You are not logged in.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
topikkia kehiin, tää on jo pidempään kiinnostanut ![]()
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Joensuun levyä kuuntelen 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Talulah Gosh - Backwash
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

/Storm%20Of%20The%20Light's%20Bane/Storm%20Of%20The%20Light's%20Bane.jpg)

Juana Molina: Un dia
Nimibiisin perusteella ainakin
Nyt:

Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:05020755f0="Feggy"]Juana Molina: Un dia
[/quote:05020755f0]
Juana Molina
Onks joku uus levy vai?!?! Tsekkkk ![]()
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

[quote:ac3fec86a4="kikikaikai"][quote:ac3fec86a4="Feggy"]Juana Molina: Un dia
[/quote:ac3fec86a4]
Juana Molina
Onks joku uus levy vai?!?! Tsekkkk
[/quote:ac3fec86a4]
Jepp, mutta näkyy ilmestyvän vasta 6. 10.

Pussy Galore - Don´t Jones Me
bzort glorf bööth
Napalm Death - Identity Crisis 
Sent from my iPhone 16
Napalm Death - Identity Crisis

Sent from my iPhone 16

Cheveu - s/t
Oliks kukaa kuunnellu näitä? Topikin paikka? Salakavalasti vuoden suosikkien joukkoon...vai olikohan jo aiemmin jahas jahas
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:ff98ff94a5="HUIG"]Cheveu - s/t
Oliks kukaa kuunnellu näitä? Topikin paikka? Salakavalasti vuoden suosikkien joukkoon...vai olikohan jo aiemmin jahas jahas[/quote:ff98ff94a5]
Ikinä kuullukkaa, topikkia "pydeen"!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Edelleen on kova hinku huomiselle keikalle, mutta kattoo nyt miten duunit menee... ja ennen kaikkea mihin aikaan ne hölmöilyt alkaa perjantaina.
[quote:8f8f5d34fb="risto_m"][quote:8f8f5d34fb="HUIG"]Cheveu - s/t
Oliks kukaa kuunnellu näitä? Topikin paikka? Salakavalasti vuoden suosikkien joukkoon...vai olikohan jo aiemmin jahas jahas[/quote:8f8f5d34fb]
Ikinä kuullukkaa, topikkia "pydeen"![/quote:8f8f5d34fb]
no sen tein ![]()
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Burial - Ghost Hardware
bzort glorf bööth

Kuuntelin vasta muutaman kuukauden tauon jälkeen ja rakastan tuota edelleen kovasti.
Debyytti on muuten julkaistu uudelleen ja sitä saa esim. pitkämiehestä / if societyn nettikaupasta wink wink.

KA SO RE - On My Way To The Club (dj-mix)