua