You are not logged in.
Autechre - Rettic AC
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
The Gossip - (Take back) The Revolution
Sent from my iPhone 16
Kuuntelen Franz Ferdinandin ekaa levyä.
Kuulostaapa hyvältä.
Haistakaapa kaikki vittu!
Sent from my iPhone 16
Take me out on täydellinen popviisu. Kaikki jotka väittää muuta on HOMOJA.
Sent from my iPhone 16
Täs on hyvää poppia
Mut mitäs, Franz Ferdinand on alkanu kiinnostaa niinkin typerän seikan takia, kun FF:n joku tyyppi mainostaa Neutral Milk Hotelin tokan levyn kannessa, että kun sai ajokortin niin kuunteli autossa ekat pari vuotta kassulla sitä levyy pelkästään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Peter Gabriel - Shosholoza
Jaahas, sitä on taas kännikirjoiteltu. Toisaalta, kyllä minä tuon lauseen allekirjoitan selvinpäinkin.
Sent from my iPhone 16
[quote:9383d42e1e="Tomsk"]Take me out on täydellinen popviisu. Kaikki jotka väittää muuta on HOMOJA.
Jaahas, sitä on taas kännikirjoiteltu. Toisaalta, kyllä minä tuon lauseen allekirjoitan selvinpäinkin.[/quote:9383d42e1e]
Toissailtana sama mutta en tunne koko artistia
:
Herra Possu & 15 Juutalaista - Tuplakyljys ja palovaroittimen isku takavsemmalta
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Mut mitäs, Franz Ferdinand on alkanu kiinnostaa niinkin typerän seikan takia, kun FF:n joku tyyppi mainostaa Neutral Milk Hotelin tokan levyn kannessa, että kun sai ajokortin niin kuunteli autossa ekat pari vuotta kassulla sitä levyy pelkästään.
kesti hetken tajuta, ihmettelin ensin että futisfoorumilla joku NMH-fani hehkutti myös franz ferdinandia niin kiinnostuit ![]()

bzort glorf bööth
The Prodigy - Break & Enter, huh mitkä saundit & mitä menooooo...

This must be what jail / I will scratch
Katoin ensin et Tom Verlainen "Dreamtime"
Eikös noissa kansissa oleva autokuva ollu vielä jossain Dylanin levyssä kans?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Katoin ensin et Tom Verlainen "Dreamtime"
Vois tuotakin toki soitella pitkästä aikaa joskus tässä
Eikös noissa kansissa oleva autokuva ollu vielä jossain Dylanin levyssä kans?
Modern Timesin kansikuvahan se siinä, enpä oo ennen huomannutkaan.
This must be what jail / I will scratch

"A repo man's always intense"

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
caroliner - wine can't do it, wife won't do 
The Festermen - Loose Cannon

Country Joe & The Fish - Section 43
On kai se loppu levykin iha jeez mut EP-versio tästä vaan tuhoaa sen kaiken. Vittu. Paras psykejami ikinä. Kuulostaa happomatkalta.

![]()