You are not logged in.
Huomenna se kierros olikin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vituiks meni ennen kuin matsit alkoi. Molemat kaput alottaa penkiltä.
Edit: Ja mietin super Walcottia pitkään, mutta puseilin Matan Hazardin tilalle, koska olisi taas vaatinut tuplavaihdon, koska Wengeriä jengi täynnä. Saatanan saatana.
Last edited by leposi (24.05.2015 17:10)
Giroud, vihaan sinua ikuisesti. Kaksi kertaa tällä kaudella käyttänyt. Ensin otti punaisen. Sitten tuhnuilee. anteeksi
Walcott Aaaargh
Joo, kaikki oli mahdollista vielä vikalla kierroksella. Siis rotsiliigan kakkospaikan suhteen. Puppelointia siellä täällä, itse onnistuin pitkän pohdinnan jälkeen jättämään Cazorlan penkille (2 syöttöä). Tällä kaudella näitä tuli ihan liikaa.
No, leposi näyttää pysyvän takana vaikka hyvää painetta tulikin pitkin kevättä
Onnittelut ginipojalle sekä rotsiligan voitosta että hienosta kokonaissijoituksesta
Onnittelut ginipojalle sekä rotsiligan voitosta että hienosta kokonaissijoituksesta
![]()
![]()
Kiitos ja kiitos rotsi-liigalaisille kuluneesta kaudesta! Omalta osaltani kausi meni tosiaan erinomaisesti. Talvella tosin oli hieman heikompi vaihe, joten aivan huippusijoitus (top 1000) jäi haaveeksi. Laitan illemmalla vielä lopulliset tulokset.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Harmittaa, ettei gintsun ja teekin rintamaa taaskaan saatu murrettua. Omalta osalta homma karahti siihen yhteen tuplakiekkaan, jolloin en Bentekeä kaputtanut ja teki hattutempun tokassa matsissa. Tavoite, eli 2000 pistettä meni rikki, joten olen tyytyväinen.
Gw 5 ja gw 38 29p.
1. Yéyé Boys, 2253
2. Safe Hands FC, 2152
3. FC Pallomekko, 2125
4. Hesan Homot, 2034
5. Helvetto Campari, 1980
6. Remicks, 1937
7. Babatunas, 1887
8. kingijengi, 1838
9. Dom Kallar Oss Mods, 1779
10. Hotoorot, 1727
11. Luoton Orient, 1549
12. Man Friars, 1420
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jaahas, taas mennään. Liiga auki ja hulinat päälle. Tällä kaudella täytyy murtaa teekin ja gintsun ylivoima.
Valjuun tullu pari KREISIÄ uudistusta.
Chips can be used to potentially enhance your team's performance during the season.
Only one chip can be played in a single Gameweek. The chips available are as follows:
All Out Attack
Allows you to play a 2-5-3 formation in the next Gameweek.Bench Boost
The points scored by your bench players in the next Gameweek are included in your total.Triple Captain
Your captain points are tripled instead of doubled in the next Gameweek.Wildcard
All transfers (including those already made) in the Gameweek are free of charge.
The All Out Attack, Bench Boost and Triple Captain chips can each be used once a season and are played when saving your team on the my team page. They can be cancelled at anytime before the Gameweek deadline.The Wildcard chip can be used twice a season, once in the first half of the season (before 28 Dec 14:00) and once in the second half of the season. The Wildcard chip is played when confirming transfers that cost points and can't be cancelled once played.
En ole erityisen innoissani uudistuksista. Parasta on sellainen koko kauden asiantuntijuus eikä mitään tuurikierroksia. Toisaalta ei kai noi niin paljon vaikuta kokonaisuuteen. Tosin on se nyt perse jos joku onnistuu jonku neljän maalin kierroksen vetää triplapojoilla. Ja kauden tokan wildcardin venyttäminen on paskaa.
Last edited by leposi (13.07.2015 21:11)
Rotsi-liigan koodi on 287254-76881.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Aijaijai, kohta alkaa hermikiima. Paska peli.
Aijaijai, kohta alkaa hermikiima. Paska peli.
Jep, ihanaa
Mieluummin pelaisin ilman noita kreisiuudistuksia, mutta toisaalta ne on ihan jänniä. Tuo triple captain esim. voi olla tosi monen pisteen swingi, jos se sattuu osumaan oikealle kierrokselle. Mutta toki ei nyt mitään älytöntä eroa normikapteeniin.
leposi wrote:Aijaijai, kohta alkaa hermikiima. Paska peli.
Jep, ihanaa
![]()
Mieluummin pelaisin ilman noita kreisiuudistuksia, mutta toisaalta ne on ihan jänniä. Tuo triple captain esim. voi olla tosi monen pisteen swingi, jos se sattuu osumaan oikealle kierrokselle. Mutta toki ei nyt mitään älytöntä eroa normikapteeniin.
Smaa, itsekään en uudistuksesta välitä, mutta triple captain oikeaan paikkaan pelattuna voi tehdä tuhoisaa jälkeä. Oma joukkueeni alkaa olla jo aika valmis. Puolustusta täytyy vielä viilata ja arpoa, kenet Arsenalin keskikentältä ottaisi mukaan joukkueeseen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onko kukaan käyttänyt tuota fantasyn appia? Maksaa sen pari euroa. Viime vuonna en ostanut, mutta olishan sillä varmaan parempi säätää puhelimella jengiä kuin pienellä ruudulla selaimen kautta.
leposi wrote:Urho Ghettonen wrote:Meitsin penkki varmaan voittaa tän kauden rotsi-liigan
Mut pupellat sitten sen penkkiveikkojen pisteet -lisäpaskan.
Muutan liigan suljetuksi aika pian viikonlopun jälkeen, joten nyt kannattaa viimeistään liittyä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
miksen mä päässy automaatisesti mukaa tänne? kuka puppeloinu?? päitä vadille!!!
Ei kukaan tainnu päästä automaattisesti mukaan. Muihin liigoihin kyllä. Johtunee jostain asetuksesta, ehkä siitä, että suljettu liiga melkein heti alun jälkeen. Ja hyvä näin.
Pannan vielä muistutuksena koodi 287254-76881.
Last edited by leposi (07.08.2015 10:53)
Nyt on niin monta kombinaatiota käyty läpi, että varmuudella ykköskierroksen jälkeen tuntuu että joukkue on valittu väärin. #eiketäänmancitystäjoukkueessa
Onnea matkaan kaikille
#eiketäänmancitystäjoukkueessa
smaa
Onnea matkaan kaikille
smaa.
Viisi minuuttia aikaa enkä vieläkään tiedä, kenet Arsenalin keskikentistä valitsisin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Viisi minuuttia aikaa enkä vieläkään tiedä, kenet Arsenalin keskikentistä valitsisin.
Otin lopulta Özilin. Walcott tekee varmaan huomenna hattutempun.
Last edited by teekki (08.08.2015 17:08)
Vittu, paska peli. Santanan aivopieru jättää Mahrez penkille tokaksi äijäksi.
Vittu, paska peli.
No ehkä tässä on vielä kautta jäljellä.
Joo, on sitä enemmänkin pisteitä tullut kerättyä kauden avauspäivänä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kaksi emämunausta heti ekalle kiekalle. Mahrez tosiaan penkillä (haastan ghettosen vaihtopenkkiskabassa) ja aivan viimeinen vaihto Cabaye->Bolasie oli myös onnistunut.
Vähen kankeasti lähti kausi liikkeelle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.