You are not logged in.
En ole nähnyt livenä, mutta Kurdeen voisivat hoitaa Tomin tai bändin.
bzort glorf bööth
Kuuntelinpa tuon Adventuren taas pitkästä aikaa ja onhan se hyvä. Pitänee ottaa enempään kuunteluun, jos taas muistaa (muitakin listalla).
En ole nähnyt livenä, mutta Kurdeen voisivat hoitaa Tomin tai bändin.
Roskilde -92 nevöforget. Mut tosiaan, uusintakin kelpais.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Last edited by Feggy (30.12.2013 19:28)
Ehdottomasti
bzort glorf bööth
Nämäkö on tulossa Suomeen keikalle?
bzort glorf bööth
juuh
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
PARASTA IKINÄ
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ooh!!! Tuo olis kyllä pakko nähdä!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Lippu ostettu.
varattu. pitäis hakee ärrältä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Arvostelukeikka varattu
Tämän arvostelun luen suurella mielenkiinnolla.
bzort glorf bööth
Lippu ostettu.
Sama.
<@DBGene> senkin karkki
Aikamoinen keikkakiima päällä. Radiossa mainio haastis ja pari biisiä soi. En oo pitkään aikaan kuunnellu näitä ja jumalauta ku ne biisit lähti ja lujaa taas kerran. Toivottavasti on yhtä kovaa ku Roskildessa sillo aikoinaan.
Ihan pl keikka. Puolet hyvää ja puolet aika puuduttavaa. Meinasin nukkua pommiin keikalta lol apua.
Tykkäsin kovasti. Encoren aikana alkoi tosin jo hieman väsyttää. Verlaine on kyllä yksi parhaista kitaristeista ikinä. Jotenkin ne kitarajutut vaan tuntuvat fyysisestikin niin miellyttäviltä. Kutittelevat tajuntaa juuri oikein.
<@DBGene> senkin karkki
Olihan se hyvä. Mutta Tukholman Bernsissä 2004 oli vielä paree.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Alkoi vähän ujosti, mutta heräsi puolivälissä eloon. Glory oli sairaan kiimainen veto, ja siitä eteenpäin meno oli välillä ihan timanttista - etenkin silloin kun koko bändi sai itsensä kokoon. Omillaan pärjäsi parhaiten ehkä Jimmy Rip, kun taas Tom Verlaine oli vähän vaisu. Lämpeni kyllä etenkin laulussa loppua kohti, mut olihan se välillä vähän kireää muminaa.
Valaistus oli koko keikan ajan aika ankea, vähän elävämmät valot olisivat tuoneet enemmän meininkiä, kun soitto oli muuten niin maltillista. Mut Persia oli kans sairaan hieno, nousi kunnon Can-jumitteluksi. Kokonaisuutena vähän setämäinen veto, mut muutamissa kohdissa puski läpi semmonen arvaamaton energia. Ehkä tää oli vähän parempi kuin odotin.
Olisko settilistaa missään?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mun mielestä keikka oli alusta saakka parhautta. Encore ei aivan maagisiin mittoihin yltänyt, mutta muutoin olin aika lailla transsin tapaisessa hurmoksessa. Settilistaa en nyt varmasti muista, mutta ulkomuistista heittäisin, että Marquee Moon kuultiin melko lailla kokonaisuudessaan (en ole aivan varma soittivatko Torn Curtainia). Adventurelta tuli muistini mukaan Glory ja Dream's Dream ja jos en aivan väärin muista niin keikka alkoi s/t levyn 1880 Or So:lla. Persia oli sitten vissiin tosiaan tuo jumitusbiisi, en sitä keikan aikana mieleeni saanut. Encoren biisejä en tainnut tunnistaa...
<@DBGene> senkin karkki
Mun mielestä keikka oli alusta saakka parhautta. Encore ei aivan maagisiin mittoihin yltänyt, mutta muutoin olin aika lailla transsin tapaisessa hurmoksessa. Settilistaa en nyt varmasti muista, mutta ulkomuistista heittäisin, että Marquee Moon kuultiin melko lailla kokonaisuudessaan (en ole aivan varma soittivatko Torn Curtainia). Adventurelta tuli muistini mukaan Glory ja Dream's Dream ja jos en aivan väärin muista niin keikka alkoi s/t levyn 1880 Or So:lla. Persia oli sitten vissiin tosiaan tuo jumitusbiisi, en sitä keikan aikana mieleeni saanut. Encoren biisejä en tainnut tunnistaa...
Ei tullu Torn Curtainia eikä Frictionia, kaikki muut Marquee Moonin biisit kuultiin. Adventurelta tuli kans The Fire. Encoressa tuli Psychotic Reaction -coveri ja I'm Gonna Find You.
Hyvä keikka, aiheutti osittain samanlaisia tuntemuksia kun viimesyksyinen Wire, eli ei mitään tajunnanräjäyttävää mutta mukava nähdä että vanhat patut on vielä voimissaan. Tosin tää keikka oli enempi hittiputkea.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Torn Curtain ja Elevation oli omia suosikkejani taannoisella keikalla.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo Elevation törkeen kiimanen veto
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Soittivat oikeastaan kaikki suosikkibiisini, joten jo sille pelkästään Tosin Televisionin kohdalla lähes kaikki kahden ekan levyn biisit ovat loistavia. Mulla on sellainen karkea luokittelu sille oliko keikka hyvä. Jos innostun keikan jälkeisinä päivinä fiilistelemään bändin musiikkia keikan ansiosta niin pidän keikkaa hyvänä. Jos en niin sitten ei ollut niin hyvä. Televisionia on tullut nyt kovasti kuunneltua.
Last edited by Alxity (12.06.2014 15:01)
<@DBGene> senkin karkki
Ihan pl keikka. Puolet hyvää ja puolet aika puuduttavaa.
Smaa. Paikoin, loistava, paikoin unettavaa. Olin jo valmiiksi väsynyt. Ehkä niitä pitempiä tilutteluja olisi voinut vähän karsia. Ei koske Marquee Moonia.
Väsytti kans perkaleesti joten lähdin ekan encore-biisin aikana pois. Joku Friction sieltä ois vielä voinut tulla, mutta olin jo tyytyväinen keikkaan tuossa vaiheessa. Parhaiten toimi Elevation ja toi Persia vai mikä nyt onkaan. Marquee Moonin biisit toki kaikki hyviä. Vähän ärsytti ehkä Ripin liian puhdas saundi, vola ja vielä sellainen vähän liian tarkka soitto. Olihan siellä ne pari tylsempääkin biisiä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!