You are not logged in.

Kuuntelen Rumban mukana tullutta cd:tä. On muuten aikasta umpipaskaa musiikkia. Nyt riittää. Levy lentää kohta ikkunasta.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Television Personalities - Priviledge
Hitto tää on hyvää!!!

Mä en oikein tykkää tosta typosta -pinkkarispåm
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
sivunvaihdolle 
Oho oho!
Ja kohtahan täällä paukkuu tonni!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tappi Tíkarass - Miranda
Anu Hälvä & Tapani Kansa - Yläilmoihin

Les Baxter - The Dunwich Horror: Original Soundtrack
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Uutta Profeetta Ja Uusi Maailmanuskontoa kuuntelen tässä. Taustat on tavallaan aika kivoja, mut vittu kun en jaksa tota Profeettaa edes vähän alusta.
Maailman parhaita kaljoittelulevyjä

This must be what jail / I will scratch

Ydin ei näy.
Kuuntelin tänään Ketsurat-nimisen suomalaisen naislauluyhtyeen levyä, ja se oli varsin hyvä. Joikua, Cherokee-biisi, bulgarialaista ja joku Vienankarjalabiisi mm.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nuoret metsänvartijat-10"ep:t kuuntelussa. Missäs Anssi Kukkonen nyt? ja Tiedän missä Rubberduck Jones on meni jo, ja seuraavina on vuorossa Pilvi nous ylle Areenan (Päivä Juhan ja Juhanin elämässä) sekä Linda Haglund Eltsussa. 
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

En yhtään tiijä mikä tää on, mutta kansitaiteelle kyllä
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Sultans live at kantis Temmikongilla
temmikongi.com
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

bzort glorf bööth