You are not logged in.
joo ei siellä ihan pimeetä ollu, ja toisaalta salaa odotin et jossain vaiheessa olis pistetty kunnon strobotykitys päälle mutta hienoa muljahtelevaa soundia, omalla rikkonaisella tavallaan todella svengaavaa, ja se lämppäri tosiaan tykitteli menemään huikeita juttuja sekin. ikävä kyllä ei ollut varaa ostaa mitään myyntipöydästä, vissiin ne reissue-albumit maksoi 30 eååh kipale jos oikein näin. yksi vuoden parhaita keikkoja joka tapauksessa.
hyvä oli, hantta missattu taas vissiin kahtena iltana putkeen Tavastialla
vielä yksi mahdollisuus, tuu perjantaina borikseen
semmoinen pitää vielä sanoa, että olipa hyvät soundit tuolla, siinä miksauspöydän liepeillä ei tarvinnut edes tulppia.
hesarin arvio: Konemusiikkipioneeri Autechre vyörytti abstraktia tanssimusiikkia pilkkopimeällä Tavastialla
tuolla koko keikka:
The entire live set from Autechre's Europe "onesix" tour with Russell Haswell and Andy Maddocks (Skam Records) as warmup.
Download (24bit 48khz flac, 400mb): http://bit.ly/2f2bjGV
Download Russell Haswell's set: http://bit.ly/2fviuIc
Olihan tää ihan huippukeikka. Pääsin jotenkin kivoihin tiloihin ton keikan aikana ja toi abstrakti kama hahmottui vaan jotenkin muotoina ja arkkitehtuurina eteen Samalla oli kuitenkin hurja fyysinen läsnäolo rujojen bassotuuttausten ansiosta. Ihan mahtava oli se kohta (loppupuolella?), jossa tuutattiin niitä noise-purskauksia, jotka kuulostivat vähän joltain urkupadeilta. Kuulosti jotenkin tosi tärkeältä musalta minkään idm-nostalgiatrippailun sijaan, mikä ilahdutti.
Äänekkäiden janareiden jatkuva pulina oikean korvan takana tosiaan vitutti
Big up Psyko ton live-setin bongaamisesta
Last edited by Folkhälsan (16.11.2016 12:05)
Vuoden nuori muotoilija.
Äänekkäiden janareiden jatkuva pulina oikean korvan takana tosiaan vitutti
olit vissiin kanssa siellä yläkerran baarissa kuuntelemassa tätä keikkaa. ne janarit oli Huoratron ja joku toinen dorka. selitti kovaan ääneen jatkuvasti tyyliin siitä, mitä aikoo juoda seuraavaksi
Last edited by Moronica (16.11.2016 14:36)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Folkhälsan wrote:Äänekkäiden janareiden jatkuva pulina oikean korvan takana tosiaan vitutti
olit vissiin kanssa siellä yläkerran baarissa kuuntelemassa tätä keikkaa. ne janarit oli Huoratron ja joku toinen dorka. selitti kovaan ääneen jatkuvasti tyyliin siitä, mitä aikoo juoda seuraavaksi
Panim downloudaten
Äänekkäät janarit ei haitannu, kun oli tarpeeks eessä (jossa oli tilaa). Mahtavaa tavaraa, jonka tahdissa oli välillä myös mukava nytkyä, sillä rytmiähän siinä oli vaikka kuinka, vaikka sitä jatkuvasti pilkottiinkin. Huimia kohtia oli ne, joissa ihan ku ois ammuttu ääniä CERNiin vitummoisella nopeudella, ja sit ne palas semmosena hillittömänä massana, lähteäkseen taas uudestaan lähes valonnopeudella kierrokselle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hmm, saitteko ladattua browserin kautta? Itsellä herjaa, ettei pysty lataamaan ton kokosta, vaikka lataakin 99% ilman ongelmia, pitäis lisäasentaa jotain.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hmm, saitteko ladattua browserin kautta? Itsellä herjaa, ettei pysty lataamaan ton kokosta, vaikka lataakin 99% ilman ongelmia, pitäis lisäasentaa jotain.
kyllä tosta linkistä onnistu, se näköjään heitti MÖTKÖN työpöydälle.
Jean-Babtiste wrote:Hmm, saitteko ladattua browserin kautta? Itsellä herjaa, ettei pysty lataamaan ton kokosta, vaikka lataakin 99% ilman ongelmia, pitäis lisäasentaa jotain.
Fucked
Jaksatko heittää dropboxiin tai johonki?
psykokarkki wrote:Jean-Babtiste wrote:Hmm, saitteko ladattua browserin kautta? Itsellä herjaa, ettei pysty lataamaan ton kokosta, vaikka lataakin 99% ilman ongelmia, pitäis lisäasentaa jotain.
Fucked
Jaksatko heittää dropboxiin tai johonki?
en musita mun dropbox-salasanaa ja oon nyt röissä
osaiskohan joku teknisempi heittää ton jb:lle?
Hmm, en saa ladattua tota suoraan, enkä myöskään onnistu asentamaan tota megaa firefoxiin
Jos joku jaksaa joskus heittää mulle kopiot näistä ladattavaksi jotain muuta kautta, niin oon kiitollinen!
Oon viime aikoina kuunnellut paljon näitä. En oikein osaa uudempien levyjen pahuusjärjestyksestä sanoa kun samanlaista, sinällään toki tosi hauskaa, pesukone-idm:ää ne on kaikki, mut kahdella ekalla just hyvää downtempo-soundia
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
warp tapes 89-93:
https://autechre.wetransfer.com/downloa … 839/05ebe9
miksei tästä ole juttua ollut? helkkarin hyvää settiä ton aikakauden tuotoksiksi lyhyempiä sketsejä, ei niin kompleksista soundia kuin myöhemmillä seteillä, mutta onhan tässä ideoita ja perustaa asetettu aika hyvin. mun mielestä miellyttävä kompilaatio.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oon taas kuunnellu niimbirusti näitä. Aika kronologisessa järkässä oon tuotantoa kolannut. Amber varmaan edelleen paras, hienoa kaarta, tunnelmaa ja melodiaa. Oikeastaan kaikki viis ekaa varsin hyviä. Sitten meno alkaa kyllä luisua pahasti sikailun puolelle, huipentumana varmaan Untilted, joka on ihan alusta loppuun aivan älytöntä glitch-nussintaa ilman oikeastaan minkäänlaisia melodioita. Rajua mutta raskasta musaa. Siihen nähden Quaristicen edes hetkittäiset viittaukset kepeämpään soundiin ja melodiikkaan tuntuvat hirveän raikkailta. Välillä se kuulostaa kans ihan Pan Sonicilta, mikä on tietenkin kehu.
Last edited by Kalossimies (23.03.2020 02:30)
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
En tunne tätä bändiä juuri lainkaan, Amber soi nyt.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tri repetae > amber
Tuanoi saatana.
Miten lausutte tän bändin nimen?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Miten lausutte tän bändin nimen?
autekre
noiseidea wrote:Miten lausutte tän bändin nimen?
autekre
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
*tekhre
Tuanoi saatana.
noiseidea wrote:Miten lausutte tän bändin nimen?
autekre
Nälkä.
Koko tuotanto maistuu, vaikka Untiltedin jälkeisiä ei ole paljoa tullut kuunneltua. Tri Repetae taitaa olla paras koneempaa-levy ylipäätään.
UMF:n keikalla juontaja spiikkasi bändin sisään "seuraavaksi autekre!!!" ja bändin tultua lavalle toinen tyypeistä sanoi mikkiin "hi we are ootökö" tai jotain sinne päin
mulla ei muuten oo ainuttakaan autstökstöksin levyä (toki jotain fileitä koneella mut ei lasketa), oon kyl miettiny et pitäis joku hankkia mutta enpä oo saanu aikaiseksi. mulle
Ja sitten noi ysärin ep:t, erityisesti Anti, Garbage, Anvil vapre ja Envane :pray: :sydän:
Eniten tykkään Incunabulasta vaikka käsittääkseni bändi itse haluis unohtaa koko julkaisun
Joskus ennen www:tä yritin tilata Spinefarmilta sen ja Tri Repetaen ja vain jäljemmän sain. No on sekin kyllä ihan hyvä.
Tässähän voi eristyksissä kuunella tuotantoa läpi. Jota riittää.
Ysärin tuotannossa ei juuri paskaa ole. Incunabulakin maistuu, vaikka on perinteisempää saundia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?