You are not logged in.
Uhhuh, äsken soi sattumalta Marianne Faithful - Angelo Badalamenti yhteistyö leffasta Kadonneiden lasten kaupunki. Hiukka komeaa musaa. Nyt soi Gloria Estefan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hehe, kuuntelin himas ennen ulostumista Bolt Throwerin ...for Victoryy ku se on nii sairaan hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
hiski salomaa - dahlmannin paartit
jumankekka, tsaijai! sämpläispä joku suomiräppäri kertsin

Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Big Black - Songs About Fucking

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No niin. Nyt lähdetään kyllä kuuhun.
The Dukes of Stratosphear - 25 O'Clock
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

This must be what jail / I will scratch

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

This must be what jail / I will scratch
Ennio Morricone - Crime & Dissonance
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Toiling Midgets - SON

"A repo man's always intense"
Funin 10" soi.

Nyt pyörähti taas Neon Golden. Äsken soi Long Fin Killien Houdini.
Songs in the Key of Z: The Curious Universe of Outsider Music -kokoelma

Vishnulta tulee turpiin jos ne näkee mun avataran.

Sent from my iPhone 16
Tasainen tappava biitti, hidas ja painava, basari tulee seinästä läpi. Kitarat soittaa kahta kolmea painavaa riffiä läpi biisin lekasorasoundilla. Kitara"soolot" on pelkkää feedbackia. Laulu tulee huonon yhteyden läpi ja sanat on täynnä ultrasarkastista vittuilua amerikalle ja oivaltavaa nihilismiä, ollen välillä jo melkein dadaa.
Yks maailman kymmenestä parhaasta levystä.
PS Jokainen biisi loppuu kaaokseen, paitsi yks biisi on kaaosta alusta loppuun.
^
Olipas sen verran kovat hehkutukset J-B:lla, että kai tuommonen pitää katsastaa.
ite kuuntelen:

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Toi Love 666 on 90-luvun Amphetamine Reptile klassikko. Monet on kai kuullu vaan sen "Please Kill Yourself So I Can Rock" -kakkosalbumin, joka ei oo läheskään yhtä hyvä, vaikka silläkin on hetkensä.
Tajusin just, että "U.S.A." niminen biisi loppuukin fadeouttiin, muut loppuu kaaokseen.