You are not logged in.
No voi paska.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Elähän höpötä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
No mitä helvettiä ny?? Oikeesti? Justha niiden piti lähteä Amsterdamiinki Freetime Machos-dokkarin ensi-iltaan soittelemaan?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Täh? Ok, eilen keikalla bändillä/Hannuksella oli tunteet aika herkässä, mutta "vereslihallahan" näillä keikat menny ennenkin. Maagisimpien yhteensoittojen jälkeen Hannus ja Jutila pistivät kätellen useaan otteeseen, mutta enpä tällaista arvannut siihen taustalle.
I love you and dream about the Führer
No mitä helvettiä ny?? Oikeesti? Justha niiden piti lähteä Amsterdamiinki Freetime Machos-dokkarin ensi-iltaan soittelemaan?
Sen ne vielä hoitaa (mut aattelin ettei rotseja sinne asti lähde kuiteskaa)
No tuollahan se lukee facebookissakin.
Että bändi lopettaa 31.12.2010?
Vai onko tuo facebookissa oleva info kiritusvire?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Ei hitto. Ku nää oli niitä bändejä, joiden lopettamisen ei kuvitellut edes olevan mahdollista. Sama ku tyypit lopettais syömisen tms.
Isoin mahdollinen RIP, ja kiitos musasta.
Enpä suostu uskomaan. Jotain syysmasennusta kumminkin vaan, keväällä geimit jatkuu! :?
Jaahas, sentään vielä jäähyväiskeikka joulukuun alussa Rotosrokissa Oulussa. Voipi olla melekoset tunnelmat kehissä.
^ hieno juttu. Noiden tarinan lukis mielellään vähän pidempänäkin versiona.
Huomenna sitten. Jippuki hallussa.
Huomenna sitten. Jippuki hallussa.
Eilen ei illalla enää saanu ennakkoja Toivottavasti tänään onnaa ovella.
[quote:f6cbdb6813="shaun knight ryder"]Huomenna sitten. Jippuki hallussa.
Eilen ei illalla enää saanu ennakkoja Toivottavasti tänään onnaa ovella.[/quote:f6cbdb6813]
Pääsitkö paikalle?
[quote:5500ca017f="samulj"][quote:5500ca017f="shaun knight ryder"]Huomenna sitten. Jippuki hallussa.
Eilen ei illalla enää saanu ennakkoja Toivottavasti tänään onnaa ovella.[/quote:5500ca017f]
Pääsitkö paikalle?[/quote:5500ca017f]
Päästiin kuin päästiinkin. Kavereilta loppu nenän edestä liput.
Oli hyvä keikka, vaikka ei kyllä huimimpia Jollyvetoja joita oon nähnyt. Tosi erikoistunnelmathan siellä oli, lavallakin parhaimmillaan 2 bassoa, 3 kitaraa ja rummut.
[quote:ac53392bb1="shaun knight ryder"][quote:ac53392bb1="samulj"][quote:ac53392bb1="shaun knight ryder"]Huomenna sitten. Jippuki hallussa.
Eilen ei illalla enää saanu ennakkoja Toivottavasti tänään onnaa ovella.[/quote:ac53392bb1]
Pääsitkö paikalle?[/quote:ac53392bb1]
Päästiin kuin päästiinkin. Kavereilta loppu nenän edestä liput.
Oli hyvä keikka, vaikka ei kyllä huimimpia Jollyvetoja joita oon nähnyt. Tosi erikoistunnelmathan siellä oli, lavallakin parhaimmillaan 2 bassoa, 3 kitaraa ja rummut.[/quote:ac53392bb1]
Samat fiilikset pitkälti. Osa jengistä poras menemään yleisössä (siis tohon erikoistunnelmaan viitaten). Suoraan keikan jälkeen oli sellainen "Höh, siinä se sitten oli"-olo.
Onks kellään mitään tietoo Jumpers-heppujen mahdollisista bändivirityksistä? Lopettiko ne muka kokonaan musahommat?
Muistaakseni jossain oli juttua Petri Hannuksen jatkosta, mutta eipä googlauksella löydy mitään mikä tukis tätä muistikuvaa.
Mun puolesta Bomber sais palata ja tehdä toisen levyn + kourallisen keikkoja. Ois ns. jees
bzort glorf bööth
Mun puolesta Bomber sais palata ja tehdä toisen levyn + kourallisen keikkoja. Ois ns. jees
Sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Muistaakseni jossain oli juttua Petri Hannuksen jatkosta, mutta eipä googlauksella löydy mitään mikä tukis tätä muistikuvaa.
Olikohan se nyt just se Kalevan lopettamisilmotus-juttu missä Hannus puhu, että tekee kyllä jotain, mutta ihan muuta ku rokkimusaa. Olis hankala uskoo et Jutilakaan lopettas musasoiton.
Ja Bomber oli joskus livenä oikein hyvä! Voiskin soitella sen niiden 7":n pitkästä aikaa.
Olis hankala uskoo et Jutilakaan lopettas musasoiton.
Tähän saatiin vastaus Riitaojan muodossa. Kuvan perusteella Tohtori Tolonen ja Affe Forsman myös mukana bändissä
Kuulostaa oikein hyvältä!
edit. typoja
Last edited by hiirimattona (29.10.2010 00:05)
bzort glorf bööth
Löysin tänään kameran muistikortilta mun lemppari Jollybiisin vikalta keikalta Oulun Nukesta!
Noni, että alkokin vituttamaan bändin hajoaminen
Joo.. kiitti vaan vitusti.
Silloin ilmestyessään en oikeestaan digannut ihan hirveän paljon Fantom Zonesta, tuntui jotenkin vähän laimealta ja erityisesti biisimatsku ei tuntunut kovin vahvalta. Kuuntelin sen äsken pitkästä aikaa ja kuulosti kyllä paremmalta kuin ikinä aiemmin. Enpä vieläkään sitä Jumpersien parhaiden levyjen joukkoon nostaisi, mutta enpä myöskään enää sitä hyljeksi kun tekee mieli JJ:tä kuunnella. Ja ehkä se tästä pienellä harjoittelulla saattaa sinne suosikkienkin joukkoon nousta.
Siis onhan toi hyvä levy, MUT ite diggailen sitä Hometown Hi-Fiä eniten.
Hometown Hi-Fi ja Mobile Babylon taitaa olla ne kovimmat, vaikka kyllä Ruis ja Tyrnävä antaa aika tiukkaa vastusta.
Silloin ilmestyessään en oikeestaan digannut ihan hirveän paljon Fantom Zonesta, tuntui jotenkin vähän laimealta ja erityisesti biisimatsku ei tuntunut kovin vahvalta. Kuuntelin sen äsken pitkästä aikaa ja kuulosti kyllä paremmalta kuin ikinä aiemmin.
Tähän kaikkeen sama. Jotenkin levy tuntui pettymykseltä silloin kun se julkastiin, mutta nyt se kuulosti todella hyvältä. Olin ehkä odottanut enemmän Mobile Babylonin tapaista menoa ja Fantom Zonen akustiset kitarat ja shamaanivaikutteet eivät siksi aluksi iskeneet. Harmi kyllä, että lopettivat.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hometown Hi-Fi piti hankkia niin kauan kun sitä vielä saa. Hieman pettymykseltä se vaan aluksi vaikuttaa... Ehkä parin vuoden päästä hehkutan sitä kuitenkin...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki