You are not logged in.
mitäs kustantaa? varasin jo eclipseltä mut voihan sen perua, huomenna palkkapäiväkin
Jee! Just meinasin kysellä tän perään.
joo aika hämmentävää menoa kyl
Parastahan tää on! Eritoten toi nimibiisi on ihan mielettömän hieno.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Just näin. Tosi hyvä ja omaperäinen levy.
Kukas neo-folkista ny diggais
Liimaukset alkaneet irtoilla kansista uudessa LP:ssä. Kellään muulla samanlaista ongelmaa?
Äxän uudella kokoelmalla ollut biisi oli hyvä, hämmentävä instrumentaatio tosin
Oisin tullu, jos ei olis ollu sukulaisrasitteita.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oli tosi hyvä kyll. Volat ois saanu olla kovemmalla, metsästä kantautunut hippien ( ) rummuttelu vähän häiritsi.
Oli tosi hyvä kyll. Volat ois saanu olla kovemmalla, metsästä kantautunut hippien ( ) rummuttelu vähän häiritsi.
Pojat siellä soitteli kotiinsa, harmi ettei ollut valtuuksia käydä hiljentämässä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oli viimeksi Telakalla aika kasuaali Pekko, kun parilla aikaisemmalla näkemälläni keikalla on ollut parhaimmillaan tosi hypnoottinenkin Pekko. Mut ihan hyvää matskua silti. Harmi että uudet älppärit olivat unohtuneet jonnekin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Oli viimeksi Telakalla aika kasuaali Pekko, kun parilla aikaisemmalla näkemälläni keikalla on ollut parhaimmillaan tosi hypnoottinenkin Pekko. Mut ihan hyvää matskua silti. Harmi että uudet älppärit olivat unohtuneet jonnekin.
Pekko on pisnismies jumalan armosta. Alppipuistossakin oli unohtanut oman distronsa reppuun bäkkärille, onneksi Uulun puotissa oli nuita vinyylejä tarjolla
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
niin minkäs ratsian piisin pekko oli vetässy?
Jokin "Oon niin helvetin yksin"-biisi se oli. Yks setin koskettavimmista hetkistä ehdottomasti. Tulkintaa. Mieletön keikka yhtä kaikki. Oon nähnyt tän aiemminkin pari vuotta sitten, ja silloinkin oli tosi kova keikka, mut nyt oli herkkää.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
^eli taitaa olla kyseessä ekan levyn kappale Yksin.
Vuonna 86 tulee näköjään cd-muodossa Helmi levyiltä.
Mutta koska Jos ken pahoin uneksii tulee vinyylinä?
Uusi levy on kyllä mahdottoman hyvä. :peuk:
bzort glorf bööth
olipas taas ihan mieletön keikka ja pääsinpäs viimein kuulemaan sen ratsia-coverin "yksin", toimi kuin tauti lisäksi kuultiin mm. pupu6kko-yhtyeen "korkeajännitys" ja keikan jälkeen pekko oli röökillä siinä ulkona niin vaihdettiin pari sanaa ja kuulemma mahdollisesti olis jonkinmoista uuden aallon coveri -ep:tä luvassa
kuulemma mahdollisesti olis jonkinmoista uuden aallon coveri -ep:tä luvassa
tämä olisi jotain :peuk:
bzort glorf bööth
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
mikäs ohjelma toi?
Taitaapi olla Etno is Happening. Vähänkö on muuten kova vetäisy, apocalyptican nolous jotenkin korostuu noiden rinnalla.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oon nähny livenä kerran, oli kyl hiton kova juu.
Siis Jouhiorkesteri, ei Apocalyptica
Pekko tänään Vastavirralla!
ERITTÄIN HELMI ILTA!!!!!
SAMI KUKKA, DXXXA D & NUKKEHALLITUS ( levynjulkkarikiertue ), PEKKO KÄPPI, TERO HUH
Liput 5 e
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.