You are not logged in.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mulla oli ton näkönen automatto kun olin jotain neljä vee.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uusi GZA soi.
kerro tarkemmin wu-tang -topikissa ![]()
[quote:b1743b2415="hrmunoita"]Uusi GZA soi.
kerro tarkemmin wu-tang -topikissa
[/quote:b1743b2415]
Oon tainut kertoa jo? Jossain ainakin kerroin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:385eab4bdb="psykokarkki"][quote:385eab4bdb="hrmunoita"]Uusi GZA soi.
[/quote:385eab4bdb]
Oon tainut kertoa jo? Jossain ainakin kerroin.[/quote:385eab4bdb]
jaa, ok, no käy sit robert palmer -topikissa kertomassa heavy novasta 

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
sami kukka
Menetetty peli
sami kukka
Vois kans kohta kun selviän tästä migreenistäni duuniin. Debyyttiä kuuntelin viime viikolla ja yllättäen on aivan törkeän hyvä.
[quote:a1dfb01e54="PrivateJoy"]sami kukka
Vois kans kohta kun selviän tästä migreenistäni duuniin. Debyyttiä kuuntelin viime viikolla ja yllättäen on aivan törkeän hyvä.[/quote:a1dfb01e54]
deby täälläkin, ostin hyvin varustellusta if society -myyntipisteestä viikonloppuna. yllätyin kans kuinka hyvä tämäkin on. ainoa häiritsevä seikka on, että lauluäänestä tulee välissä liiaksi neumann mieleen.
Menetetty peli
ainoa häiritsevä seikka on, että lauluäänestä tulee välissä liiaksi neumann mieleen.
Antonylla nämä.

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
[quote:fb5dbff7e5="hrmunoita"][quote:fb5dbff7e5="psykokarkki"][quote:fb5dbff7e5="hrmunoita"]Uusi GZA soi.
[/quote:fb5dbff7e5]
Oon tainut kertoa jo? Jossain ainakin kerroin.[/quote:fb5dbff7e5]
jaa, ok, no käy sit robert palmer -topikissa kertomassa heavy novasta
[/quote:fb5dbff7e5]
pitäs vielä ehtiä jossain vaiheessa kuunnella noi Palmerit läpi.

Uutta Jolly Jumpersia kuuntelen.

Menetetty peli
Saikohan tota Suomesta noilla kansilla 
Genesis - Congo

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Joensuu 1685 

[quote:2ecc77b8a2="hrmunoita"][quote:2ecc77b8a2="PrivateJoy"]sami kukka
Vois kans kohta kun selviän tästä migreenistäni duuniin. Debyyttiä kuuntelin viime viikolla ja yllättäen on aivan törkeän hyvä.[/quote:2ecc77b8a2]
deby täälläkin, ostin hyvin varustellusta if society -myyntipisteestä viikonloppuna. yllätyin kans kuinka hyvä tämäkin on. ainoa häiritsevä seikka on, että lauluäänestä tulee välissä liiaksi neumann mieleen.[/quote:2ecc77b8a2]
Sama. Ei kyllä tule Neumann mieleen.
PrivateJoy wrote:[quote:1da98cdb13="hrmunoita"]ainoa häiritsevä seikka on, että lauluäänestä tulee välissä liiaksi neumann mieleen.
Sama. Ei kyllä tule Neumann mieleen.[/quote:1da98cdb13]

Antony and the Johnsons - Shake That Devil
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.