You are not logged in.
Omat suosikki-Faustit on Outside the Dream Syndicate ja Land of Ukko & Rauni. Faust IV taitaa olla ainoo noista vanhoista minkä oon edes kuullu.
13.09.2006 oon näköjään kirjottanu tähän topikkiin että So Far on loistava, no oon sen varmaan sitten kuullut myös.
Last edited by jookcha (04.04.2019 10:08)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ai niin Outside the Dream Syndicate, ihan Faustin parhaimmistoa ja muutenkin 10/10 levy, jotenkin tuntunut enempi Conradin levyltä ni eipä tullut mieleen tässä yhteydessä. Yks upea yhteistyö on kans Slapp Happyn Casablanca Moonin 73 levytys jolla Faust soittaa.
Livenä oli muutamia vuosia sitten Pohjois-Saksan Avantgarde Festivaleilla ihan tolkuttoman kova, vaikka house band kapasiteetissa oltiinkin. Jean-Herve Peronin kokoonpano kyseessä siis. Soittivat ihan helvetin kovaa ja junnas aika hyvällä tavalla. Ei mitenkään motorikisti, vaan nelosen Krautrockista tutulla tavalla.
Tapes, So Far, Munich & Elsewhere, IV, eka, kaikki kovia. Samoin Ravvivando ja livet Ukko&Rauni ja Edinburgh. Freisplielilla on muutama tosi kova miksaus. Uudemmista ainakin Jean-Hervén/Zappin Something Dirty ja jUSt toimii kans
KZ wrote:KZ wrote:Täällä keskustelemme Faustin varhaishistuotannosta kuuntelemalla Wumme years boxi.
Osa 1: Faust elikkäs self titled
Ehkä vähän avantgardistisempaa ja hassuttelevampaa kuin myöhempi tuotanto. Ihan hyvä levy muttei ihan Faustin terävintä kärkeä. Tämä on Faustin "Residentsein" levy (tai sit Tapes).Osa 2: So far
Tässä päästään jo asiaan. Hyvä levy, olikin enemmän täynnä hittejä kuin muistin. Rainy dayssä nerokas rumpukomppi.Osa 3: Faust tapes
Avantgardistinen tilkkutäkkiteos, vaihtelevalla laadulla. Ikäänkuin tilkkutäkin ulkopuolelta sisältää myös muutaman biisi, kuten Faustin parhaimmistoon kuuluvat J'ai mal aux dents ja Flashback caruso.
Osa 4: 71 minutes
Jonkinsortin kokoelmalevy. Sisältääkin Faustin parhaita biisoja. Ei kuitenkaan ihan 71 minuuttia priimaa. Munic yesterday vastaa kysymykseen "mitä on faust rytmi". Psalterissa nerokasta rummutusta, pidän Zappin tyylistä. 25 yellow doors paras Residentsmäinen fausthassuttelu.
KZ wrote:KZ wrote:KZ wrote:Täällä keskustelemme Faustin varhaishistuotannosta kuuntelemalla Wumme years boxi.
Osa 1: Faust elikkäs self titled
Ehkä vähän avantgardistisempaa ja hassuttelevampaa kuin myöhempi tuotanto. Ihan hyvä levy muttei ihan Faustin terävintä kärkeä. Tämä on Faustin "Residentsein" levy (tai sit Tapes).Osa 2: So far
Tässä päästään jo asiaan. Hyvä levy, olikin enemmän täynnä hittejä kuin muistin. Rainy dayssä nerokas rumpukomppi.Osa 3: Faust tapes
Avantgardistinen tilkkutäkkiteos, vaihtelevalla laadulla. Ikäänkuin tilkkutäkin ulkopuolelta sisältää myös muutaman biisi, kuten Faustin parhaimmistoon kuuluvat J'ai mal aux dents ja Flashback caruso.Osa 4: 71 minutes
Jonkinsortin kokoelmalevy. Sisältääkin Faustin parhaita biisoja. Ei kuitenkaan ihan 71 minuuttia priimaa. Munic yesterday vastaa kysymykseen "mitä on faust rytmi". Psalterissa nerokasta rummutusta, pidän Zappin tyylistä. 25 yellow doors paras Residentsmäinen fausthassuttelu.
Osa 5: BBC sessions
Ei kauheesti kommentoitavaa. Hyvää Faustia tässä. Muutama turhempi tekele joukossa. Party 1 taas vaihteeksi nerokasta rumpalointia. Eka kolmiosainen biisi varmaan levyn pihvi.
LOPPU
Kiitos kaikille lukijoille
Faust announce mega box set including previously unreleased album
Faust 1971-1974: 50 Years of Faust. Ltd trackling:
LP1 Faust
Why Don’t You Eat Carrots?
Meadow Meal
Miss FortuneLP2 So Far
It’s A Rainy Day Sunshine Girl
On The Way To Abamäe
No Harm
So Far
Mamie Is Blue
I’ve Got My Car And MyTV
Picnic On A Frozen River
Me Lack Space…
…In The SpiritLP3 The Faust Tapes
Several Hands On Our Piano
Don’t!
Flashback Caruso
Voices And Trumpet And All
J’ai Mal Aux Dents
Beim nächsten Ton ist es…
Two Drums, Bass, Organ
Dr. Schwitters Intro
Several Hands On Our Piano (Continued)
Beam Me Up, Scotty
Elerimomuvid
Dr. Schwitters (Continued)
Have A Good Time, Everybody
Above And Under Our Piano
Hermanns Lament
Donnerwetter
Was ist hier los?
Rudolf der Pianist B5) Ricochets
I’ve Heard That One Before
Watch Your Step
Under Our Piano Again
Fluid Chorus
Stretch Out TimeB
Der Baum
Chère ChambreLP4 Faust IV
Krautrock
The Sad Skinhead
Jennifer
Just A Second / Picnic On A Frozen River, Deuxième Tableau
Giggy Smile
Läuft… Heisst das, es läuft oder es kommt bald?… Läuft!
It’s A Bit Of A PainLP5 Punkt
Morning Land
Crapolino
Knochentanz Fernlicht
Juggernaut
Schön Rund
Prends Ton TempsLP6 Momentaufnahme I
Naja
Flaflas
Es Ist Wieder Da
Mechanika
Weird Sounds Sound Bizarre
Karotten
RéMaj7
Fin De Face
Vorsatz
Acouphènes
Interlude 18. Juni
Dadalibal
Bonne Soupe Au Fromage
Rückwärts durch die DrehtürLP7 Momentaufnahme II
Danach
Gegensprechanlage
Lampe an, Tür zu, Leute rein!
Purzelbaum mit Anschubsen
Tête-à-Tête im Schredder
Dampf
Testbildhauer
I am… an Artist
Wir wollen mehr Volumen kriegen
Arrampicarsi Sul Vesuvio
…und alles durcheinander
The Fear Of Missing Out
Ma Trompette
As-tu Vu Mon Ombre?Single 1
Lieber Herr Deutschland
BabySingle 2
So Far (Single Version)
It’s A Bit Of A Pain
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Juuh, So Far taitaa olla ainoa joka hyllystä löytyy. Jossain vaiheessa alkoi Faustin klassikot kuulostaa vaan jotenkin oudosti ärsyttävältä huumorimusalta.
Paitsi deby joka on lähinnä vaan aika epäkiinnostavaa taidemusiikkia.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
faust tapes oli aikanaan eka jonka kuulin ja onhan se semmoinen pläjäys että edelleen suosikkini näiltä.
Liekö näitä unreleased albumseja tulossa erikseen saataville?
Tää on kyl kova remixi
Jossain vaiheessa alkoi Faustin klassikot kuulostaa vaan jotenkin oudosti ärsyttävältä huumorimusalta.
Paitsi deby joka on lähinnä vaan aika epäkiinnostavaa taidemusiikkia.
Mitäs täällä on oikeen höpötelty
artsy wrote:Jossain vaiheessa alkoi Faustin klassikot kuulostaa vaan jotenkin oudosti ärsyttävältä huumorimusalta.
Paitsi deby joka on lähinnä vaan aika epäkiinnostavaa taidemusiikkia.Mitäs täällä on oikeen höpötelty
Suosikkien tappamisesta ja musiikkimaun kehittymisestä. Normisettiä.
Onko vuoden 2017 Fresh air jo kuunneltu?
Totahan vois melkein ihan harkita.
Last edited by muumipoimuri (13.08.2021 16:23)
muumipoimuri wrote:artsy wrote:Jossain vaiheessa alkoi Faustin klassikot kuulostaa vaan jotenkin oudosti ärsyttävältä huumorimusalta.
Paitsi deby joka on lähinnä vaan aika epäkiinnostavaa taidemusiikkia.Mitäs täällä on oikeen höpötelty
Suosikkien tappamisesta ja musiikkimaun kehittymisestä. Normisettiä.
Fresh air soi. Hyvähän tämä on.
Ne joilla oli jotain nillitettävää faustista vois kuunnella vaikka kleine welt levyä. Ja tulkaa sit sanoo.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Punkt rules
Täs on tosi hyvä laulaja.
Punkt rules
Oli muuten hyvä. Vuoden paras levy?
Kova meno. Piikkauskone moottorisaha ja kaikkee.
Hoitakaahan faust suomeen vielä ku mahollista.
Omat suosikki-Faustit on Outside the Dream Syndicate ja Land of Ukko & Rauni. Faust IV taitaa olla ainoo noista vanhoista minkä oon edes kuullu.
13.09.2006 oon näköjään kirjottanu tähän topikkiin että So Far on loistava, no oon sen varmaan sitten kuullut myös.
Kantsis kuunnella niit vanhoi. Ja mikä vittu on outside the dream syndicaye?
jookcha wrote:Omat suosikki-Faustit on Outside the Dream Syndicate ja Land of Ukko & Rauni. Faust IV taitaa olla ainoo noista vanhoista minkä oon edes kuullu.
Kantsis kuunnella niit vanhoi. Ja mikä vittu on outside the dream syndicaye?
tony conradin kanssa tehty levy vuosien takaa