You are not logged in.
Kane teki jo yhden
Stoke voisi tehdä myös yhden.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Alli
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oikein hyvin meni
Pääasia olisi, että Spursin tyypit munii täysin.
No ei se nyt näin mennyt. Tyhmältä tuntuu jälkikäteen.
Poolin äijiltä kaipaisin huomenna samanlaista tulitusta, muuten tämä tuplakierros jää pettymykseksi. Lisäksi en edes taida saada järkevillä treideillä Spurs-kalustoa takaisin seuraavalle kiekalle. Miinuksia tulee joka tapauksessa.
Last edited by teekki (19.04.2016 16:21)
Jos Aguero painaa Newcastlea vastaan samoilla tehoilla kuin eilen ja on jollain triplakapteenina, saa yhdellä pelaajalla 100 pisteen kierroksen aikaan
Tämä ei yllättäisi yhtään. Vähän harmittaa, että triplakapteeniksi valikoitui Sánchez eikä Aguero, mutta onhän tässä kierrosta vielä jäljellä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kauden eka sadan pisteen kierros
teekki wrote:Jos Aguero painaa Newcastlea vastaan samoilla tehoilla kuin eilen ja on jollain triplakapteenina, saa yhdellä pelaajalla 100 pisteen kierroksen aikaan
Tämä ei yllättäisi yhtään. Vähän harmittaa, että triplakapteeniksi valikoitui Sánchez eikä Aguero, mutta onhän tässä kierrosta vielä jäljellä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Leposi taitaa olla tekemässä yhden kierroksen kaikkien aikojen piste-ennätystä rotsi-liigassa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Leposi taitaa olla tekemässä yhden kierroksen kaikkien aikojen piste-ennätystä rotsi-liigassa.
Järki sanoi Kane, mutta sydän Aguero.
Eli todennäköisesti pelaa viisi minuuttia lopusta, ottaa keltaisen ja loukkaantuu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lähdin Kanella. Vaihdoin myös Mitrovicin Defoeen. Nyt paukutellaan!
No niin, yksi maali Aguerolle riittää. Toivottavasti Pellegrini tajuaa vaihtaa sen pois puoliajalla.
Graziano Pellè, hieno yhden viikon haku.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vaikea kausi on ollut. Treidit ei toimi nyt yhtään. Jotain riskejä on pakko yrittää vikoilla kierroksilla.
Jotain riskejä on pakko yrittää vikoilla kierroksilla.
Smaa. Leposiin on kyllä vähän liikaa matkaa, mutta on tässä vielä kolme kierrosta jäljellä. Villikortti pelattu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
teekki wrote:Jotain riskejä on pakko yrittää vikoilla kierroksilla.
Smaa. Leposiin on kyllä vähän liikaa matkaa, mutta on tässä vielä kolme kierrosta jäljellä. Villikortti pelattu.
Turhaan edes räpiköin. Pronssia tulloo
Oispa ollut vielä eilen wildcard käytössä. Päädyin parin oluen jälkeen tekemään -8 pojon edestä treidejä. Riskillä mennään.
Maltillisesti lähden kyttäilemään. Alli oli pakko ulostaa. Sit viime hetken valinta Iwobin ja Defoen välillä. Wengerin tähti meni penkille.
Maltillisesti lähden kyttäilemään. Alli oli pakko ulostaa. Sit viime hetken valinta Iwobin ja Defoen välillä. Wengerin tähti meni penkille.
Peelottaa, että viime hetken säätöni oli virhe. Onneksi Allin tilalle ostettu Townsend osas.
Edit: Defoe lopussa pilulta
Last edited by leposi (30.04.2016 18:52)
Uhkapeli Poolin kaksikolla Coutinho-Firmino meni tälläkin kierroksella ihan penkin alle. Oma moka, kun Kloppin rotaatio oli hyvin tiedossa.
Ensi vuonna pitää koittaa muistaa, että tuplakierrokset ovat usein yliarvostettuja.
Aika hulinalla toi kokonaisranking on noussut tässä viime viikkoina.
Aika hulinalla toi kokonaisranking on noussut tässä viime viikkoina.
Hyvä sijoitus Kaiken mennessä nappiin voi top 1000 -sjoitus olla mahdollinen.
Itse tietysti haaveilen vielä rotsi-liigan voitosta, mutta 43 pistettä voi olla kyllä liian pitkä etumatka kurottavaksi. Luultavasti saan tulevalla tuplakierroksella jonkin verran kiinni, joten ehkä tässä vielä mahdollisuuksia on.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tekisi mieli tehdä kolme vaihtoa ens kiekaksi, mutta tuntuu jotenkin tuhlaukselta. Täytyy miettiä, nyt ei hutiloida. Ei tule kyllä koko kaudelta kauhean montaa onnistunutta yhden kierroksen hakua mieleen. Tän vuoden puolella on toi runko toiminut erittäin hyvin. Varsinkin koko vikan neljänneksen. Wildcard oli siis hyvin käytetty kierroksella 27! Ja olen pystynyt välttämään paniikkivaihtoja koko kauden. Kuusi kertaa olen ottanut neljä miinuspistettä tähän mennessä kauden aikana.
Last edited by leposi (03.05.2016 15:52)
Menee nyt kyllä ens kierroksen suunnitelmat totaalisen uusiksi. Pulustuksessa on armoton aukko. En yhtään ihmettele jos tässä tulee se 40 pojoa takkiin gintsun hyväksi, orkl.
Menee nyt kyllä ens kierroksen suunnitelmat totaalisen uusiksi. Pulustuksessa on armoton aukko. En yhtään ihmettele jos tässä tulee se 40 pojoa takkiin gintsun hyväksi, orkl.
Vaikea on noin suurta eroa kuroa kokonaan kiinni, mutta katsotaan. Kapteeni ratkaisee paljon. Itellä on vähän liikaa vaihtoehtoja, ja pitää myös arpoa, josko nyt olisi hyvä sauma ottaa vähän riskiä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ON LIIKAA HÄVITTÄVÄÄ. KAMALAT PAINEET. EN KESTÄ.
Ensi vuonna pitää koittaa muistaa, että tuplakierrokset ovat usein yliarvostettuja.
Tähän mäki luotan tällä kierroksella enkä lähde ahnehtimaan vaihtojen kanssa.
Meni kyllä täysin suunnitelmat sekaisin puolustuksen poisjääntien vuoksi.
Last edited by leposi (07.05.2016 11:40)
Tein taas kolme vaihtoa, oli pakko ottaa Defoe jengiin vaikka sillä en saakaan eroa kurottua kiiinni. Triplakapteeni käytössä vielä, vaihtoehtoja riittää. En ehkä uskalla ottaa hazardimaista riskiä...
Hazardia ja Carrolia mietin pitkään, josko olisi ottanut triplavaihdon, mutta passasin, koska olen nössö. Jännittää! Bench boost jää vikalle kiekalle (Piti käyttää nyt, mutta Adrianin loukkaantuminen, Williamsin lepuutus ja Huthin pelikielto.)
Edit: kärkikolmikolla kaikilla Payet kapuna
Last edited by leposi (07.05.2016 14:27)
Tajusin just, että vahingossa myin väärän maalivahdin pois De Gean tilalta perjantaina.
Toivottavasti ei ratkaise mitään vikalla kiekalla.