You are not logged in.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Pitkästä aikaa. Hyrpiiteiltä ois kai uusikin levy tulossa, mutta en jaksa enää olla kovin kiinnostunut.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Rivers Cuomo: Alone II

Okkervil River - The Stage Names
Eka biisi ainakin potkaisee aika yllättävän kovaa ![]()
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:d4c2deafa0="Bricolage"]Okkervil River - The Stage Names
Eka biisi ainakin potkaisee aika yllättävän kovaa
[/quote:d4c2deafa0]
Pelas livenä sen verran tylsä peli, että en oo jaksanut tutustua enempää. Kandeiskohan kuitenkin yrittää edes vähän alusta 
[quote:ef86e3adf5="hrmunoita"][quote:ef86e3adf5="Bricolage"]Okkervil River - The Stage Names
Eka biisi ainakin potkaisee aika yllättävän kovaa
[/quote:ef86e3adf5]
Pelas livenä sen verran tylsä peli, että en oo jaksanut tutustua enempää. Kandeiskohan kuitenkin yrittää edes vähän alusta
[/quote:ef86e3adf5]
Kyllä tämä sen yhden kuuntelun arvoinen saattais olla 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Mercury Rev - Yerself Is Steam

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Volga Select Presents So Young But So Cold - Underground French Music 1977-1983

Ikivanhoilta kuulostavat folk-biisit parempia kuin ennen, noisevedot jyrää kovemmin ja nuo poppia viemäristä-kappaleet aivan saatanan nerokkaita. Ei mikään muu bändi kuulosta edes tältä, paitsi ehkä jos soittais Stockhausenin Kontaktea ja Anthology of American Folk Musicia yhtäaikaa. Pink & Sour, Spider's House, Sunday Noises, A Chinese Actor, The Orchids, Black Metal Valentine.. 
parasta mixtapee ikinä ![]()
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:78e35bb5d2="Bricolage"]
Ikivanhoilta kuulostavat folk-biisit parempia kuin ennen, noisevedot jyrää kovemmin ja nuo poppia viemäristä-kappaleet aivan saatanan nerokkaita. Ei mikään muu bändi kuulosta edes tältä, paitsi ehkä jos soittais Stockhausenin Kontaktea ja Anthology of American Folk Musicia yhtäaikaa. Pink & Sour, Spider's House, Sunday Noises, A Chinese Actor, The Orchids, Black Metal Valentine..
[/quote:78e35bb5d2]
Tää on loistava kyllä!
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho

[quote:f1ccb69a76="Bricolage"]
![]()
Tää on loistava kyllä![/quote:f1ccb69a76]
The Orchids, eiks toi oo ptv:ä?
![]()
E: Tää levy on oikein malliesimerkki siitä, kuinka ensin tehdään nippu komeita biisejä, ja sitten mahtavan näkemyksen siivittämillä skittajutuilla nostetaan homma ns. nextille levelille 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Vastaus kysymykseen: upsetter! 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:1dd65a0074="tomitarmo"]
Vastaus kysymykseen: upsetter!
[/quote:1dd65a0074]
Busted!
Nyt soi