You are not logged in.
jookcha wrote:dianen hahmo ehkä pieni antikliimaksi. olin aina ajatellut ettei ketään dianea edes ole olemassa.
kukas tää diana sit olikaan? mullei pysy kaikkien hahmojen nimet mielessä...
Diane oli se tyyppi jolle Cooper vanhassa sarjassa omisti kaikki päiväkirjamerkintänsä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Muuten, nopea ajatus: Jätin (tai siis ???????n) mainitsemat "Richard ja Linda", olisko ne pahan Coopin ja Audreyn lapset? Mainittu "Richard" lienee joka tapauksessa tuo Horne.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ba wrote:jookcha wrote:dianen hahmo ehkä pieni antikliimaksi. olin aina ajatellut ettei ketään dianea edes ole olemassa.
Diane oli se tyyppi jolle Cooper vanhassa sarjassa omisti kaikki päiväkirjamerkintänsä.
Ite ymmärsin Dianen olevan Cooperin sihteeri.
bzort glorf bööth
Kalossimies wrote:ba wrote:jookcha wrote:dianen hahmo ehkä pieni antikliimaksi. olin aina ajatellut ettei ketään dianea edes ole olemassa.
Ite ymmärsin Dianen olevan Cooperin sihteeri.
Joo, jossain Cooper-kirjassa kai mainittiin, että kun C aloitti, niin hänen sihteerikseen tuli Diane, joka oli pyhimyksen ja cabaree-tähden sekoitus tms. Näköjään missaa paljon kaikkia detaljeja, jos ei oo lukenut noita kirjoja. Toisaalta seuraan fanikeskustelua niin ahkerasti, että saan paikattua puuttuvia tietoja sitä kautta.
Last edited by mummeli (15.06.2017 11:31)
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
jep! kiitos vastauksista. löysin tälläisen sivuston, josta jo poimin infot:
http://twinpeaks.wikia.com/wiki/Twin_Peaks_Wiki
dale cooperin omaelämänkerta löytyy... ja tosiaan, muistan nyt jo paremmin, kun hieman avitettiin. himet menee päässä sekaisin (varsinkin kun niitä on niin paljon). onneks on toi wikisivu nyt, voi pläräillä tarpeen tullen.
Kutosjakso katsottu, jännäksi menee.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oli muuten toka paras jakso toi seiska (nelonen paras). Vois jo nyt sanoa, että tää kolmoskausi on parempi ku ykkönen tai kakkonen.
kaikkee ei voi toki saada, mut mielellään haluais et nää jaksot olis kaikki kaksituntisia.
This is the water. And this is the well. Huh mikä jakso.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Khyyyl
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Enpä tiedä, olenko koskaan ennen nähnyt näin vaikuttavaa televisiosarjan jaksoa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Huh huh mitä parhautta. Täytyy kyllä pian katsoa uudelleen kuulokkeet päässä pimeässä huoneessa.
Seuraavaa jaksoa saa sitten odotella kaksi viikkoa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Seuraavaa jaksoa saa sitten odotella kaksi viikkoa.
no niinpä
Jaksojen ilmestyminen:
5. 4.6.2017
6. 11.6.2017
7. 18.6.2017
8. 25.6.2017
9. 9.7.2017
10. 16.7.2017
11. 23.7.2017
12. 30.7.2017
13. 6.8.2017
14. 13.8.2017
15. 20.8.2017
16. 27.8.2017
17. 3.9.2017
18. 3.9.2017
kekkosen 117-vuotispäivillä kaks vikaa
Aikamoista
got a light?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
toki 10/5 jakso mut ihmeen tylsä biisi nine inch nailsilta.
ja tolleen ihan yleisellä tasolla ei kauheesti kiinnosta tollaset kuinka bob sai alkunsa -selitykset, sikäli kun siitä tossa jaksossa edes oli kyse. ei bobia tarttis selittää, oikeastaan mitään ei tartteis selittää.
mutta suunta on oikea ja ei muuta ku lisää atomipommeja ja atonaalisuutta kehiin :pray:
Last edited by jookcha (27.06.2017 19:24)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Enpä tiedä, olenko koskaan ennen nähnyt näin vaikuttavaa televisiosarjan jaksoa.
Samoja fiiliksiä, keskellä yötä kuulokkeilla tuli katsottua, eikä mitään aivan tällaista osannut odottaa, vaikka toki jotain toivoikin. Aivan upeeta.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
huomasin vasta nyt et on tollanen kirjakin ilmestynyt jopa suomenkielellä: Twin Peaks: Salattu historia
saako tota jostain jo halvalla? (suomalaisen nettikaupassa 27.95 :/)
En oo löytänyt halvemmalla mistään. Kirjastoista löytyy aika hyvin.
Suosittelen kyllä enkunkielistä jos mahdollista. On halvempi, immersiivisempi ja skannatut dokumentit on paljon autenttisemman näköisiä Esim. suomennetussa on osa vanhoista käsin kirjoitetuista kirjeistä kirjoitettukin rumalla fontilla, josta ei edes saa selvää kun on niin haalistettu sitä:
Kylmät väreet tuli kyllä 8. jaksossa monessa kohtaa ja varsinkin kun ??????? ja lopputeksteissä Senorita Didoksi nimetty nainen kuuntelivat Lynchin jazz-biisiä ja hälytys alkoi soida. Ja sen jälkeinen kohtaus joka oli kuvattu samassa paikassa kuin Mulholland Driven Club Silencio.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Hyvä jakso oli! Menin lukemaan etukäteen hehkutusta ja odotin jotain maailman parasta jaksoa, joten jäi hehkutukseen verrattuna vähän vajaaksi, mutta hyvä jakso tämäkin.
bzort glorf bööth
Suosittelen kyllä enkunkielistä jos mahdollista. On halvempi, immersiivisempi ja skannatut dokumentit on paljon autenttisemman näköisiä Esim. suomennetussa on osa vanhoista käsin kirjoitetuista kirjeistä kirjoitettukin rumalla fontilla, josta ei edes saa selvää kun on niin haalistettu sitä:
jep. aika ankeen näköset haalistukset. mutta oma enkuntaitoni ei riitä kirjojen lukemiseen (pitäis selata sanakirjaa liian usein), joten pakko mennä kielellä suomi. ehkä se on se kirjastoversio sit.
jep. aika ankeen näköset haalistukset. mutta oma enkuntaitoni ei riitä kirjojen lukemiseen (pitäis selata sanakirjaa liian usein), joten pakko mennä kielellä suomi. ehkä se on se kirjastoversio sit.
Juu Ei siinä oo vissiin ku pari tuollaista sivua.
toki 10/5 jakso mut ihmeen tylsä biisi nine inch nailsilta.
Myös aivan liian pitkä pätkä NINiä. Ois voinu vähän leikata, katkas vähän hölmösti.
Last edited by barton_funk (03.07.2017 09:02)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ba wrote:jep. aika ankeen näköset haalistukset. mutta oma enkuntaitoni ei riitä kirjojen lukemiseen (pitäis selata sanakirjaa liian usein), joten pakko mennä kielellä suomi. ehkä se on se kirjastoversio sit.
Juu Ei siinä oo vissiin ku pari tuollaista sivua.
Aika paska kirja kyl. Alussa jakso viihdyttää, mutta alko puuduttaa Frostin X-files sekoilut.
Tosiaan, kirjastosta luin suomenkielisen version. Sieltä haltuun jos kiinnostaa. Oli ne dokumentit tosiaan osittain vähän vaikealukuisia.
En kyllä muutenkaan kauheasti perusta tollasesta pitkistä käsinkirjoitettujen tekstien lukemisesta painetussa kirjassa. Toki ymmärrän miksi näin oli tehty, mutta joo. Olisin voinut elää ilmankin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aika paska kirja kyl. Alussa jakso viihdyttää, mutta alko puuduttaa Frostin X-files sekoilut.
Jea noi oli puuduttavia, mutta kokonaisuutena tykkäsin ja varmaan vielä enemmän jos sarjassa selitetään tietyt "virheet" kirjasta.