You are not logged in.

allan holdsworthia ![]()
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
PARASTA

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
On kyllä kova
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
toimi kyllä
nyt soi tämä:

Täyttä proto-Manowariahan tuo on.
Naurettavan kova kiekko taas. Höh 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Sama muutama tunti sitten.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nyt soi Nick Cave koska olen niin saatanan rajoittunut, mutta oikeastaan tekisi mieli kuunnella Joose Keskitaloa. Sillä on kuitenkin vain kolme levyä ja kaikki soineet viimepäivinä ihan tarpeeksi.
Ympärillä kilometrien tyhmyys ja pakkanen.
Nyt soi Nick Cave koska olen niin saatanan rajoittunut, mutta oikeastaan tekisi mieli kuunnella Joose Keskitaloa. Sillä on kuitenkin vain kolme levyä ja kaikki soineet viimepäivinä ihan tarpeeksi.
Onhan sillä se yksi kassukin missä on muutoin julkaisematonta materiaalia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vuoden levy soi just
bzort glorf bööth
sama
eiku james brown sittenki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
vuoden levy soi just
Eri. Kuuntelen viime vuoden levyä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Eilisen miehiä minäkin.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:9150972a7f="hrmunoita"]
Onhan sillä se yksi kassukin missä on muutoin julkaisematonta materiaalia.[/quote:9150972a7f]
On kai sillä kaikenlaisia hämäriä julkaisuja, jotka on kuitenkin myyty loppuun. Olen myöhäisherännäinen, löysin jäbän vasta keväällä.

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:792aa533b7="Vastapaavi"][quote:792aa533b7="hrmunoita"]
Onhan sillä se yksi kassukin missä on muutoin julkaisematonta materiaalia.[/quote:792aa533b7]
On kai sillä kaikenlaisia hämäriä julkaisuja, jotka on kuitenkin myyty loppuun. Olen myöhäisherännäinen, löysin jäbän vasta keväällä.[/quote:792aa533b7]
Tota kassua saa ainakin vielä Pitkämiehestä ja oon kai nähnyt jossain muuallakin lojuvan muutamia kappaleita.
[quote:7a08322ebf="hrmunoita"]
Tota kassua saa ainakin vielä Pitkämiehestä ja oon kai nähnyt jossain muuallakin lojuvan muutamia kappaleita.[/quote:7a08322ebf]
Jaa no sitten taitaa tulla reissu Kolmannelle linjalle.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Circle - Armond
bzort glorf bööth
Townes Van Zandt - Our Mother The Mountain

[quote:8027e75316="Bricolage"]Townes Van Zandt - Our Mother The Mountain
[/quote:8027e75316]

[quote:c03c920925="Bricolage"]Townes Van Zandt - Our Mother The Mountain
[/quote:c03c920925]:peuk: Pitkän aikaa unimusiikkina on toiminut Townesin Texas Troubadour. Tälle täyterikkaalle boxille peukkua täältä.
bzort glorf bööth
Kyl tää Dungen 4 alkaa kolista pikku hiljaa, ekoilla kuunteluilla en oikeen saanu kii.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

This must be what jail / I will scratch
lieutenant 030 

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"