You are not logged in.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Raphael Saadiq - The Way I See It
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Joensuu 1685
Jpp smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ei tää nyt ihan niin hyvä oo mitä muistin, toivottavasti 12"-versio toimii paremmin kunhan pääsen vinyylisoittimen ääreen ![]()
lisää kasarimuistoja joita tuli hommattua messuilta, tää on jo vähän parempi:
let's have a break dance party ![]()
Tää on jo nyt huomattavasti parempaa kuin Wilco tai post-1988- Dinosaur jr. konsanaan 
This must be what jail / I will scratch
neneh cherry - buffalo stance
miksi en ostanu koko levyä ku ois halvalla lähteny sekin
parempi mitä muistin, muistin tästä vaan sen new ordermaisen soundin
Harmi kun itellä ei ollut rahaa ostaa juuri mitään. Onneksi sentään mukaan tarttui mm. tämä: Pave Maijanen - Joki ja meri / Keskiyön Aurinko 12"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
neneh cherry - buffalo stance
Nerokkuutta 
This must be what jail / I will scratch
erasure - sometimes 
Kuuntelin eka noi molemmat eri versiot biisitä Laulu kaakson kukista ja nyt soi Yhä hämärää ns. unimusana.
kumpi oli parempi?
nyt soi: photek - ni ten ichi ryu
Enpä kuule osaa päättää.
Kukaan ei oo kai vieläkään tunnistanut levynkansipeli-topikissa mun piirtämää Photekia.
åhå, postaas tänne.
soi: goldie - inner city life
mut taidanpa mennä tästä nuq ![]()
Bailter Spacea khyl khyl khyl
Sami Kukka - Sami Kukka
En aikasemmin tajunnukaan miten paljon Pressa on ottanu Trafficista vaikutteita.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
En aikasemmin tajunnukaan miten paljon Pressa on ottanu Trafficista vaikutteita.
halonen? eiq
soi:
![]()

Menetetty peli

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pink Floyd - Learning to Fly
Maailman paras biisi 
*

Menetetty peli
^
*
rock steady crew - uprock
paras biisi ikinä!!!!!!!!!!!111111111
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
![]()

Menetetty peli
[quote:0441d2bfac="PrivateJoy"]
[/quote:0441d2bfac]
2 lempilevyäni
Public Image Ltd - The Flowers of Romance
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"