You are not logged in.
[quote:fc218fc60a="hrmunoita"][quote:fc218fc60a="risto_m"][quote:fc218fc60a="Jean-Babtiste"][quote:fc218fc60a="risto_m"]No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
Varmasti kova. Miten vertautuu Groundhogsiin? Empä kuule tiiä.
Luin muuten ton sun sigun, että "minä vedän nyt piriä"
[/quote:fc218fc60a]
ihan vaan kaljalla kävin
Eri

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:7ec80a0149="risto_m"][quote:7ec80a0149="hrmunoita"][quote:7ec80a0149="risto_m"][quote:7ec80a0149="Jean-Babtiste"][quote:7ec80a0149="risto_m"]No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
[/quote:7ec80a0149]
ihan vaan kaljalla kävin
Eri

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:3f68e6d7fa="hrmunoita"][quote:3f68e6d7fa="risto_m"][quote:3f68e6d7fa="hrmunoita"][quote:3f68e6d7fa="risto_m"][quote:3f68e6d7fa="Jean-Babtiste"][quote:3f68e6d7fa="risto_m"]No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
[/quote:3f68e6d7fa]
ihan vaan kaljalla kävin
Piri

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Lopetam, ennen ku Ulvis suuttuu ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:1a98dc6c27="risto_m"][quote:1a98dc6c27="hrmunoita"][quote:1a98dc6c27="risto_m"][quote:1a98dc6c27="hrmunoita"][quote:1a98dc6c27="risto_m"][quote:1a98dc6c27="Jean-Babtiste"][quote:1a98dc6c27="risto_m"]No entäs tää Simo Salmisen Minä olen paakari?! Last.fm:n My recommendations -radiosta nämä.
[/quote:1a98dc6c27]
ihan vaan kaljalla kävin
Piri

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Onks tolla levyllä Trouble?
On pitäny kuunnella koko levy, mutta ei oo tullu missään vastaan, eikä oo jaksanu netistä selata.
i'll play my la la shit for you anytime

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
Filth of Mankind 

[quote:a307c9e735="upsetter"]
Onks tolla levyllä Trouble?
On pitäny kuunnella koko levy, mutta ei oo tullu missään vastaan, eikä oo jaksanu netistä selata.[/quote:a307c9e735]
On joo. Eipä näitä kauhee usein taida vastaan tulla. Yllättävän hyviä ja jopa kekseliäitä biisejä tekee tämä kaveri, kun ottaa huomioon kuinka juustoisessa aor-bändissä mies soitteli. Ei sillä, että siinä olis mitään pahaa tietenkään... ![]()

[quote:7fb883a2c2="upsetter"]
On joo. Eipä näitä kauhee usein taida vastaan tulla. Yllättävän hyviä ja jopa kekseliäitä biisejä tekee tämä kaveri, kun ottaa huomioon kuinka juustoisessa aor-bändissä mies soitteli. Ei sillä, että siinä olis mitään pahaa tietenkään...
[/quote:7fb883a2c2]
Älähän nyt, Tusk terästää juuston rotanmyrkyllä, koksulla ja punaviinillä ja olisi muuten top5ikinätason levyjä jos Christine McVie olisi tehnyt vain "Think About Me"n ja Stevie Nicks jättänyt vain "Sara"n ja "Sisters of the Moon"in levylle
Tuplana toki ihan hajonnut levy, mutta ne Buckinghamin biisit on vaan kaikki niin koksupäistä popneroutta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

[quote:b4bdf45f03="Bricolage"][quote:b4bdf45f03="upsetter"]
On joo. Eipä näitä kauhee usein taida vastaan tulla. Yllättävän hyviä ja jopa kekseliäitä biisejä tekee tämä kaveri, kun ottaa huomioon kuinka juustoisessa aor-bändissä mies soitteli. Ei sillä, että siinä olis mitään pahaa tietenkään...
[/quote:b4bdf45f03]
Älähän nyt, Tusk terästää juuston rotanmyrkyllä, koksulla ja punaviinillä ja olisi muuten top5ikinätason levyjä jos Christine McVie olisi tehnyt vain "Think About Me"n ja Stevie Nicks jättänyt vain "Sara"n ja "Sisters of the Moon"in levylle
Tuplana toki ihan hajonnut levy, mutta ne Buckinghamin biisit on vaan kaikki niin koksupäistä popneroutta.[/quote:b4bdf45f03]
No on on, sitäpä en kiistäkään. Tusk ja myös Rumours on mahtavia.
Pitihän se nyt pistää sitten soimaan. Tykkäsin kyllä Buckinghamin viime albumistakin paljon mutta ei hyllyyn asti ole vielä ainakaan päätynyt.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:e3dca09053="Bricolage"]
Pitihän se nyt pistää sitten soimaan. Tykkäsin kyllä Buckinghamin viime albumistakin paljon mutta ei hyllyyn asti ole vielä ainakaan päätynyt.[/quote:e3dca09053]
Tuli muuten tehtyä melko onnistunut Buckingham-teemainen divarikierros, josta lisää ostoxxxia-topikissa.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Menetetty peli

Hüsker Dü - Eight Miles High