You are not logged in.
Hyvää ja pitkästä aikaa.
"A repo man's always intense"

Lovechild - Stumbling Block 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:6553922f74="Juge"]Off the Wall - Michael Jackson
Paras discoalbumi EVÖ!
Hakkaa juuri juhlajulkaistun Thrillerin groovaavuudellaan ja letkeydellään 100-0.[/quote:6553922f74]
Sama! Sitä vois käyttää rampautumisen hoitoon.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tindersticks - II
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:cd55c01e0b="Bricolage"][quote:cd55c01e0b="Juge"]Off the Wall - Michael Jackson
Paras discoalbumi EVÖ!
Hakkaa juuri juhlajulkaistun Thrillerin groovaavuudellaan ja letkeydellään 100-0.[/quote:cd55c01e0b]
Sama! Sitä vois käyttää rampautumisen hoitoon.[/quote:cd55c01e0b]
Niin vois

Menetetty peli

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Crucifucks - Wisconsin
vol. 2
[quote:284190f878="Feggy"]
vol. 2[/quote:284190f878]Mul on toi lainassa. Pitäis ripata ja koota yks levy parhaista niistä biiseistä, mitä ei vielä ole itellä. Tai kaks levyä...

Menetetty peli
ILR:n kirjoituksen innoittamana 
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Arvo Pärt - Spiegel im Spiegel
[quote:8fd1d8d659="Jean-Babtiste"][quote:8fd1d8d659="Feggy"]
vol. 2[/quote:8fd1d8d659]Mul on toi lainassa. Pitäis ripata ja koota yks levy parhaista niistä biiseistä, mitä ei vielä ole itellä. Tai kaks levyä...[/quote:8fd1d8d659]
Tai neljä...
Nyt vol. 3 menossa. Kuuntelen myös kaverilta lainassa ollutta, mutta kopsasisn suosiolla kaiken. Pitää kyllä hankkia omaksi myös.
[quote:e16eda36bc="Feggy"][quote:e16eda36bc="Jean-Babtiste"][quote:e16eda36bc="Feggy"]
vol. 2[/quote:e16eda36bc]Mul on toi lainassa. Pitäis ripata ja koota yks levy parhaista niistä biiseistä, mitä ei vielä ole itellä. Tai kaks levyä...[/quote:e16eda36bc]
Tai neljä...
Nyt vol. 3 menossa. Kuuntelen myös kaverilta lainassa ollutta, mutta kopsasisn suosiolla kaiken. Pitää kyllä hankkia omaksi myös.[/quote:e16eda36bc]Ostin aikanaan yhen brittipsykekokiksen, jossa oli sekä hyvää että scheissea samassa paketissa, mutta en voinu sanoa yhtään sen kaman obskyyriysasteesta, paitsi joku Moody Bluesin "Love and Beauty" ja pari selkeesti tunnetumpaa, mutta monta biisiä löytyy tolta Nuggets II:ltakin (esim. Timeboxin jumalaisen hieno "Gone Is the Sad Man").
Mut joo, ei nyt ihan joka biisi oo ns. jumalan sanaa. Välillä kyllä jumala puhuu jopa useassa perättäisessä biisissä. Yhelle-kahelle levylle kuitenkin ehkä sais mahtumaan kaikki ne loistobiisit, mitä ei vielä oo itellä.
Ostin aikanaan yhen brittipsykekokiksen, jossa oli sekä hyvää että scheissea samassa paketissa, mutta en voinu sanoa yhtään sen kaman obskyyriysasteesta, paitsi joku Moody Bluesin "Love and Beauty" ja pari selkeesti tunnetumpaa, mutta monta biisiä löytyy tolta Nuggets II:ltakin (esim. Timeboxin jumalaisen hieno "Gone Is the Sad Man").
Oisko tää?:
Ihan loistava.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

This must be what jail / I will scratch
[quote:de5af53fc7="Jean-Babtiste"]Ostin aikanaan yhen brittipsykekokiksen, jossa oli sekä hyvää että scheissea samassa paketissa, mutta en voinu sanoa yhtään sen kaman obskyyriysasteesta, paitsi joku Moody Bluesin "Love and Beauty" ja pari selkeesti tunnetumpaa, mutta monta biisiä löytyy tolta Nuggets II:ltakin (esim. Timeboxin jumalaisen hieno "Gone Is the Sad Man").
Oisko tää?:
Ihan loistava.
*[/quote:de5af53fc7]Bull's Eye!
Mut ei oo kokonaisuutena ihan loistava.
On tää hurja levy.
Arvo Pärt - Spiegel im Spiegel
Ainoa biisi mikä pistää oikeasti itkemään.
Tai siis paljastuksissa nämä.
Mut just nyt ei itketä. Fugazi - In on the Kill Taker.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:69ce27778b="Jean-Babtiste"]
On tää hurja levy.[/quote:69ce27778b]
Se on. Paras CCR-cover ikinä myös vaikka ei alkuperäisestä biisistä paljoa jää jäljelle. Fire of Love on kyllä vielä kovempi levy.

This must be what jail / I will scratch
Michael Nyman - Prospero's Books