You are not logged in.
:itku:
:itku:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

eli gasin pop levy. elelen taas aika vahvaa ambient-kautta ja kävin läpi mille plateaux labelin tuotantoa, ja totesin, että olen jäännyt paitsi todella kauniista ja mielenkiintoisesta musiikista. joskus diehard/hardcore-idm-aikoina mp:n tuotokset tuntuivat liian minimalistisilta, etten niihin jaksanut tutustua, mutta nyt kun vähän panin latailen, niin tästä gasista tuli yksi mun suosikki ambient -muusikoista.
ei nyt aamutuimaan työn lomasta oikein riitä kauniita sanoja tän levyn kuvailemiseen, mutta klassikkoasemansa selkeästi ansainnut. pitäis ostaa se joku uus 4cd:n päkki jossa tulee kaikki gasin levyt.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Välillä meinaa lipua Lovex-osastolle ja Mew tulee ehkä liikaakin mieleen, mutta ehdottomasti
tällaiselle "suomirockille". Ja levynkansihan on todella upea.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

This must be what jail / I will scratch

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

This must be what jail / I will scratch
My Bloody Valentine 2008-06-22 London
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

turpa kii ja laula
Rod Stewartin Chilen keikkaa vuodelta '89 

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

Kimmo Liskomäen pitkät kalsarit: Perustuu tositapahtumiin.
Bo Diddley: The Chess Years, vol. 3

Kuuntelen mun pikkuserkun (?) vuonna 1997 julkaistua kokoelmaa. Ihan hyvä, vaikka en tästä genrestä ymmärräkään hevon pierun vertaa...
Edit: Versio Turandotin Nessun Dormasta on ihan vitun mahtava!
Edit2: Eiku se onkin Puccinin Nessun Dorma, ja ilmeisesti Turandot-oopperasta tms. ![]()